Powiat Konecki ogłasza przetarg
- Adres: 26-200 Końskie, ul. Staszica 2
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 372 41 34 , fax. 0-41 372 83 20
- Data zamieszczenia: 2009-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Konecki
ul. Staszica 2 2
26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 372 41 34, fax. 0-41 372 83 20
REGON: 29100938900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z REMONTEM BUDYNKU SZKOŁY - II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOŃSKICH, UL. SPORTOWA 9, 26 - 200 KOŃSKIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem budynku szkoły II Liceum Ogólnokształcącego w Końskich. W zakres robót budowlanych wchodzą między innymi: - wymiana instalacji elektrycznej w tym tablice i piony, instalacja gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, instalacja oświetlenia ogólnego, ewakuacyjnego i awaryjnego oraz instalacja dzwonka szkolnego w budynku szkoły czterokondygnacyjnym (o pow. użytkowej ok. 2000m2) częściowo podpiwniczonym z salą gimnastyczną, - malowanie ścian po zmianie instalacji - ok.2000m2. -wymiana podłóg w tym: parkiet mozaikowy - 185m2, płytki ceramiczne - 65m2, wykładzina z tworzyw sztucznych - 1360m2. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowa zawierająca: - projekt wykonawczy branża elektryczna - przedmiar robót - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiąca integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321139
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy).Forma wadium musi być zgodna z określoną w art. 45 ust. 6 PZP. W przypadku wyboru wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr 02 1240 4416 1111 0000 4965 0895 Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty potwierdzenie wpłaty wadium. Zamawiający uzna wpłatę wadium w formie pieniężnej tylko wtedy, gdy znajdą się one faktycznie na jego rachunku bankowym przed otwarciem ofert. Pozostałe formy wadium winny zostać złożone w kasie Zamawiającego przed otwarciem ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP; 2) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 PZP; 3) prowadzą działalność gospodarczą, której zakres zawiera wykonywanie robót budowlanych; 4) spełniają wszystkie warunki określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; W przypadku konsorcjum, warunek określony w ppkt 2 muszą spełniać wszyscy wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 1 do formularza ofertowego); 2) oświadczenie Wykonawcy, iż nie zachodzą względem niego określone w art. 24 ust. 1 PZP okoliczności skutkujące wykluczeniem z postępowania (załącznik nr 2 do formularza ofertowego); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum trzech) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością (z tolerancją do 20%) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje); 5) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (dotyczy kierowników robót wszystkich branży), tj. uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego o okresie ważności zawierającym datę składania oferty oraz czasokres wykonywania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia; W przypadku konsorcjum: - oświadczenie, o którym mowa w ppkt 1) podpisują wszyscy wykonawcy - oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2) składa odrębnie każdy wykonawca - dokument określony w ppkt 3) może dotyczyć tylko jednego wykonawcy - wykaz, o którym mowa w ppkt 4) może zawierać roboty wykonane przez różnych wykonawców wchodzących w jego skład. Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, kto, kogo i do jakich czynności umocowuje. Ustanowienie pełnomocnika może wynikać z umowy konsorcjum
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkonskie.bip.ornak.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont hali sportowej przy Zespole Szkoły Podstawowej, Przedszkola i Gimnazjum w Zagnańsku
Dodano: 2015-10-06 - Modernizacja hali sportowej Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji mieszczącego się przy ul. Turystycznej 59 w Zagnańsku poprzez naprawę parkietu oraz doposażenie siłowni i sali fitness
Dodano: 2015-09-18 - Remont posadzek w salach gimnastycznych budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 7 w Ostrowcu Św. ul. Akademicka 20
Dodano: 2012-06-13 - ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYMIANĄ PODŁÓG W DWÓCH SALACH GIMNASTYCZNYCH W ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W KOŃSKICH UL.WARSZAWSKA 53, 26-200 KOŃSKIE
Dodano: 2009-08-21