Przetargi.pl
Roboty malarskie w pomieszczeniach Zespołu Szkół w Sieroszewicach

Gminny Zakład Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg

  • Adres: 63-405 Sieroszewice, ul. Ostrowska 65
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 739 60 76 , fax. 062 739 64 56
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli
    ul. Ostrowska 65 65
    63-405 Sieroszewice, woj. wielkopolskie
    tel. 062 739 60 76, fax. 062 739 64 56
    REGON: 25147029200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sieroszewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty malarskie w pomieszczeniach Zespołu Szkół w Sieroszewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty malarskie w pomieszczeniach Zespołu Szkół w Sieroszewicach, zgodnie z przedmiarem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa Zamowień Publicznych, którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu oraz złożą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VI specyfikacji insotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo Zamówień Publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 1 do specyfikacji, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejesrtu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenia z ZUS i Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i składek wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz 2 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 specyfikacji, 5) zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjasnień dotyczących w/w dokumentów, 6) z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzajacych spełnianie tych warunków. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sieroszewice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach