Gmina Rokiciny ogłasza przetarg
- Adres: 97-221 Rokiciny, ul. Tomaszowska 9
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 7195010 , fax. 44 7195012
- Data zamieszczenia: 2013-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rokiciny
ul. Tomaszowska 9 9
97-221 Rokiciny, woj. łódzkie
tel. 44 7195010, fax. 44 7195012
REGON: 59064822100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokiciny.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Rokiciny - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont budynku świetlicy wiejskiej, zlokalizowanej w miejscowości Rokiciny 65 na działce 351/1. 1) Remont budynku świetlicy obejmuje: a) naprawę dachu, b) naprawę posadzki w pomieszczeniu świetlicy, c) naprawę sufitu podwieszonego, d) naprawę posadzek w korytarzach i pomieszczeniu magazynu, e) prace naprawcze w pomieszczeniu kuchni i magazynu, naprawę posadzki w kuchni, f) wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowych EI30, ocieplenie pomieszczenia, wstawienie drzwi do ocieplonego pomieszczenia, zamurowanie drzwi na balkon, wymianę drzwi do kuchni i magazynu, g) naprawę schodów wejściowych na piętro, h) malowanie tynków wewnętrznych, i) wykonanie systemowych tynków strukturalnych, j) inne - wywóz odpadów, demontaż i montaż instalacji wchodzących w kolizję z wykonanymi robotami jak np. instalacja odgromowa i inne. Powyższe roboty ujęte są w przedmiarze robót. 2) Roboty do wykonania , nie ujęte w przedmiarze robót: Wymiana belek stropowych w ilości około 6 mb. Wymiana parapetów wewnętrznych PCV w ilości: 7 szt. - o dł. 210 cm i szer. 36 cm 4 szt. - o dł. 180 cm i szer. 25 cm 1 szt. - o dł. 215 cm i szer. 31 cm 1 szt. - o dł. 205 cm i szer. 33 cm 1 szt. - o dł. 205 cm i szer. 27 cm 1 szt. - o dł. 60 cm i szer. 30 cm 1 szt. - o dł. 160 cm i szer. 25 cm 1 szt. - o dł. 220 cm i szer. 25 cm Wykaz materiałów do wykonania prac nie ujętych w przedmiarach: Bateria zlewozmywakowa - 2 szt. Przełączniki podwójne - 10 szt. Gniazda podwójne - 5 szt. Gniazda potrójne - 5 szt. Oświetlenie (lampy) - 5 szt. Przewód (3 x 2,5 mm) - 50 m Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w ofercie zestawienia kosztów materiałów nie ujętych w przedmiarze robót i nie należy ich łączyć z kosztorysem ofertowym. Charakterystyka obiektu - dane techniczne Budynek świetlicy jest budynkiem podpiwniczonym, piętrowym, wolnostojącym. Fundamenty budynku zostały wykonane z gruzobetonu, ściany z ceramicznych materiałów ściennych, konstrukcja dachu drewniana a pokrycie zostało wykonane z kilku warstw papy pokryciowej. Nad częścią pomieszczeń wykonano żelbetowy strop monolityczny. Nad pomieszczeniem świetlicy i korytarza zastosowano dach wiązarowy z podwieszanym sufitem z płyt spilśnionych. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia tablic informacyjnych w widocznym miejscu o uzyskanych dofinansowaniach na realizację przedmiotowego zadania, które są w posiadaniu Zamawiającego. Wymagania dotyczące rękojmi: Wymaga się, aby rękojmia na wykonanie roboty wynosiła min. 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru robót. Zamawiający dopuszcza użycie równoważnych lub lepszych materiałów pod względem jakościowym i funkcjonalnym. Do oferty Wykonawca musi załączyć kosztorys ofertowy, który będzie elementem pomocniczym przy rozliczaniu się z instytucją finansującą - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 000,00 zł (słownie złotych cztery tysiące 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PBS Tomaszów Maz./Filia Rokiciny 94 8985 0004 0090 0905 2777 0103 z adnotacją wadium - Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Rokiciny 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 2013-06-03, sposób przekazania: złożenie w kasie Urzędu Gminy w Rokicinach pok. nr 4 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: PBS Tomaszów Maz./Filia Rokiciny nr rachunku: 94 8985 0004 0090 0905 2777 0103 z adnotacją: wadium na Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Rokiciny 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rokiciny.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja gabinetów lekarskich
Dodano: 2014-02-25 - Przebudowa systemów grzewczych w obiektach komunalnych Gminy Rzeczyca z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii- pompy ciepła. Etap II
Dodano: 2014-02-03 - I etap remontu piwnic w budynku archiwum zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10.
Dodano: 2011-10-27 - Wydzielenie Biura Obsługi Interesantów i zabudowa kasy w budynku Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Narutowicza 64
Dodano: 2011-09-01 - Roboty budowlane-wymiana okładzin ściennych i podłogowych w IV Domu Dziennego Pobytu Filii Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej Łódź-Śródmieście.
Dodano: 2010-06-02 - Przebudowa hali przy ul. Rudzkiej 37 w Łodzi
Dodano: 2010-05-13 - Zadanie 1. Wymiana płytek PCV na korytarzach w ZSP Nr 3 w Bełchatowie, Zadanie 2. Malowanie sal dydaktycznych w Centrum Kształcenia Praktycznego w Bełchatowie, Zadanie 3. Remont toalet w budynku Powiatowego Urzędu Pracy, Zadanie 4. Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Pabianickiej 34, Zadanie 5. a) Remont schodów wejściowych do budynku Starostwa Powiatowego w Bełchatowie przy ul. Pabianickiej 17/19 b) Remont schodów przy budynku Powiatowego Urzędu Pracy. Zadanie 6. Utwardzenie placu przy Domu Pomocy Społecznej w Bełchatowie
Dodano: 2009-07-07