Przetargi.pl
Roboty remontowe budynków na terenie Oddziału Celnego w Wałbrzychu przy ul. Ludowej 63.

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 36 52 403 , fax. 71 36 52 781
  • Data zamieszczenia: 2017-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śląskich 24,26
    53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 36 52 403, fax. 71 36 52 781
    REGON: 001020861
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe budynków na terenie Oddziału Celnego w Wałbrzychu przy ul. Ludowej 63.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w niżej wymienionych budynkach na terenie Oddziału Celnego Wałbrzychu przy ul. Ludowej 63: 1) budynek biurowy – remont klatki schodowej i korytarza; 2) budynek magazynowy – remont elewacji z wymianą bram i wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej w pomieszczeniu magazynowym nr 2; 3) budynek socjalny – remont elewacji z wymianą stolarki drzwiowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ); 2) Przedmiar robót na remont klatki schodowej i korytarza w budynku biurowym (załącznik nr 7 do SIWZ); 3) Przedmiar robót na remont elewacji z wymianą bram w budynku magazynowym (załącznik nr 8 do SIWZ); 4) Przedmiar robót na wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej w pomieszczeniu magazynowym nr 2 (załącznik nr 9 do SIWZ); 5) Przedmiar robót na remont elewacji z wymianą stolarki drzwiowej budynku socjalnego (załącznik nr 10 do SIWZ); 6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych pn.: ”Wykonanie robót remontowych w budynkach na terenie Oddziału Celnego w Wałbrzychu - wymagania ogólne i szczegółowe specyfikacje”(załącznik nr 11 do SIWZ). 3. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca do realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia zatrudniał osoby na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu artykułu 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.). Zatrudnione osoby winny wykonywać pracę w zakresie: remontu klatki schodowej i korytarza w budynku biurowym, remontu elewacji z wymianą bram w budynku magazynowym, wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej w pomieszczeniu magazynowym nr 2 i remontu elewacji z wymianą stolarki drzwiowej budynku socjalnego. 4. Osoby, o których mowa w ust. 3 powinny być zatrudnione nieprzerwanie przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca wskaże w załączniku do umowy osoby zatrudnione przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę gdy dotyczy) na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywanie przez nie czynności przy realizacji umowy polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w ust. 3. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę osób podlegających zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi w ust. 3. Zmiany te nie stanowią zmiany umowy. 6. Wykonawca w terminie 7 dni od podpisania umowy ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu dokumentację dotyczącą zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, w szczególności kopii umów o pracę, dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. Wskazane dokumenty powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( j.t. Dz.U. z 2016r., poz.922). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 7. Wykonawca będzie realizować prace związane z przedmiotem zamówienia na niewyłączonych z normalnej eksploatacji budynkach, o którym mowa w ust. 1. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonywania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców jak za swoje własne. 10. Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 11. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia może dokonać zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI ust. 3, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 12. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 13. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 14. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie, nie krótszy jednak niż 3 lat, liczony od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego, tj. podpisania przez strony Protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Szczegółowe warunki gwarancji są określone w § 13 Projektu umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359.). 3) Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4) Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Izby Skarbowej we Wrocławiu: NBP Oddział Okręgowy we Wrocławiu Nr 71 1010 1674 0028 0213 9120 0000 Informacja dla Wykonawców mających siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: • nazwa banku Zamawiającego: NBP Oddział Okręgowy we Wrocławiu, • kod BIC: NBPLPLPW, • numer rachunku w standardzie IBAN: PL 71 1010 1674 0028 0213 9120 0000, 5) Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego: ul. Powstańców Śląskich 24, 26, 53-333 Wrocław, II piętro - pok. nr 234 . 6) Wykonawca musi wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 7) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 8) W przypadku wpłaty wadium w formie pieniądza kopię dowodu wykonanej operacji należy załączyć do oferty. 9) Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz winno zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie Zamawiającego, gdy zaistnieje przesłanka określona w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. 10) Zwrot i ewentualna utrata wadium nastąpi w trybie przewidzianym art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach