Przetargi.pl
Roboty inwestycyjne i remontowe w zakresie elewacji budynków placówek miejskich, z podziałem na zadania: zad. 1: Ochotnicza Straż Pożarna, dz. Boguszowice Stare; termomodernizacja budynku (etap I). zad. 2: Warsztat Terapii Zajęciowej nr 1 „Przystań”, dz. Śródmieście; termomodernizacja budynku. zad. 3 Przedszkole nr 10, dz. Maroko-Nowiny; remont elewacji.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2017-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty inwestycyjne i remontowe w zakresie elewacji budynków placówek miejskich, z podziałem na zadania: zad. 1: Ochotnicza Straż Pożarna, dz. Boguszowice Stare; termomodernizacja budynku (etap I). zad. 2: Warsztat Terapii Zajęciowej nr 1 „Przystań”, dz. Śródmieście; termomodernizacja budynku. zad. 3 Przedszkole nr 10, dz. Maroko-Nowiny; remont elewacji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty inwestycyjne i remontowe w zakresie elewacji budynków placówek miejskich, z podziałem na zadania: zad. 1: Ochotnicza Straż Pożarna, dz. Boguszowice Stare; termomodernizacja budynku (etap I). zad. 2: Warsztat Terapii Zajęciowej nr 1 „Przystań”, dz. Śródmieście; termomodernizacja budynku. zad. 3 Przedszkole nr 10, dz. Maroko-Nowiny; remont elewacji. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia określony został w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, odrębnie dla każdego z w/w zadań, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Zakres robót dotyczący wszystkich zadań: - montaż rusztowań elewacyjnych, - zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej na czas wykonywania robót przed zabrudzeniem i uszkodzeniem, - demontaż tablic informacyjnych, elementów identyfikujących, opraw oświetleniowych, kamer, przycisków dzwonków itp. - demontaż krat okiennych i podokienników, - odbicie zmurszałych i głuchych tynków wraz z ich uzupełnieniem, - montaż nowych podokienników, - zagruntowanie i sprawdzenie przyczepności podłoża, - wykonanie izolacji termicznej ścian i ościeży z zachowaniem reżimu wybranej technologii, - wykonanie cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej, - montaż nowych krat okiennych, - montaż zdemontowanych wcześniej tablic informacyjnych, elementów identyfikujących, opraw oświetleniowych, kamer, przycisków dzwonków itp. - demontaż rusztowań, - rozbiórka nawierzchni przylegającej do cokołu, - uzupełnienie izolacji termicznej i wyprawy elewacyjnej do głębokości co najmniej 0,1 m poniżej terenu, - odtworzenie nawierzchni. W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy; - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia obejmuje wyłącznie roboty elewacyjne i nie wprowadza żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektów, w tym w zakresie ich dostępności dla osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - naprawa / uzupełnienie tynków, - wymiana podokienników, - wykonanie izolacji termicznej, - wykonanie wyprawy tynkarskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 6. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach