Przetargi.pl
Roboty elewacyjne - ocieplenie zewnętrznych ścian budynków

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 46-380 Dobrodzień, ul. Piastowska 25
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0 34 357 53 30 , fax. 0 34 357 53 30
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Piastowska 25 25
    46-380 Dobrodzień, woj. opolskie
    tel. 0 34 357 53 30, fax. 0 34 357 53 30
    REGON: 15002671800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty elewacyjne - ocieplenie zewnętrznych ścian budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1;Roboty elewacyjne - ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi raz z robotami towarzyszącymi; 1).Dobrodzień, ul. Piastowska 4 - budynek mieszkalny , wielokondygnacyjny. Remont obejmuje wykonanie; - przemurowania ścian, - ocieplenie ścian, - wymiana rur i rynien dachowych, - uzupełnienie murów ogniowych, - demontaż i montaż nowych parapetów zewnętrznych. Szczegółowy zakres robót określa protokół typowania. Zadanie nr 2; Roboty elewacyjne - ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi raz z robotami towarzyszącymi;; 2).Dobrodzień ul. Plac Wolności 12 - budynek mieszkalny , wielokondygnacyjny. Remont obejmuje wykonanie; - przemurowania ścian, - ocieplenie ścian, - wymiana rur i rynien dachowych. Szczegółowy zakres robót określa protokół typowania. Zadanie nr 3; Roboty elewacyjne - ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi raz z robotami towarzyszącymi;; 3).Dobrodzień, ul. Piastowska 6 -- budynek mieszkalny , wielokondygnacyjny. Remont obejmuje wykonanie; - przemurowania ścian, - ocieplenie ścian, - wymiana rur i rynien dachowych, - uzupełnienie murów ogniowych, - demontaż i montaż nowych parapetów zewnętrznych. Szczegółowy zakres robót określa protokół typowania. Zadanie nr 4; 4). Rzędowice ul. Dobrodzieńska 3 -- budynek mieszkalny , wielokondygnacyjny. Remont obejmuje wykonanie; - przemurowania ścian, - ocieplenie ścian, - wymiana rur i rynien dachowych, - uzupełnienie murów ogniowych, - demontaż i montaż nowych parapetów zewnętrznych. Szczegółowy zakres robót określa protokół typowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: a) udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b) niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę. Ważna oferta musi spełniać następujące warunki ustawowe: 5.Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ustawy, tj. - posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie sprzedaży przedmiotu objętego przetargiem , - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania . Pisemna oferta wraz z załącznikami winna być podpisana i złożona w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz zrealizowanych robót tj. a). wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania sporządzony według wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ b) Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w załączniku nr 4 do SIWZ zostały wykonane i przejęte przez zamawiającego bez uwag c) Przedłożenie referencji z wykonania robót o przedmiotowym profilu 6.2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 4 b) niniejszej specyfikacji muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu do udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) Kosztorys ofertowy, opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z założeniami zawartymi w punkcie nr 12 SIWZ. b) Wypełniony druk Oferta według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. c) Oświadczenie według wzoru stnaowiącego załacznik nr 3 do SIWZ. Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 6.2.a) niniejszej specyfikacji, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie (spełnia nie spełnia) WAŻNE; ZALECENE JEST DOKONANIE WIZJI LOKALEJ PRZEDMIOTU PRZETARGU PRZED SKŁADANIEM OFERT Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum).W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania; - wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, ( wymagana jest solidarna odpowiedzialność wykonawców), - w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-10 ustawy, - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika(lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga; treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania. - wypełniony formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę w miejscu np. Nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga;wszelką korespondencje oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.2.a) i 6.2.b). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie posiada
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach