Gminny Zakład Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg
- Adres: 63-405 Sieroszewice, ul. Ostrowska 65
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 739 60 76 , fax. 062 739 64 56
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli
ul. Ostrowska 65 65
63-405 Sieroszewice, woj. wielkopolskie
tel. 062 739 60 76, fax. 062 739 64 56
REGON: 25147029200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sieroszewice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty malarskie w pomieszczeniach Zespołu Szkół w Sieroszewicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty malarskie w pomieszczeniach Zespołu Szkół w Sieroszewicach, zgodnie z przedmiarem robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa Zamowień Publicznych, którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu oraz złożą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VI specyfikacji insotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo Zamówień Publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 1 do specyfikacji, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejesrtu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenia z ZUS i Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i składek wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz 2 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 specyfikacji, 5) zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjasnień dotyczących w/w dokumentów, 6) z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzajacych spełnianie tych warunków. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sieroszewice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe w pomieszczeniach budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu
Dodano: 2016-06-15 - Zadanie 1 Remont pomieszczeń biurowych w budynku Nr 2 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie. Zadanie 2 Remont pomieszczeń biurowych w budynku Nr 1 Starostwa Powiatowego w Krotoszynie - Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami
Dodano: 2016-06-06 - Remont pomieszczeń na I p. w budynku Komendy Miejskiej Policji w Lesznie
Dodano: 2016-05-17 - Wykonanie prac tynkarsko- malarskich korytarzy i klatek schodowych wraz ze śluzami w budynkach zlokalizowanych w Poznaniu przy ul. Naramowickiej 211 AB, ul. Piaskowej 7, 8 i ul. Katowickiej 8 ABC.
Dodano: 2016-05-10 - zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót malarskich w Centrum Kultury Zamek w Poznaniu
Dodano: 2016-04-07 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM ZAKŁADU ZLOKALIZOWANYCH NA PARTERZE I DRUGIM PIĘTRZE BUDYNKU
Dodano: 2016-01-12 - Wykonanie robót malarskich - malowanie korytarzy i piwnicy oraz remont Sali rozpraw w siedzibie Zamawiającego w Trzciance ul. Staszica 1 i 3
Dodano: 2015-12-07 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM ZAKŁADU ZLOKALIZOWANYCH NA PARTERZE I DRUGIM PIĘTRZE
Dodano: 2015-12-01 - malowanie holu, pomieszczeń biurowych, sal rozpraw, toalet, korytarzy, klatek schodowych na parterze, I piętrze i II piętrze oraz czyszczenie i impregnacja ścian z cegły klinkierowej (zewnętrznych i wewnętrznych) w budynku Sądu Rejonowego w Szamotułach przy ul. Aleja 1 Maja 5A
Dodano: 2015-10-07 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU GŁÓWNYM ZAKŁADU ZLOKALIZOWANYCH NA PARTERZE I DRUGIM PIĘTRZE BUDYNKU
Dodano: 2015-09-02