Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie w asortymencie i ilościach określonych w SIWZ z podziałem na dwie części.

Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Narutowicza 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5287430, 5287400 , fax. 081 5287406
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie
    ul. Narutowicza 4 4
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5287430, 5287400, fax. 081 5287406
    REGON: 00027635700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://hieronim.wbp.lublin.pl/wbp/obibliotece.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie w asortymencie i ilościach określonych w SIWZ z podziałem na dwie części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla WBP im. H. Łopacińskiego w Lublinie w asortymencie i ilościach określonych w SIWZ z podziałem na dwie części: Część I - Dostawa sprzętu komputerowego Część II - Dostawa dodatkowego sprzętu komputerowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawcy przystępującego do postępowania wpłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniający warunki dodatkowe zawarte w niniejszym ogłoszeniu i SIWZ, którzy: - złożą ofertę spełniającą wymagania określone w SIWZ. - którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy oraz wraz z ofertą złożą stosowne oświadczenie i potwierdzą, że : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona według reguły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przełożyć wskazane poniżej oświadczenia i dokumenty: - Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg załączonego druku - Załącznik nr 2 do SIWZ). - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://hieronim.wbp.lublin.pl/wbp/obibliotece.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach