Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach ogłasza przetarg
- Adres: 16-500 Sejny, ul. dr. Edwarda Rittlera 2
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5162138 , fax. 087 5162341
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach
ul. dr. Edwarda Rittlera 2 2
16-500 Sejny, woj. podlaskie
tel. 087 5162138, fax. 087 5162341
REGON: 79031734000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sejny.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
roboty budowlane z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1. Termomodernizacja i remont budynku Szpitala Powiatowego SPZOZ przy ul. Rittlera 1 w Sejnach. Zadanie 2. Dostawa i montaż ścianki p/poż oddzielającej klatkę schodową szpitala. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
roboty budowlane z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1. Termomodernizacja i remont budynku Szpitala Powiatowego SPZOZ przy ul. Rittlera 1 w Sejnach. Zadanie 2. Dostawa i montaż ścianki p/poż oddzielającej klatkę schodową szpitala. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium dla całości zamówienia wynosi: 13 000 zł, w tym wadium dla Zadania 1- 11 500 zł, dla Zadania 2 - 1 500 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: § posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; § posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; § znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; § nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie wymaganych dokumentów - wymienionych w pkt. 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 , art. 23 oraz nie podleganiu o wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia łącznie z ofertą, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert; 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert; 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu składania ofert; 5. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ostatecznym upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia Firmy jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych w zakresie Zadania 1, Zadania 2, z załączeniem referencji potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (załącznik nr 7,8). 7. Wykaz osób wykonujących zamówienie (Załącznik nr 9, 10). 8. Polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Z udziału z ubiegania się o niniejsze zamówienie wykluczeni będą Wykonawcy, którzy nie wykażą iż: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 400 000,00 PLN słownie złotych : czterysta tysięcy.- wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz przedłożą referencje od zamawiających o wykonaniu robót należycie. udzielą minimum na roboty budowlane odnośnie Zadania 1 - 60 miesięcznej gwarancji, a na roboty budowlane odnośnie Zadania 2 - 24 miesięcznej gwarancji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sejny.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Oszczędzanie energii w budynkach użyteczności publicznej w gminie Rajgród. Etap II - Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i wymiana istniejącego źródła ciepła w budynku Gimnazjum
Dodano: 2016-06-29 - Oszczędzanie energii w budynkach użyteczności publicznej w gminie Rajgród. Etap II - Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i wymiana istniejącego źródla ciepła w budynku Gimnazjum
Dodano: 2016-06-08 - Termomodernizacja remizy strażackiej - świetlicy wiejskiej w Rydzewie
Dodano: 2016-05-05 - Oszczędzanie energii w budynkach użyteczności publicznej w gminie Rajgród. Etap I - Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie
Dodano: 2015-09-18 - Termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego w m. Bronowo
Dodano: 2015-05-22 - Termomodernizacja siedziby Białostockiego Ośrodka Kultury
Dodano: 2015-03-30 - Termomodernizacja przepompowni wielofunkcyjnej
Dodano: 2014-09-16 - Termomodernizacja budynku Internatu Zespołu Szkół Muzycznych im.I.Paderewskiego w Białymstoku
Dodano: 2014-05-30 - WYKONANIE INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA, CIEPŁEJ WODY UŻYTKOWEJ I CYRKULACJI ORAZ WĘZŁA CIEPLNEGO W BUDYNKU PRZY UL.SPOKOJNEJ 7B W ŁOMŻY
Dodano: 2014-04-14 - WYKONANIE INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA, CIEPŁEJ WODY UŻYTKOWEJ I CYRKULACJI ORAZ WĘZŁA CIEPLNEGO W BUDYNKU PRZY UL. SPOKOJNEJ 7A W ŁOMŻY
Dodano: 2014-04-14