Przetargi.pl
Roboty remontowe i utrzymaniowe rowów, poboczy i dróg o nawierzchni nieulepszonej na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie

Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 636 134 , fax. 178 636 113
  • Data zamieszczenia: 2017-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie
    ul. Budziwojska 149
    35-317 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 636 134, fax. 178 636 113
    REGON: 125755700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe i utrzymaniowe rowów, poboczy i dróg o nawierzchni nieulepszonej na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Roboty remontowe i utrzymaniowe rowów, poboczy i dróg o nawierzchni nieulepszonej na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie 2.Zamówienie będzie realizowane okresowo w terminie od podpisania umowy do 31.12.2017 r. według potrzeb Zamawiającego. 3.Zakres zamówienia obejmuje: 3.1.W zakresie remontów i utrzymania poboczy: a)oczyszczenie, plantowanie i ścinanie poboczy - 10 000 m2, b)umocnienie poboczy mieszanką z kamienia łamanego 0/32 mm – 500 m3. 3.2.W zakresie remontów i utrzymania rowów: a)oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp wraz z uzupełnieniem poboczy i wywozem nadmiaru ziemi na odkład – 80 000 mb, b)oczyszczenie przepustów – 290 mb, c)przepusty rurowe pod zjazdami – 230 mb, d)remont przepustów rurowych pod zjazdami – 30 mb, e)hydromechaniczne czyszczenie kanalizacji deszczowej – 1600 mb, f)oczyszczanie studzienek ściekowych i przykanalików – 20 kpl, g)oczyszczanie studni kanalizacyjnych – 20 szt, h)ułożenie ścieków betonowych – 100 mb. 3.3.W zakresie remontów i utrzymania dróg o nawierzchni nieulepszonej: a)wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką z kamienia łamanego 0/32 – 200 m3, b)roboty ziemne koparkami z transportem – 1000 m3, mechaniczne czyszczenie nawierzchni – 10 000 m2. 3.4.W zakresie koszenia: a)koszenie traw mechaniczne wraz z ręcznym koszeniem w miejscach niedostępnych na poboczach, skarpach i przeciwskarpach dróg – 500 ha, b)ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia – 2 ha. 3.Zamówienie będzie realizowane okresowo w terminie od podpisania umowy do 31.12.2017 r. według potrzeb Zamawiającego. 4.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.) osób wykonujących następujące czynności: - oczyszczanie rowów, przepustów i kanałów ze studniami i studzienkami, - oczyszczanie nawierzchni, - koszenie traw i karczowanie zarośli, - układanie warstw z kruszyw, - układanie podbudowy z kruszyw i betonów pod przepusty i ścieki betonowe, - montowanie części przelotowych przepustów, - odspajanie, przemieszczanie, formowanie, zagęszczanie i profilowanie z plantowaniem mas ziemnych. 5.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości: 20 000,00 PLN, słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 PLN. 2.Wadium wnosi się na rzecz: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 25.04.2017 r. do godz. 10:00. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 3.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu – PRZELEW; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym – ORYGINAŁ; 3)gwarancjach bankowych – ORYGINAŁ; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych – ORYGINAŁ; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) – ORYGINAŁ. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, w banku: Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. Oddział w Rzeszowie, Nr 48 1930 1187 2710 0718 8516 0004 z dopiskiem: „Roboty w zakresie bieżącego utrzymania dróg”. 5.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 6.Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed upływem terminu składania ofert. 7.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, musi być ona sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. 1)Gwarancja powinna obejmować n/w elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji d)termin ważności gwarancji, e)zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, f)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 2)Gwarancja powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa. 3)Wszelkie spory dotyczące gwarancji będą podlegać rozstrzygnięciu zgodnie z prawem polskim i podlegać kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. 4)W/w postanowienia dotyczące gwarancji stosuje się odpowiednio do poręczeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach