Przetargi.pl
Renowacja stolarki okiennej i drzwiowej kościoła filialnego pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Piotrkowiczkach w Wysokim Kościele

Parafia Rzymsko Katolicka p.w. Niepokalanego Serca Najświętszej Marrii Panny w Wysokim Kościele ogłasza przetarg

  • Adres: 55-114 Wysoki Kościół , Cicha
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713127088
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymsko Katolicka p.w. Niepokalanego Serca Najświętszej Marrii Panny w Wysokim Kościele
    Cicha 9
    55-114 Wysoki Kościół , woj. dolnośląskie
    tel. 713127088
    REGON: ---
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek wyznaniowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Renowacja stolarki okiennej i drzwiowej kościoła filialnego pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Piotrkowiczkach w Wysokim Kościele
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Renowacja stolarki okiennej i drzwiowej kościoła filialnego pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Piotrkowiczkach” w tym m.in.: a) Demontaż oraz oczyszczenie powierzchni elementów b) Przeprowadzenie dezynfekcji i dezynsekcji c) Przeprowadzenie impregnacji drewna d) Wyrównanie, wyszlifowanie powierzchni drewnianych e) Sklejenie pęknięć listew desek f) Wykonanie flekowania ubytków i wypaczeń drewnem tego samego gatunku g) Wykonanie rekonstrukcji elementów brakujących h) Malowanie powierzchni drewnianych i) Rekonstrukcja brakujących elementów j) Naprawa listwy ołowianej k) Montaż oszklenia ochronnego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Dokumentacja projektowa: Projekt budowlany i wykonawczy pn.: „Renowacja elewacji, wnętrza oraz odwodnienie kościoła filialnego pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Piotrkowiczkach ” wykonany przez Annę Newerla; 2) Program prac konserwatorskich; 3) Decyzja pozwolenie na budowę nr 820/18 z dnia 29.08.2018 wydana przez Starostę Trzebnickiego; 4) Decyzja pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku nr 828/2018 z dnia 19.04.2018r wydana przez DWKZ we Wrocławiu. 5) SIWZ wraz z załącznikami. 3. Szczególne warunki realizacji zamówienia: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za przejezdność i bezpieczeństwo ogólnodostępnego ruchu pieszego prowadzonego obok terenu budowy. 2) Wykonawca w przypadku wykonania demontażu stolarki okiennej i drzwiowej jest zobowiązany do zabezpieczenia budynku Kościoła przez warunkami atmosferycznymi oraz kradzieżą. Poprzez zabezpieczenie należy rozumieć montaż drzwi tymczasowych zamykanych na zamek oraz zabicie otworów okiennych płytami OSB. 3) Wykonawca w ramach wynagrodzenia skompletuje niezbędną dokumentację powykonawczą 4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy kosztorysu ofertowego. 5) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie i niezbędne do odbioru przez instytucje takie jak sanepid oraz straż pożarną. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 6) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 poz. 266) oraz Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 poz. 1202 ze zm.) 7) Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych, zgodnie z uzgodnieniami, technologią wskazaną w opisie, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (SST) do SIWZ). 8) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1). Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 3). Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 4) Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich 1. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach