Przetargi.pl
Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców świeżych do jednostek Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4005950 , fax. 077 4005952
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
    ul. Armii Krajowej 36 36
    45-071 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4005950, fax. 077 4005952
    REGON: 00454028000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mopr.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców świeżych do jednostek Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa ziemniaków, warzyw i owoców świeżych do Domów Dziennego Pobytu prowadzonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu: - Dom Dziennego Pobytu Złota Jesień ul. Hubala 4 w Opolu wydaje ok. 180 obiadów dziennie - Dom Dziennego Pobytu Magda-Maria ul. Barlickiego 1-3 w Opolu wydaje ok. 110 obiadów dziennie. Wykaz oraz ilość zamawianych towarów jest zamieszczona w Załączniku Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sprzedaż i dostawa ziemniaków, warzyw i owoców świeżych odbywać się będzie zgodnie z zamówieniami częściowymi składanymi telefonicznie z 2 dniowym wyprzedzeniem. Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców świeżych odbywać się będzie transportem sprzedawcy i na jego koszt 3 razy w tygodniu. Dostarczany towar musi być świeży i pełnowartościowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032121001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007r Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferta zostanie uznana za odrzuconą. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofertach. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady: spełnia - nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia w formie oryginału bądź kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę (osoby), która (które) została (zostały) umieszczone w wykazie osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - podpis i pieczęć. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 - Oświadczenie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach