Przetargi.pl
Roboty podczyszczeniowe na torach wodnych zapewniających dostęp do portu Elbląg w ilości szacunkowej 60 020,28 m3 w roku 2020

Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 355 33 33 , fax. (58) 620 67 43
  • Data zamieszczenia: 2020-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10
    81-338 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 355 33 33, fax. (58) 620 67 43
    REGON: 14500001111000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty podczyszczeniowe na torach wodnych zapewniających dostęp do portu Elbląg w ilości szacunkowej 60 020,28 m3 w roku 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty podczyszczeniowe na torach wodnych zapewniających dostęp do portu Elbląg. 1.1 Planowane roboty podczyszczeniowe będą wykonywane do głębokości technicznej 2,4 m w ilości szacunkowej urobku 60 020,28 m³. Urobek z robót podczyszczeniowych będzie odkładany na przybrzeżu Zalewu Wiślanego w km 36,5 – 38,5 oraz w km 49-50 (Mapa sytuacyjna miejsca odkładu urobku - Załącznik nr 4.3). Urobek będzie odkładany w pasie od ca. 200 do 400m od brzegu Zalewu Wiślanego. Przewidziane są 2 rejony odkładu w rejonie km 36,5 – 38,5 będzie o łącznej powierzchni ok. 17,1 ha i jeden w rejonie km 49 – 50 o powierzchni ok. 30 ha. Lokalizacja tego miejsca odkładu uwzględnia tarliska ryb określone w Zarządzeniu nr 2 Okręgowego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego w Gdyni z dnia 26.08.2004. 1.2 Wykonawca zabezpieczy miejsca odkładu urobku przed rozpłukiwaniem się, na swój koszt. W cenie wydobycia urobku Wykonawca musi zawrzeć wszystkie koszty związane z wydobyciem, transportem urobku, transportem sprzętu i tolerancje wymiarową przedstawiona w Specyfikacji Technicznej itp. 1.3 Roboty pogłębiarskie należy rozpocząć od strony Zalewu. 1.4 Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić dokumentację powykonawczą (atest czystości dna, sondaż powykonawczy wykonany i autoryzowany przez instytucję uprawnioną). Sporządzana dokumentacja będzie również posiadała wersję elektroniczną skanowaną (odpowiadającą wersji papierowej) oraz elektroniczną edytowalną. 1.5 Wykonawca musi posiadać dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ . 3. Zamawiający załącza przedmiar robót – załącznik nr 4.1 do OPZ, który będzie stanowił podstawę do wyliczenia ceny ofertowej przez Wykonawcę. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot umowy z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardami, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej, normami technicznymi, dokumentacją projektową oraz postanowieniami umowy, stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wykonawca musi posiadać dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa niż całkowite wynagrodzenie Wykonawcy brutto, wraz z potwierdzeniem opłacenia wymaganych składek – patrz: rozdział XIV SIWZ „Informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego”. 6. W przypadku, gdy w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Jeżeli w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót lub przedmiarze robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt dostarczany przez konkretnego Wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Z uwagi na fakt, iż wykonywanie czynności w ramach realizacji umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia publicznego, polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - osób wykonujących czynności związane z obsługą jednostek pływających; - osoby będące operatorami koparek i spychaczy 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Szczegółowe informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarto w rozdziale XVI SIWZ "Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy". 11. Niniejsze zamówienie publiczne nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45244000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony Formularz Ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenia o których mowa w rozdziale VI pkt. 1-4 SIWZ, 3) Kosztorys ofertowy sporządzony na bazie dołączonego przedmiaru robót, 4) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale V pkt 5 SIWZ (jeżeli dotyczy) 2. Oferta oraz każdy z załączników (w tym formularz „oferta”, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) muszą być podpisane przez właściwe osoby ze względu na rodzaj dokumentu (odpowiednio wykonawca, współkonsorcjant, podwykonawca, osoba trzecia użyczająca zasoby itp.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach