Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYMIANĄ PODŁÓG W DWÓCH SALACH GIMNASTYCZNYCH W ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W KOŃSKICH UL.WARSZAWSKA 53, 26-200 KOŃSKIE

Powiat Konecki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-200 Końskie, ul. Staszica 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 372 41 34 , fax. 0-41 372 83 20
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Konecki
    ul. Staszica 2 2
    26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 372 41 34, fax. 0-41 372 83 20
    REGON: 29100938900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z WYMIANĄ PODŁÓG W DWÓCH SALACH GIMNASTYCZNYCH W ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W KOŃSKICH UL.WARSZAWSKA 53, 26-200 KOŃSKIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą podłóg w dwóch salach gimnastycznych w ZSP nr 2 w Końskich. W zakres robót budowlanych wchodzą miedzy innymi: - rozbiórka istniejącej posadzki, desek i legarów, - ułożenie paroizolacji w postaci folii oraz docieplenia z wełny mineralnej gr. 5 cm, - ułożenie warstwy wyrównawczej w postaci płyty OSB gr. 10 mm, - ułożenie posadzki z parkietu szlifowanie i lakierowanie parkietu - 167 m2, - malowanie linii boisk. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowa zawierająca: - przedmiar robót - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. Określona powyżej dokumentacja projektu stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wszelkie istotne informacje dotyczące realizacji zamówienia publicznego zawarte są w projekcie umowy - stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321139
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości 1500 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset zł). Forma wadium musi być zgodna z określoną w art. 45 ust. 6 PZP. W przypadku wyboru wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego nr 02 1240 4416 1111 0000 4965 0895 Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty potwierdzenie wpłaty wadium. Zamawiający uzna wpłatę wadium w formie pieniężnej tylko wtedy, gdy znajdą się one faktycznie na jego rachunku bankowym przed otwarciem ofert. Pozostałe formy wadium winny zostać załączone do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP; 2) nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 PZP; 3) prowadzą działalność gospodarczą, której zakres zawiera wykonywanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia; 4) spełniają wszystkie warunki określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; W przypadku konsorcjum, warunek określony w ppkt. 2 muszą spełniać wszyscy wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 1a do formularza ofertowego); 2) oświadczenie Wykonawcy, iż nie zachodzą względem niego określone w art.24 ust. 1 PZP okoliczności skutkujące wykluczeniem z postępowania (załącznik nr 1b do formularza ofertowego); 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum trzech) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością (z tolerancją do 20%) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje); 5) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, tj. uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego o okresie ważności zawierającym datę składania oferty oraz czasokres wykonywania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia; W przypadku konsorcjum: - oświadczenie, o którym mowa w ppkt 1) podpisują wszyscy wykonawcy, - oświadczenie, o którym mowa w ppkt 2) składa odrębnie każdy wykonawca, - dokument określony w ppkt 3) może dotyczyć tylko jednego wykonawcy, - wykaz, o którym mowa w ppkt 4) może zawierać roboty wykonane przez różnych wykonawców wchodzących w jego skład. Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, kto, kogo i do jakich czynności umocowuje. Ustanowienie pełnomocnika może wynikać z umowy konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkonskie.bip.ornak.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach