Przetargi.pl
Roboty remontowe malarskie wszystkich pomieszczeń i korytarzy parteru i pietra, wymiana stolarki drzwiowej szt. 22 i witryny al. szt. 1, wykonanie posadzek z wykładziny rulonowej PCV - razem 661,94m2, wykonanie okładziny biegów klatek schodowych z płytek gres, wymiana balustrad klatek schodowych w budynku starej szkoły Zespołu Szkół w Straszynie ul. Starogardzka 48, Gmina Pruszcz Gdański.

Zespół Szkół w Straszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-010 Straszyn, ul. Starogardzka 48
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6835695 , fax. 058 6828966
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Straszynie
    ul. Starogardzka 48 48
    83-010 Straszyn, woj. pomorskie
    tel. 058 6835695, fax. 058 6828966
    REGON: 22003327100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsstraszyn.pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe malarskie wszystkich pomieszczeń i korytarzy parteru i pietra, wymiana stolarki drzwiowej szt. 22 i witryny al. szt. 1, wykonanie posadzek z wykładziny rulonowej PCV - razem 661,94m2, wykonanie okładziny biegów klatek schodowych z płytek gres, wymiana balustrad klatek schodowych w budynku starej szkoły Zespołu Szkół w Straszynie ul. Starogardzka 48, Gmina Pruszcz Gdański.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe malarskie wszystkich pomieszczeń i korytarzy parteru i pietra, wymiana stolarki drzwiowej szt. 22 i witryny al. szt. 1, wykonanie posadzek z wykładziny rulonowej PCV - razem 661,94m2, wykonanie okładziny biegów klatek schodowych z płytek gres, wymiana balustrad klatek schodowych w budynku starej szkoły Zespołu Szkół w Straszynie ul. Starogardzka 48, Gmina Pruszcz Gdański. Zamówienie wykonać zgodnie z autorskim projektem kolorystyki, przedmiarem oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Budynek Zespołu Szkół w Straszynie to obiekt dwukondygnacyjny murowany z częściowym podpiwniczeniem o powierzchni zabudowy 1 071m2 połączony łącznikiem z nowym budynkiem szkoły. Roboty remontowe polegać będą na : 1)malowaniu sufitów i ścian farbą emulsyjna - ściany i sufity uprzednio przygotować pod powłoki malarskie, zeskrobać i zmyć stare farby, zagruntować jednokrotnie powierzchnie unigruntem, zabezpieczyć siatką widoczne pęknięcia na stropach i ścianach, położyć jednokrotne 3mm gładzie gipsowe, jednokrotnie zagruntować i dwukrotnie pomalować farbą akrylową, 2)malowaniu lamperii sal lekcyjnych - farbą olejną matową dwukrotnie w kolorze, do wysokości drzwi. 3)wymiana stolarki drzwiowej na korytarzach parteru i piętra - 80 - 1 szt, 90 - 4 szt, i 100- 17szt, łączna ilość 22 szt, skrzydła drzwiowe kolor, płytowe gładkie, pełne, z płyty wiórowej (wzmocnione) otworowej, z zamkiem, wkładką, na 3-ch zawiasach, ościeżnice w kolorze, drewniane systemowe. Zamontować w posadzce odboje drzwiowe, 4)wstawienie witryny aluminiowej - wym. 2,40 x 2,80m profil zimny, szyby jednostronnie bezpieczne - szt. 1 5)lamperie korytarzy - zerwanie istniejącej farby olejnej i wykonanie lamperii na wys. 1,25 wyprawy tynkarskiej z masy żywicznej granulowanej w kolorze, 6)pasy z płyty laminowanej gr. 8 mm w kolorze.- powyżej lamperii i wokół otworów drzwiowych na ścianach na stelażu metalowym, montaż na wysokości 1,25 m od powierzchni posadzki, pasy szer.25cm i 15 cm, 7)posadzki - zerwanie starych wykładzin, gruntowanie, położenie warstwy wyrównawczej z zaprawy samopoziomującej gr.8mm z gruntowaniem, położenie na klej wykładziny rulonowej - linoleum w kolorze - gr.2,5mm z wywinięciem na ściany na wys.10cm, zgodnie projektem autorskim. 8)okładziny biegów schodowych klatek schodowych - z płytek gres 30x30 na klej w kolorze, 9)wymiana balustrad klatek schodowych - wycięcie istniejących stalowych balustrad i wykonanie i montaż balustrad nowych stalowych wg. projektu z wypełnieniem płytą laminowaną w kolorze, 10)wycieraczka systemowa - wykucie otworu w posadzce, o wymiarach 1,50 x 1,00 m gr. 2cm, wmontowana w posadzkę z gresu, wokół wykończenie listwą aluminiową, Przedmiot zamówienia jest objęty kodami CPV wymienionymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienie musi spełniać warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj.: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia to znaczy w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należy wykazać zrealizowanie co najmniej jednego zadania polegającego na remoncie/budowie obiektu użyteczności publicznej / budynku wielorodzinnego o podobnym zakresie, 3)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie przez członków komisji przetargowej na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o niżej wymienione dokumenty, które to winny zostać dołączone do ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz, 2.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należcie - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsstraszyn.pomorskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach