Powiat Bolesławiecki ogłasza przetarg
- Adres: 59-700 Bolesławiec, Armii Krajowej
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 323 258, , fax. 757 323 250
- Data zamieszczenia: 2019-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Bolesławiecki
Armii Krajowej 12
59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 757 323 258, , fax. 757 323 250
REGON: 23082929800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane związane z renowacją elewacji budynku zlokalizowanego przy ul. Bankowej 8 w Bolesławcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z renowacją elewacji budynku zlokalizowanego przy ul. Bankowej 8 w Bolesławcu, na działce nr 305/5 w obrębie 9 miasta oraz inne niezbędne prace z tym związane. 2. Przewiduje się wykonanie, m.in. następujących robót budowlanych: 1) Oczyszczanie schodów zewnętrznych, cokołów z piaskowca, ozdobnych elementów kamienia oraz tynków. 2) Uzupełnienie ubytków tynków, 3) Renowację schodów zewnętrznych, w tym: - impregnację biobójczą, - wzmocnienie osłabionych materiałów, - spoinowanie murów z wykuciem spoin, - uzupełnienie ubytków, - scalenie kolorystyczne, - wykonanie hydrofobizacji, - wykonanie zabezpieczenia przed graffiti. 4) Renowację cokołów z piaskowca, oraz tynków, w tym: - impregnację biobójczą, - wzmocnienie osłabionych materiałów - spoinowanie murów z wykuciem spoin, - uzupełnienie ubytków, - scalenie kolorystyczne, - wykonanie hydrofobizacji, - wykonanie zabezpieczenia przed graffiti. 5) Renowację ozdobnych elementów kamiennych, w tym: - wzmocnienie osłabionych materiałów, - uzupełnienie ubytków, - scalenie kolorystyczne, - wykonanie hydrofobizacji. 6) Renowację tynków, w tym: - scalenie kolorystyczne, - wykonanie hydrofobizacji. 7) Naprawę obróbek blacharskich oraz wymianę uszkodzonych rynien i rur spustowych. 8) Inne roboty towarzyszące. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, tj.: 1) Przedmiar robót, 2) Mapa poglądowa, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4) Rysunki elewacji budynku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 02 2030 0045 1110 0000 0159 6980 tytułem „Wadium – Roboty budowlane związane z renowacją elewacji budynku zlokalizowanego przy ul. Bankowej 8 w Bolesławcu”. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji. Dokument musi być podpisany przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Dokument, o którym mowa w pkt. 5 ma być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: nazwę Wykonawcy, beneficjenta (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, oznaczenie postępowania, określenie (nazwa) przedmiotu postępowania, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności dokumentu. 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej „WADIUM” wraz z ofertą. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 10. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na wskazany rachunek bankowy musi wpłynąć najpóźniej przed terminem składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 11. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VII pkt. 1 SIWZ; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt 6 SIWZ; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt. 2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rewitalizacja grupy rzeźbiarskiej „Ukrzyżowanie” znajdującej się przy Kaplicy Loretańskiej w Nowej Rudzie przy ulicy Cmentarnej w ramach projektu „Sakralne skarby Ziemi Noworudzko-Broumovskiej”
Dodano: 2023-04-25 - Prace renowacyjne na terenie Centrum edukacyjno-turystycznego
Dodano: 2022-10-11 - Wykonanie prac restauratorskich przy barokowym portalu kamiennym w ścianie zachodniej pałacu w Grębocicach
Dodano: 2021-04-01 - Wykonanie prac restauratorskich przy barokowym portalu kamiennym w ścianie zachodniej pałacu w Grębocicach
Dodano: 2020-12-31 - Remont i rewitalizacja kaplicy św. Floriana w Bystrzycy Kłodzkiej wraz z zagospodarowaniem terenu.
Dodano: 2020-09-09 - Renowacja stolarki okiennej i drzwiowej kościoła filialnego pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Piotrkowiczkach w Wysokim Kościele
Dodano: 2019-08-09 - Remont części wspólnych budynku mieszkalnego wielorodzinnego w ramach zdania: „Rewitalizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Zamkowej 4 w Jaworze.”
Dodano: 2018-06-20 - Modernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Kopernika 7 w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego pt.: „Modernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 6 w Boguszowie - Gorcach”
Dodano: 2018-05-24 - Remont zabytkowej elewacji frontowej kamienicy mieszczańskiej znajdującej się przy Rynek 9 w Legnicy
Dodano: 2018-05-17 - Remont i przebudowa budynku kościoła p.w. Św. Marii Magdaleny w Krzydłowicach
Dodano: 2018-04-23