Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Śródmieście ogłasza przetarg
- Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 147
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6366351 , fax. 042 6366351 w. 58
- Data zamieszczenia: 2010-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Śródmieście
ul. Piotrkowska 147 147
90-440 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6366351, fax. 042 6366351 w. 58
REGON: 00434557500059 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane-wymiana okładzin ściennych i podłogowych w IV Domu Dziennego Pobytu Filii Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Łódź-Śródmieście. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie okładzin ściennych i podłogowych w pomieszczeniach IV Domu Dziennego Pobytu Filii MOPS Łódź - Śródmieście, Łódź, ul. Jaracza 36, według załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: przedmiaru robót, kosztorysu ofertowego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 36 miesięcy, licząc od daty podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót, spełniając warunki specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz wymagania ustawy Prawo budowlane, innych ustaw i rozporządzeń, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Koszty związane z zagospodarowaniem i utrzymaniem placu budowy oraz koszy wykonania robót tymczasowych należą w całości do Wykonawcy. Materiały i urządzenia powstałe z demontażu, wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie i pokryje wszelkie koszty związane z ich wywozem i utylizacją. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku w trakcie trwania robót oraz uporządkowania terenu po ich ostatecznym zakończeniu. Wszystkie materiały i urządzenia powinny odpowiadać wymaganiom ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 nr 156 poz. 1118 ze zm.) w zakresie dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie oraz spełniać wymagania wysokiej jakości, zadeklarowane w ofercie materiały i urządzenia muszą mieć parametry techniczne nie gorsze od podanych w projekcie i specyfikacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest wskazać część zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podać nazwy firm i adresy proponowanych podwykonawców. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja gabinetów lekarskich
Dodano: 2014-02-25 - Przebudowa systemów grzewczych w obiektach komunalnych Gminy Rzeczyca z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii- pompy ciepła. Etap II
Dodano: 2014-02-03 - Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Rokiciny
Dodano: 2013-05-17 - I etap remontu piwnic w budynku archiwum zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10.
Dodano: 2011-10-27 - Wydzielenie Biura Obsługi Interesantów i zabudowa kasy w budynku Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Narutowicza 64
Dodano: 2011-09-01 - Przebudowa hali przy ul. Rudzkiej 37 w Łodzi
Dodano: 2010-05-13 - Zadanie 1. Wymiana płytek PCV na korytarzach w ZSP Nr 3 w Bełchatowie, Zadanie 2. Malowanie sal dydaktycznych w Centrum Kształcenia Praktycznego w Bełchatowie, Zadanie 3. Remont toalet w budynku Powiatowego Urzędu Pracy, Zadanie 4. Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Pabianickiej 34, Zadanie 5. a) Remont schodów wejściowych do budynku Starostwa Powiatowego w Bełchatowie przy ul. Pabianickiej 17/19 b) Remont schodów przy budynku Powiatowego Urzędu Pracy. Zadanie 6. Utwardzenie placu przy Domu Pomocy Społecznej w Bełchatowie
Dodano: 2009-07-07