Przetargi.pl
Roboty budowlano - remontowe związane z remontem instalacji elektrycznej parteru i I piętra budynku szkoły, Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Marcina Wadowity w Wadowicach, ul. Mickiewicza 16.

Powiat Wadowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, ul. Batorego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8734200 , fax. 033 8232433
  • Data zamieszczenia: 2012-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wadowicki
    ul. Batorego 2 2
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. 033 8734200, fax. 033 8232433
    REGON: 07218342100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlano - remontowe związane z remontem instalacji elektrycznej parteru i I piętra budynku szkoły, Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Marcina Wadowity w Wadowicach, ul. Mickiewicza 16.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wykona roboty budowlano - remontowe polegające na: a)demontażu czterech tablic rozdzielczych, b)demontażu osprzętu, gniazd, wyłączników, lamp, c)ręcznym wykuciu bruzd dla przewodów, d)wymianie przewodów, e)wymianie dwóch rozdzielni skrzynkowych, f)montażu osprzętu tj. puszek, gniazd, wyłączników i lamp. g)zaprawieniu bruzd. Zakres robót: 1.wymiana tablic bezpiecznikowych, 2.wymiana istniejącej wewnętrznej linii zasilania, 3.wymiana istniejących przewodów, 4.wymiana osprzętu tj. puszek, lamp, gniazd, wyłączników. Budynek Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Wadowicach to obiekt trzykondygnacyjny, murowany, podpiwniczony. Więźba dachowa o konstrukcji drewnianej pokryta blachą. Dane techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy - 1 562,97 m2; - powierzchnia użytkowa;- 2 841,58 m2; - kubatura - 20 081,60 m3 Budynek jest obiektem czynnym. Należy zabezpieczyć plac robót, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa młodzieży. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do prowadzenia robót w sposób nie utrudniający użytkowania obiektu. W związku z tym, że prace remontowe będą prowadzone w trakcie roku szkolnego, Zamawiający informuje Wykonawcę, że: 1.w trakcie remontu z użytkowania może być wyłączona tylko jedna sala lekcyjna lub jedno pomieszczenie biurowe, w którym mogą być prowadzone prace całą dobę, 2.korytarze, ciągi komunikacyjne, pomieszczenia biurowe będą udostępniane w godzinach od 16:00 do 7:00 z uporządkowaniem po wykonanej pracy, 3.prace mogą być prowadzone we wszystkie dni wolne od zajęć dydaktycznych, 4.prace wykonywane w ciągu dnia nie mogą zakłócać funkcjonowania szkoły oraz pogarszać warunków bhp, 5.wyłączanie zasilania prądu elektrycznego może mieć miejsce tylko w czasie wolnym od zajęć dydaktycznych. Należy również uwzględnić wykonanie robót towarzyszących, tj. prac niezbędnych do wykonania robót podstawowych, a nie zaliczonych do robót tymczasowych, zabezpieczenie ludzi i mienia. Należy przewidzieć osłonę i zabezpieczenie mebli i posadzek. Należy zwrócić uwagę że, posadzki sal lekcyjnych to parkiety. Część wyposażenia ze względu na trudność demontażu pozostanie w salach lekcyjnych, dotyczy to biblioteki, archiwum, pokoju nauczycielskiego i pracowni językowej. 3) Na całościowe wykonanie zamówienia składa się między innymi: a)opracowanie planu zagospodarowania placu robót w uzgodnieniu z Użytkownikiem; b) ubezpieczenie budowy od wszelkich ryzyk budowlanych i odpowiedzialności cywilnej w tym odpowiedzialności z tytułu szkód wyrządzonych osobom trzecim w związku z prowadzonymi pracami budowlano - remontowymi objętymi umową, w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy do wartości wynikającej z kwoty brutto umowy. Okres ochrony ubezpieczeniowej winien się kończyć z chwilą oddania obiektu do użytkowania; c) protokolarne przejęcie placu robót; d) zgłoszenie do odbioru końcowego całego przedmiotowego zadania inwestycyjnego; e) sporządzenie dwóch egzemplarzy pełnej dokumentacji odbioru końcowego określonej w art. 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. z późn. zm. - Prawo budowlane, w sposób uniemożliwiający jej dekompletację.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach