Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg
- Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 756 456 400 , fax. 756 456 402
- Data zamieszczenia: 2019-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
ul. Rynek 41
59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 756 456 400, fax. 756 456 402
REGON: 23082140500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty konserwacyjne oświetlenia dróg, ulic, placów, iluminacji obiektów zabytkowych oraz sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Bolesławiec - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty konserwacyjne oświetlenia dróg, ulic, placów, iluminacji obiektów zabytkowych oraz sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Bolesławiec. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych oznaczonych jako: 2.1 CZĘŚĆ 1 - Roboty konserwacyjne oświetlenia dróg, ulic, placów, iluminacji obiektów zabytkowych, 2.2 CZĘŚĆ 2 - Sygnalizacja świetlna na terenie miasta Bolesławiec. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA DLA CZĘŚCI 1 I CZEŚCI 2. 1. Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców wraz z OFERTĄ – załącznik nr 1: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Uwaga: Treść i zakres wymaganych oświadczeń znajduje się w treści OFERTY – załącznik nr 1. a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 3) aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedmiotowy dokument należy złożyć w odniesieniu do tych podmiotów. 4) KALKULACJĘ CENY OFERTOWEJ: 4.1 dla CZĘŚCI 1 sporządzonej na podstawie Załącznika 6 do CZĘŚCI 1 - Roboty konserwacyjne oświetlenia dróg, ulic, placów oraz iluminacji obiektów zabytkowych na terenie miasta Bolesławiec na styczeń - czerwiec 2020 roku/KALKULACJA CENY. KALKULACJA CENY OFERTOWEJ stanowi merytoryczną treść oferty. 4.2 dla CZĘŚCI 2 - sporządzonej na podstawie Załącznika 2 do CZĘŚCI 2 - Roboty konserwacyjne sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Bolesławiec, na miesiące styczeń - czerwiec 2020 roku/KALKULACJA CENY. Dla CZĘŚCI 2 oferta musi zawierać również wykaz stawek i narzutów dla realizacji robot nieprzewidzianych. Wykaz ten będzie stanowił podstawę kalkulacji cen robot nieprzewidzianych w opisach robot dla utrzymania sygnalizacji. Określone przez Wykonawcę w wykazie narzuty kosztów zakupu, kosztów pośrednich i zysku nie mogą być wyższe od przyjętych przy kalkulacji cen ryczałtowych. Stawkę roboczogodziny na usuwanie awarii powypadkowych i dewastacyjnych sygnalizacji świetlnych, oraz pozostałe składniki cenotwórcze Kz, Kp, Z. – Wykaz znajduje się w formularzu oferty. KALKULACJA CENY OFERTOWEJ stanowi merytoryczną treść oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizatorów na terenie miasta Zgorzelec
Dodano: 2024-05-28 - Bieżące utrzymanie i konserwacja punktów świetlnych oświetlenia dróg i iluminacji obiektów zabytkowych – II postępowanie
Dodano: 2023-11-16 - Świadczenie usługi oświetlenia drogowego i eksploatacji oświetlenia drogowego na terenie gminy Chocianów
Dodano: 2022-12-28 - Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług oświetleniowych w zakresie podstawowym na terenie Gminy Milicz
Dodano: 2022-12-15 - Oświetlenie ulic, placów i dróg publicznych na terenie miasta Lubina.
Dodano: 2021-02-17 - Usługi oświetlenia drogowego i eksploatacji oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Chocianów
Dodano: 2021-02-01 - Bieżące utrzymanie i konserwacja punktów świetlnych oświetlenia dróg i iluminacji obiektów
Dodano: 2021-01-26 - Bieżące utrzymanie sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Miejskiej Lubin
Dodano: 2021-01-13 - Bieżące utrzymanie sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Miejskiej Lubin
Dodano: 2020-12-08 - Bieżące utrzymanie i konserwacja punktów świetlnych oświetlenia dróg i iluminacji obiektów
Dodano: 2020-12-07