Przetargi.pl
Roboty budowlane związane z remontem pomieszczeń w budynku głównym, laboratorium i sali gimnastycznej Zespołu Szkół Fototechnicznych przy ul. Spokojnej 13 w Warszawie

Zespół Szkół Fototechnicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 01-044 Warszawa, ul. Spokojna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 838 70 91 , fax. 22 838 91 69
  • Data zamieszczenia: 2019-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Fototechnicznych
    ul. Spokojna 13
    01-044 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 838 70 91, fax. 22 838 91 69
    REGON: 19367700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fotospokojna.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane związane z remontem pomieszczeń w budynku głównym, laboratorium i sali gimnastycznej Zespołu Szkół Fototechnicznych przy ul. Spokojnej 13 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem pomieszczeń w budynku głównym, laboratorium i Sali gimnastycznej Zespołu Szkół Fototechnicznych przy ul. Spokojnej 13 w Warszawie. 1. Zakres robót obejmuje: - prace tynkarskie - prace malarskie - prace instalacyjne - prace posadzkarskie Szczegółowy opis prac opisany jest w załączniku do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) 2. Ogólne wymagania dotyczące robót: Roboty będą prowadzone pod nadzorem inspektora budowlanego zapewnionego przez Wykonawcę Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania, a w szczególności:  ponosi odpowiedzialność, za jakość materiałów zastosowanych do wykonania robót;  zobowiązuje się stosować jedynie materiały posiadające atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, wymagane przez odpowiednie przepisy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia wykaz materiałów do realizacji zadania przed rozpoczęciem prac. Wykonawca powinien prowadzić roboty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej z zachowaniem przepisów bhp i ppoż., a w szczególności:  zabezpieczyć teren budowy pod względem bezpieczeństwa i organizacji ruchu oraz przed innymi, ujemnymi skutkami oddziaływania w trakcie robót, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, ze starannością uwzględniającą zawodowy charakter działalności,  zabezpieczyć pod względem bhp miejsca wykonywania robót oraz miejsca składowania materiałów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,  przyjąć wszelką odpowiedzialność za każdego rodzaju wypadek, który wydarzy się w wyniku robót mu powierzonych, ponosząc całkowite ryzyko, kary i sankcje,  zabezpieczyć przed uszkodzeniem instalacje znajdujące się w obszarze remontowanym, a w szczególności sieci energetycznej, sieci IT, czujek p.poż.,  we własnym zakresie zorganizować zaplecze budowy,  zapewnić kontener na odpady demontażowe i gruz,  zapewnić utylizację odpadów powstałych w trakcie realizacji prac zgodnie obowiązującymi przepisami prawa w tym, między innymi, z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017 r., poz. 519).  po zakończeniu robót uporządkować teren budowy, usunąć wszelkie materiały pochodzące z demontażu oraz pozostawić plac budowy czysty i nadający się do użytkowania. Zamawiający umożliwi Wykonawcy, na czas realizacji robót, korzystanie z wody i energii elektrycznej za pośrednictwem przyłączy zlokalizowanych w budynku. Koszty zużycia energii elektrycznej oraz wody nie obciąża Wykonawcy. 3. Wymagany termin wykonania zamówienia:  21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy; 4. Wymagany okres gwarancji: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości wykonanych robót na okres minimum 36 miesięcy, liczony od daty dokonania odbioru końcowego robót. Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady przez okres równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium: w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4b do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach