Przetargi.pl
Roboty remontowe budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2013-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57. Zakres robót obejmuje : 1)remont sal dydaktycznych nr 309, 310, 311, 327, 328, w tym: a)roboty budowlane: roboty rozbiórkowe, skucie luźnych tynków, uzupełnienie tynku, wykonanie gładzi gipsowej, roboty malarskie ścian i sufitów farbą akrylową wysokiej jakości, odporną na zmywanie, czyszczenie i malowanie rur w kolorze ściany, wymiana drzwi wewnętrznych wraz z naświetlami i ościeżnicami regulowanymi na drzwi drewniane w standardzie i odpowiadające wyglądem drzwiom wymienionym w budynku, demontaż umywalki wraz z podejściami wod- kan z ułożeniem nowego fartucha z glazury, wymiana wszystkich warstw posadzkowych ( do stropu) z wykonaniem wylewki i ułożeniem nowej wykładziny PCV o grubości min.2,0 mm, elektrostatycznej o najwyższej wytrzymałości, przeznaczonej do obiektów użyteczności publicznej np. typu Luxor 43 lub równoważnej, z montażem listew przyściennych z PCV itp. wzmocnienie ( usztywnienie ) istniejącej stolarki okiennej w salach 310,311,327, montaż nakładek PCV na parapety betonowe w remontowanych pomieszczeniach, roboty budowlane wynikające z wytycznych robót sanitarnych, w tym wykonanie fundamentu pod przyjęte centrale wentylacyjne obsługujące w/w sale oraz roboty remontowe w nadbudówce z uzupełnieniem tynku i malowaniem ścian i sufitu farbą akrylową wysokiej jakości, odporną na zmywanie, wyrównaniem posadzki betonowej i roboty odtworzeniowe np. zamurowania po przebiciach, zamurowania szachów itp remont korytarza III p. z naprawą i odtworzeniem tynków, po przeprowadzonych robotach w w/w salach wraz wykonaniem gładzi gipsowej i malowaniem ścian farbą akrylową wysokiej jakości, odporną na zmywanie. Kolorystykę ścian (kolory jasne), wykładzin, listew należy uzgodnić z Inspektorem nadzoru i Użytkownikiem w formie pisemnej. b)roboty elektryczne : roboty demontażowe w tym demontaż opraw oświetleniowych instalacji elektrycznych, teletechnicznych i komputerowych, montaż nowej instalacji elektrycznej, teletechnicznej, komputerowej, montaż nowych gniazd wtykowych ogólnych, montaż nowych gniazd zespolonych, montaż nowych wyłączników, montaż nowych opraw oświetleniowych, montaż tablic bezpiecznikowych, montaż instalacji audio wideo i głośnikowej wraz z panelem zasilająco - sterującym i montażem uchwytów pod projektory, montaż instalacji zasilającej centralę wentylacyjną wraz z rozdzielnicą, wykonanie instalacji wyrównawczej dla ochrony przeciwporażeniowej, wykonanie pomiarów elektrycznych w tym skuteczności zerowania, oporności izolacji i natężenia oświetlenia. c)Roboty sanitarne : wymiana grzejników wraz z zaworami termostatycznymi i montażem zaworów grzejnikowych odcinających powrotnych, wymiana w pomieszczeniach instalacji wod.-kan wraz z armaturą odcinającą, wymiana umywalek oraz baterii umywalkowych, demontaż instalacji wentylacji mechanicznej dla w/w sal, montaż centrali wentylacyjnej wyposażonej w wymiennik obrotowy oraz rewersyjny dwufunkcyjny wymiennik ciepła, montaż instalacji wentylacji wraz z elementami zakańczającymi i regulacyjnymi, podłączenie wymiennika kanałowego z jednostką zewnętrzną, niezbędnymi podłączeniami i instalacjami elektrycznymi oraz sterowaniem, uruchomienie i regulacja układu, serwis i konserwacja w okresie gwarancji. 2)Wykonanie izolacji typu ciężkiego na ścianie zewnętrznej w budynku B w rejonie klatki schodowej szczytowej i Stacji Transformatorowej. 3)Wykonanie wzmocnienia - usztywnienia istniejącej stolarki okiennej PCV w części pomieszczeń. 4)Remont części dachu budynku C z naprawą pokrycia z papy termozgrzewalnej wraz z wymianą obróbek blacharskich oraz uszczelnienie przebić dachowych np. wywiewek inst. kanalizacji i konserwacją połaci dachowych preparatami asfaltowymi. 5)Zakres prac obejmuje również roboty towarzyszące takie jak np. przygotowawcze, zabezpieczające, odtworzeniowe, porządkowe z wywiezieniem materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją, wykonaniem pomiarów, sporządzeniem dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją użytkowania w 2 egz., sprzątaniem wraz z myciem okien. 4.Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robot. 5.Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z inspektorem nadzoru materiałów i urządzeń, które zamierza użyć przy realizacji w/w przedmiotu zamówienia. 6.Roboty będą wykonywane etapowo wg uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu robót. 7.Zakres robót przedstawia załącznik nr 10 - dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy ( ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu przetargu ponosi Wykonawca). 8.Jeśli gdziekolwiek na rysunkach, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (z późniejszymi zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w dokumentacji projektowej i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 9.Gwarancja - minimum 36 miesięcy 10.Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 8000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz.275 wraz z późniejszymi zmianami). 4. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 3 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kserokopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. 6. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 7. Miejsce złożenia wadium. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w terminie składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV O Gdańsk Nr 54124012711111000014925434 z oznaczeniem: Postępowanie nr A120-211-151 13 GR - Roboty remontowe budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Wita Stwosza 57. Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana; 4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub i w art. 26 ust. 2d i lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 12. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 13. Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: 1) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach