Przetargi.pl
Roboty hydroizolacyjne elementów budynku

Gimnazjum Publiczne Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Świętojańska 25
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6552675 , fax. 085 6552675
  • Data zamieszczenia: 2009-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Publiczne Nr 1
    ul. Świętojańska 25 25
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 085 6552675, fax. 085 6552675
    REGON: 05084136000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkolnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty hydroizolacyjne elementów budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym są roboty budowlane - hydroizolacyjne elementów budynku Gimnazjum Publicznego nr 1 w Siemiatyczach W zakresie planowanych prac remontowych przewiduje się: 1.Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 2.Odkopanie istniejących fundamentów ,oczyszczenie(zmycie) a po wyschnięciu wykonanie hydroizolacji systemem bezpieczny fundament ICOPAL wg. załączonych rysunków (nr.111a ze szczegółem D oraz przedmiarem robót. Przyjęto poziom wód gruntowych poniżej posadowienia fundamentów, grunt przepuszczalny,budynek podpiwniczony, bez docieplenia z uwagi iż mury fundamentowe są dostatecznie grube. W ramach robót hydroizolacyjnych istniejący podkład zostanie zagruntowany następnie wykonać dwukrotnie izolację SIPLAST FUNDAMENT SZYBKA IZOLACJA SBS a na to ułożona zostanie mata drenująca oraz wykonany drenaż z rur drenarskich PCV ? 8cm wraz z wykonaniem 2-ch studzienek rewizyjnych. W ramach tych prac należy uzupełnić ubytki tynków ścian fundamentowych od strony południowej i i północnej. Po wykonaniu tych prac należy fundamentY zasypać i ubić po ułożeniu rur drenarskich i wykonaniu 2-ch studzienek rewizyjnych z PCV. 3.Istniejace studzienki przy oknach piwnicznych należy podmurować cegłą pełną do wys.~30cm nad ziemią a na nich wykonać daszek konstrukcji jednospadowej i przekryć poliwęglanem przezroczystym komorowym grub.10mm.Na istniejących murach wykonać tynk kat. II a następnie wykonać wyprawę elewacyjna cienkowarstwową z mieszanki mineralnej CERESIT CT 35. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawierają specyfikacje techniczne i przedmiar robót stanowiący załącznik do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452140000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca złożył właściwą, właściwie podpisaną i prawidłowo sporządzoną ofertę Wykonawca nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 P. z. p. i spełniania warunków art. 22 ust. 1 pkt 4 P. z. p. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień art. 22 ust. 1 pkt 1 P. z. p Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 P. z. p.) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1 pkt 3 P.z.p.) - Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał aktualne ubezpieczenie OC od skutków prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 P. z. p.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Oferta prawidłowo sporządzona i podpisana przez osoby uprawnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta. -Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy -Podpisany i parafowany projekt umowy -Oświadczenie w sprawie spełnienia przez Oferenta warunków art. 22 ust. 1 P. z. p i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 P.z.p. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 ppkt 1) lit. a i b oraz powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności. - Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - Pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim1siemiatycze.livenet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach