Przetargi.pl
Roboty remontowe w budynku nr 32 w Olesznie

16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno ogłasza przetarg

  • Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261474572 , fax. 261474571
  • Data zamieszczenia: 2016-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
    ul. Główna 1 1
    78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261474572, fax. 261474571
    REGON: 32099164900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: MON-Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w budynku nr 32 w Olesznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty remontowe dotyczące budynku nr 32 w Olesznie, polegać będą na rozebraniu ścian z cegieł gr. 1c oraz 1/2c na zaprawie cementowo wapiennej, wykuciu ze ścian ościeżnic drzwiowych drewnianych i stalowych, przemurowaniu nadproży drzwiowych w ścianach z cegieł, rozebraniu posadzek betonowych grub. około 15-20 cm na podłożu gruntowym, wykonaniu podkładów betonowych gr. około 7 cm na podłożu gruntowym pod docieplenie posadzek, zeskrobaniu i zmyciu starej farby ze ścian oraz ościeży okiennych, przetarciu istniejących tynków wewnętrznych ścian i ościeży okiennych, wymurowaniu ścianek z bloczków betonowych gr. 20 lub 25 cm ( fundamenty pod ścianki działowe ) w raz z wykonaniem izolacji z papy asfaltowej lub zgrzewalnej na sucho, wykonaniu prac związanych z docipeleniem posadzek płytami styropianowymi EPS 100 gr. 5 cm, wymurowaniu ścianek działowych z bloczków z betonu komórkowego gr. 12 cm na zaprawie klejowej, wykonaniu przesklepień otworów drzwiowych gr. 12 cm przy użyciu kształtowników stalowych, wykonaniu posadzek betonowych gr. około 8 cm przy użyciu Miksokreta, uzupełnieniu i częściowemu zamurowaniu ścianek gr.1/4c, dociepleniu ścian wełną mineralną na sucho, wykonaniu tynków wewnętrznych ścian cementowo wapiennych kat. III przy użyciu agregatu tynkarskiego wraz z montażem narożników ochronnych aluminiowych lub stalowych i listew prowadzących podtynkowych z PVC, obsadzeniu ościeżnic drzwiowych wewnętrznych 90 regulowanych z MDF firmy, np.: PORTA ( model, kolor, akcesoria do uzgodnienia ), wymianie drzwi zewnętrznych ze stalowych na aluminiowe jednoskrzydłowe 100 antywłamaniowe klasy C typu GERDA ( kolor do uzgodnienia ), zamontowaniu w trakcie wznoszenia ścianki działowej drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych wewnętrznych 100 w połowie oszklone (kolor do uzgodnienia ), wykonaniu prac związanych z wykonaniem sufitu podwieszanego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi 60*60 cm wraz z zamontowaniem kratek wentylacyjnych o średnicy 160 mm i przewodów z PCV, wykonaniu gładzi gipsowych na ścianach gr. 3 mm wraz z gruntowaniem, wykonaniu posadzek z wykładzin PCV ( wykładzina obiektowa ) zgrzewanych gr. 2 mm z wywinięciem na ściany na wysokość 10 cm ( typ wykładziny, kolor, wzór ułożenia - do uzgodnienia ), wykonaniu posadzek wraz z cokolikami( wys.10 cm ) z płytek terakota o wym. minimum 30*30 cm na zaprawie klejowej ( wielkość, wzór i kolor płytek do uzgodnienia z użytkownikiem ), licowaniu ścian płytkami glazurowymi ścian na zaprawie klejowej do wysokości 2 m ( wielkość, wzór i kolor płytek do uzgodnienia z użytkownikiem ), wykonaniu robót malarskich farbami emulsyjnymi ścian wewnętrznych (kolor do uzgodnienia ), obsadzeniu skrzydeł drzwiowych wewnętrznych pełnych typu np. PORTA z zamkami na wkładkę patentową ( model, kolor, akcesoria do uzgodnienia ), zamontowaniu okuć stolarskich ( klamki drzwiowe, wkładki patentowe ), montażu ścianek systemowych WC z płyty HPL, wywiezieniu gruzu na odległość około 10 km wraz z opłata za utylizację, wykonaniu prac związanych z wymianą instalacji centralnego ogrzewania z rur stalowych na miedziane o średnicy od 15 do 35 mm wraz z pracami towarzyszącymi, wraz z pracami w węźle cieplnym, wymianie grzejników żeliwnych żeberkowych i rurowo - żebrowych na stalowe panelowe typu C22 o wysokości 500 mm z montażem zaworów i głowic termostatycznych fi 15 mm o podwójnej regulacji z pracami towarzyszącymi, wymianie grzejników żeliwnych żeberkowych na stalowe łazienkowe o szerokości 380-600 mm i wysokości do 1300 mm, zamontowaniu odpowietrzników automatycznych o średnicy 10 mm, wykonaniu prób szczelności , płukaniu instalacji, wykonaniu wszelkich prac związanych z remontem instalacji wod.kan., z montażem urządzeń sanitarnych, ( między innymi elementów systemu Geberit Unifix do mocowania miski ustępowej przy ścianie ), przełożeniem rur kanalizacyjnych PVC oraz wodociągowych stalowych ocynkowanych o średnicy 15-20 mm, wraz z ociepleniem rur otulinami z pianki polietylenowej, wymianie instalacji elektrycznej gniazdowej, oświetleniowej oraz linii zasilającej WLZ wraz z osprzętem i robotami towarzyszącymi, montażu wraz podłączeniem opraw oświetleniowych w suficie podwieszanym, gniazd podtynkowych, wyłączników p/t, itp. osprzętu, montażu kanałów instalacyjnych ( korytek kablowych ) z PCV o szer. podstawy do 130 mm na ścianach z cegieł, wykonaniu pomiarów instalacji ( skuteczności zerowania, rezystancji izolacji ), wykonaniu robót ziemnych o głębokości do 80 cm pod wymianę kabla teleinformatycznego, wykonaniu przepustu o długości około 9 mb pod drogą utwardzoną, ułożeniu rur ochronnych z PVC o średnicy 40 mm, wykonaniu wszelkich prac związanych z wymianą w/w kabla między innymi, wciągnięcie sposobem mechanicznym, spawanie kabla światłowodowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w - Załączniku nr 12 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w - Załączniku nr 11,10 i 9 - przedmiar Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o zestawienie robót stanowiące załączniki do SIWZ i przeprowadzoną wizję lokalną podczas zebrania Wykonawców na przyszłym terenie wykonywania prac. Zestawienie robót i inne dokumenty służące do opisu przedmiotu zamówienia należy traktować jako materiał pomocniczy. W oparciu o nie i na podstawie wizji lokalnej wykonawca sam określi wartość robót i przedstawi w formularzu ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 ze zm.). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, (na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 2 pkt 2-5 należy dołączyć do oferty w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.16wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach