Przetargi.pl
Roboty remontowe pomieszczeń I piętra budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2B dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej

Powiat Mielecki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 78 00 400 , fax. 17 78 00 530
  • Data zamieszczenia: 2017-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
    ul. Wyspiańskiego 6
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 78 00 400, fax. 17 78 00 530
    REGON: 69058144200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-mielecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe pomieszczeń I piętra budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2B dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń I piętra budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2B dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. Zamówienie obejmuje: Remont klatki schodowej, Remont ścian i sufitów pomieszczeń biurowych, Remont posadzek w pomieszczeniach biurowych, Montaż wykładziny na korytarzu piętra, Wymiana gniazd instalacji teletechnicznej piętra, Budowę instalacji elektrycznej zasilania urządzeń instalacji teletechnicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ oraz Dokumentacja projektowa, na którą składają się następujące dokumenty: Opis robót budowlanych „Roboty remontowe pomieszczeń I piętra budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2B dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej”, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót „Remont pomieszczeń I piętra budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2B z przeznaczeniem dla Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej”, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ; Schemat gniazd instalacji teletechnicznej i dodatkowych punktów logicznych, stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ; Przedmiary robót „Remont pomieszczeń I piętra budynku przy ul. Sękowskiego 2B dla Poradni Psychologiczni- Pedagogicznej Branża budowlana i instalacyjna”, stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ; Przedmiary robót „Remont pomieszczeń I piętra budynku przy ul. Sękowskiego 2B dla Poradni Psychologiczni- Pedagogicznej Branża instalacja teletechniczna, stanowiące Załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres minimum 24 miesięcy. Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji wskazany w ofercie stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca może zobowiązać się do udzielenia gwarancji na następujące okresy: 24 miesięcy - oferta otrzyma za okres gwarancji 0 pkt, 36 miesięcy - oferta Wykonawcy otrzyma 5 pkt, 48 miesięcy - oferta Wykonawcy otrzyma 10 pkt, 60 miesięcy - oferta Wykonawcy otrzyma 20 pkt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3 250,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100). Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 11.09.2017 r. o godzinie 10:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą Oświadczenia Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę Wykonawcy składają się następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy 2) Oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.3) 3) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót 4) Dowód wniesienie/ustanowienia wadium 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.), Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przedkłada oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, Wykonawca który powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcom obowiązany jest podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i ich przedstawicieli prawnych, zaangażowanych w takie roboty budowlane, o ile są już znane. 4. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego. 5. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach