Przetargi.pl
Roboty dodatkowe przy przebudowie drogi krajowej nr 17 (Warszawa) Zakręt-Lublin-Zamość-Hrebenne-Granica Państwa odc. Piaski-Łopiennik wraz z przebudową skrzyżowania w m. Piaski.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-075 Lublin, ul. Ogrodowa 21
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5349242 , fax. 081 5349239, 5324467
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie
    ul. Ogrodowa 21 21
    20-075 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5349242, fax. 081 5349239, 5324467
    REGON: 01751157500161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty dodatkowe przy przebudowie drogi krajowej nr 17 (Warszawa) Zakręt-Lublin-Zamość-Hrebenne-Granica Państwa odc. Piaski-Łopiennik wraz z przebudową skrzyżowania w m. Piaski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są Roboty dodatkowe przy przebudowie drogi krajowej nr 17 (Warszawa) Zakręt-Lublin-Zamość-Hrebenne-Granica Państwa odc. Piaski-Łopiennik wraz z przebudową skrzyżowania w m. Piaski. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część 1: Umocnienie przestrzeni pod mostem Część 2: Ustawienie balustrady U-11a
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości: Część 1: 1 000,00 zł. (tysiąc złotych i 00/100), Część 2: 2 300,00 zł. (dwa tysiące trzysta i 00/100 zł.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu, określone są w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) Potencjał kadrowy Wykonawca dysponuje (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia) osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osobę, do pełnienia funkcji wymienionych poniżej, które spełniają następujące wymagania: W przypadku złożenia oferty na Część 1 zamówienia (umocnienie przestrzeni pod mostem) osobę proponowaną do pełnienia funkcji Kierownika robót mostowych - minimalne doświadczenie i kwalifikacje : Kandydat na to stanowisko powinien mieć co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika lub Zastępcy Kierownika robót mostowych. W przypadku złożenia oferty na Część 2 zamówienia (ustawienie balustrady U-11a) osobę proponowaną do pełnienia funkcji Kierownika robót drogowych - minimalne doświadczenie i kwalifikacje : Kandydat na to stanowisko powinien mieć co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika lub Zastępcy Kierownika robót drogowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat doświadczenia i kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa wyżej. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach