Przetargi.pl
Roboty budowlane związane z adaptacją budynku Transportowego Dozoru Technicznego Oddziału Terenowego w Gdańsku przy ul. Kętrzyńskiego 24 B.

Transportowy Dozór Techniczny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4902902 , fax. 022 8302222
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Transportowy Dozór Techniczny
    ul. Chałubińskiego 4 4
    00-928 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4902902, fax. 022 8302222
    REGON: 01723168600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane związane z adaptacją budynku Transportowego Dozoru Technicznego Oddziału Terenowego w Gdańsku przy ul. Kętrzyńskiego 24 B.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych adaptacyjnych w budynku biurowym stanowiącym siedzibę Terenowego Oddziału Transportowego Dozoru Technicznego w Gdańsku przy ul. Kętrzyńskiego 24b zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na podstawie uzyskanego pozwolenia na budowę nr WUAiOZ-I-7353 2292 08 3-JAG z dnia 19.09.2008r. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia opisany jest w: dokumentacji projektowej - załącznik nr 1a , na którą składa się: - projekt budowlany - projekt wykonawczy - przedmiar robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1 b do SIWZ Przedmiotowy obiekt jest budynkiem pięciokondygnacyjnym (1 kondygnacja podziemna, 3 nadziemne i poddasze użytkowe) z mieszanym układem dachu (stropodach, kolebkowy). Dane ogólne budynku: - powierzchnia zabudowy - 473,82m2, - powierzchnia całkowita - 2448,0m2, - powierzchnia użytkowa - 1824,62m2, - kubatura - 7425,08m2, Zakres robót budowlanych - kondygnacja podziemna: Wykonanie ścianki działowej G-K wydzielającej pomieszczenie przeznaczone na archiwum; w istniejącej ścianie wykonanie otworu drzwiowego wraz z montażem drzwi; przebudowa i dostosowanie instalacji wod.-kan., c.o., elektrycznej i wentylacji. Zakres robót budowlanych - kondygnacja parteru: Wykonanie ścianek działowych G-K wraz z drzwiami w części przeszklonych; wykonanie wiatrołapu w technologii lekkiej ściany aluminiowej przeszklonej szybami bezpiecznymi; przebudowa i dostosowanie instalacji wod.-kan., c.o., elektrycznej, p.poż., wentylacji i klimatyzacji; montaż drzwi/ścianek przesuwnych umożliwiającej podział sali konferencyjnej; zmiana funkcji dwóch okien (z otwieranych na uchylne); prace wykończeniowe(malowanie, wyłożenie posadzek gresem) . Zakres robót budowlanych - kondygnacja I i II piętra: Wykonanie ścianek działowych G-K wraz z drzwiami, od strony hollu częściowo przeszklonych; przebudowa i dostosowanie instalacji: wod.-kan., c.o., elektrycznej, wentylacji i klimatyzacji; zmiana funkcji górnej części okna (z nie otwieranej na uchylną); prace wykończeniowe (malowanie, wyłożenie posadzek wykładziną i gresem). Zakres robót budowlanych - poddasze: Wykonanie ścianek działowych G-K wraz z drzwiami, przebudowa i dostosowanie instalacji wod.-kan., c.o., elektrycznej, wentylacji i klimatyzacji; w istniejącej ścianie wykonanie otworu drzwiowego wraz z montażem drzwi; prace wykończeniowe (malowanie, wyłożenie posadzek wykładziną i gresem/terakotą). 2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert o rozwiązaniach równoważnych 3.Obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SIWZ 4.Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonane roboty budowlane nie krótszej niż 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót, na urządzenia wykorzystane do realizacji zamówienia obowiązuje gwarancja nie krótsza niż gwarancja producenta, produkty i materiały wykorzystane do realizacji zamówienia obowiązuje gwarancja taka jak na roboty budowlane, jednak nie krótsza niż gwarancja producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00PLN Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego: CITIBANK HANDLOWY w Warszawie ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa Nr rachunku 32 1030 1061 0000 0000 5381 2058 zaznaczając w tytule Wadium - Roboty budowlane związane z adaptacją budynku Transportowego Dozoru Technicznego Oddziału Terenowego w Gdańsku przy ul. Kętrzyńskiego 24 B. lub z jednej poniżej podanych form: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez przedmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zmian.). Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 1.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 2.Wadium musi być wniesione najpóźniej do terminu składania ofert. 3.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty, akceptowalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5.Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a)upływie terminu związania z ofertą, b)zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, c)unieważnieniu postępowania o udzieleniu niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6.Z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego rozdziału, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c)którego oferta została odrzucona. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt 6 b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.Informacje dotyczące szczegółowych warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a)w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykaże się, co najmniej 2 zrealizowanymi lub aktualnie wykonywanymi robotami budowlanymi, odpowiadającymi swym rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna roboty budowlane polegające na remoncie, przebudowie lub budowie w zakresie budynków o wartości co najmniej 800 000,00 zł brutto. b)dysponuje osobami, lub przedstawi pisemne zobowiązanie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności, tj: kierownikiem budowy, który posiada stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016 ze zm.) zwanej dalej Prawem Budowlanym, a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r., nr 5, poz. 42, ze zm.). c)posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 250 000,00 PLN, a po wybraniu oferty, przed podpisaniem umowy, posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - suma ubezpieczenia winna odpowiadać wartości kontraktu. 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale IX SIWZ; b)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa, które musi być załączone do oferty. Treść pełnomocnictwa winna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z pełnomocnikiem. a)przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie, b)Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5.W przypadku oferty składanej wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców (dotyczy również spółek cywilnych lub konsorcjum), Zamawiający dokonując oceny, czy podmioty te spełniają wymagania określone w specyfikacji, uwzględni łączne uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową wszystkich członków konsorcjum. 6.Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 4 zostanie wybrana Zamawiający będzie żądał, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 7.Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w niniejszej specyfikacji , z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy. 8.W przypadku wskazania podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ z zakresem prac, jakie Wykonawca planuje zlecić podwykonawcy. Brak dołączenia do oferty w/w załącznika Zamawiający uzna za potwierdzenie, że Wykonawca wykona całość prac bez udziału podwykonawców. 9.Wymagania w zakresie podwykonawców: a)Zamawiający zażąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, b)wskazani przez Wykonawcę podwykonawcy musza dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania zleconej części przedmiotu umowy, c)powierzenie w trakcie trwania umowy innych niż wskazane w ofercie prac Podwykonawcy musi być uzasadnione przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowane przez Zamawiającego, d)Wykonawca podpisując umowę o podzlecenie z Podwykonawcą zaakceptowanym przez Zamawiającego (na podstawie dostarczonych Zamawiającemu dokumentów), powinien zażądać od niego przyjęcia, bez zastrzeżeń warunków wykonania przedmiotu zamówienia określonych przez Zamawiającego, e)za działania Podwykonawców, w ramach realizacji zlecenia, pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego ponosi Wykonawca.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia niezbędne do wykonania działalności lub czynności objętych Zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, b)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykaz wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych odpowiadającym swym rodzajem i wartościom pracom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót z podaniem ich rzędu wartości ( nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców robót oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ), b)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował (co najmniej podanie kierownika budowy) wchodzących w skład zespołu wykonawczego robót budowlanych (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ), i dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe tych osób: kopię uprawnień budowlanych dla kierownika budowy w specjalności, konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, kopie zaświadczenia dla kierownika budowy - o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. c)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2 lit. b), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W/w kopie winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. d)wykaz prac, które zostaną powierzone do wykonania podwykonawcom (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ) 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)aktualnej na dzień otwarcia ofert polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 250 000,00 PLN, a po wybraniu oferty, przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę równą wartości kontraktu - polisa powinna być ważna przez cały okres trwania przedmiotu umowy. 4.Wymagane oświadczenia: a)oświadczenie, w związku z art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do specyfikacji. Oryginał oświadczenia podpisany przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 lit. a i b niniejszego rozdziału: składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 Ustawy. 6.Dokumenty, o których mowa w ust. 5 lit. a i c niniejszego rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust.5 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 niniejszego rozdziału, zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w ust. 5 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach