Przetargi.pl
Roboty ogólnobudowlane w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy

Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85011 Bydgoszcz, ul. Śniadeckich
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 481 600 , fax. 523 481 607
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.
    ul. Śniadeckich 1
    85011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 481 600, fax. 523 481 607
    REGON: 9045850700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.adm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty ogólnobudowlane w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (zadania): * zadanie nr 1 - roboty zabezpieczające (I etap), wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku przy ul. Jagiellońskiej 67 w Bydgoszczy, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszego postępowania. Zakres prac obejmuje m. in.: wykonanie ściągów stalowych w poziomach stropów piwnic i parteru, sklamrowanie ścian, wzmocnienie nadproży ceglanych. * zadanie nr 2 - wymiana bramy wjazdowej na zdalnie sterowaną na terenie nieruchomości przy ul. Broniewskiego 10 (siedziba ADM - Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 2), zgodnie z opracowanym projektem technicznym stanowiącym załącznik do niniejszego postępowania. Zakres prac obejmuje m. in.: dostawę i montaż bramy z furtką (zgodnie z projektem), dostawę i montaż siłowników, niezbędne roboty budowlane towarzyszące i wykończeniowe, instalacje elektryczne zasilania i sterowania bramy wjazdowej i furtki * zadanie nr 3 – wymiana ogrodzenia i furtki (od strony ul. Śląskiej) oraz wymiana bramy i furtki (od strony ul. Jasnej) na terenie nieruchomości gminnej przy ul. Jasna 24 w Bydgoszczy (działka nr 60/6, obręb 79) – wykonanie ogrodzenia (furtka i przęsła) na terenie nieruchomości gminnej przy ul. Jagiellońska 36 w Bydgoszczy * zadanie nr 4 - wykonanie ogrodzenia od strony ulicy Modrzewiowej 23 w Bydgoszczy (siedziba ADM – Rejonu Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych Nr 2). Zakres prac obejmuje: demontaż starego ogrodzenia od strony ulicy, montaż nowego ogrodzenia systemowego, malowanie proszkowe istniejącej brany i furtki wraz z konstrukcją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – wówczas składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia ( złożone w oryginale). 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.11.7. ust.1. SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 3) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych 1) zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy – wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. UWAGA: wzór oświadczenia, o którym mowa w ust.1) zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej BIP ADM w dokumentacji tego postępowania wraz z informacją z otwarcia ofert. Oświadczenie składa każdy z wykonawców. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach