Przetargi.pl
Roboty elewacyjne budynku mieszkalnego i remont kancelarii Rudna ul. 1-go Maja 10

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Spółdzielcza 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8412300, 01,01 , fax. 076 8412301
  • Data zamieszczenia: 2012-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin
    ul. Spółdzielcza 18 18
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8412300, 01,01, fax. 076 8412301
    REGON: 93102398300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty elewacyjne budynku mieszkalnego i remont kancelarii Rudna ul. 1-go Maja 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót elewacyjnych budynku mieszkalnego i remont kancelarii położonego w miejscowości Rudna ul. 1-go maja 10 zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót ( STWiOR) Zakres robót: .wykonanie instalacji przeciwwilgociowej pionowej ścian,. .wymiana stolarki okiennej .wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej .roboty w zakresie podłóg drewnianych .roboty malarskie .roboty elewacyjne- dociepleniowe .roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe . kładzenie płytek . montaż instalacji piorunochronowej .roboty w zakresie różnych nawierzchni . roboty w zakresie instalacji elektrycznych .tynkowanie .wykonywanie pokryć dachowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych); Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) w pieniądzu, wpłaconym na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem BGŻ O/Lubin 56 20300045 11100000 02194110 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty., b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 11.3. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału i kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem jako załącznik do oferty. 11.4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 i ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/lubin
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach