Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 01797 Warszawa, ul. Powązkowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 226 339 154 , fax. 226 334 491
- Data zamieszczenia: 2017-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Warszawie
ul. Powązkowska
01797 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 226 339 154, fax. 226 334 491
REGON: 1195772600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmentarzekomunalne.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w zakresie wymiany nawierzchni na parkingu północnym na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie dotyczy wykonania robót budowlanych w zakresie wymiany nawierzchni na parkingu północnym na Cmentarzu Komunalnym Północnym w Warszawie przy ul. Wóycickiego 14. 1. Przedmiotem zamówienia są: roboty w zakresie remontu dróg – CPV 45.23.32.20-7. 2. Warunki realizacji zamówienia. Określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający przewiduje realizację zamówienia etapowo w latach 2017 – 2019. Realizację podzielono na 3 etapy. Zamawiający przewiduje realizację zadania następująco: rok 2017 - realizacja etapu I, co stanowi 7,5% całego kontraktu, rok 2018 - realizacja etapu II, co stanowi 46% całego kontraktu, rok 2019 - realizacja etapu III, co stanowi pozostałe 46,5% całego kontraktu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozszerzenia lub zmniejszenia zakresu robót o minimum 20% wartości zamówienia w danym roku, w trakcie realizacji zadania, co będzie określone aneksem do umowy. Realizacja II i III etapu rozpocznie się pod warunkiem potwierdzenia przez Zamawiającego posiadania środków finansowych na dany etap, do dnia 31.03.2018 r. – etap II i do dnia 31.03.2019 r. – etap III. Zamawiający informuje, że w przypadku posiadania dodatkowych środków finansowych w roku 2018, część lub całość robót etapu III może być realizowana w 2018 roku, co potwierdzone będzie aneksem do umowy. 3. Wymagany zakres zamówienia. Zakres zamówienia określają: 3.1. Kosztorys ofertowy, 3.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 3.3. Harmonogram rzeczowo-finansowy sporządzony przez Wykonawcę. 4. Rękojmia i gwarancja. 4.1. Na wykonane prace należy udzielić rękojmi na okres nie krótszy niż 5 lat i liczony jest od daty ostatecznego odbioru zgodnie z protokołem ostatecznego odbioru robót. 4.2. Okres gwarancji na w/w prace nie może być krótszy niż 5 lat i liczony jest od daty ostatecznego odbioru zgodnie z protokołem ostatecznego odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga aby oferta była zabezpieczona wadium w wysokości: 82 000 zł. Warunki dotyczące wadium określa pkt 25 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 229), chyba że wykaże, że istniejące między nim, a innymi członkami grupy biorącymi udział w niniejszym postępowaniu, powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W celu wykazania spełniania warunku Wykonawca przedłoży w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert oświadczenie zgodne ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ oraz ewentualne dowody, że istniejące między nim, a innymi członkami grupy biorącymi udział w niniejszym postępowaniu, powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Daltrozów dz. ewid. Nr 91
Dodano: 2024-07-19 - Roboty budowlane polegające na wzmocnieniu konstrukcji nawierzchni jezdni siatką stalową
Dodano: 2024-07-19 - Przebudowa dróg na terenie gminy Ceranów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa chodnika w miejscowości Zbuczyn, ul. Polna
Dodano: 2024-07-05 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
Dodano: 2024-06-28 - Kompleksowa poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pułtusk- etap III
Dodano: 2024-06-24 - UDROŻNIENIE NIEZAGOSPODAROWANYCH PASÓW DROGOWYCH W ZWIĄZKU Z BUDOWĄ UL. PADEREWSKIEGO W JABŁONNIE
Dodano: 2024-06-14 - Budowa drogi na działce nr 1 w Porębach
Dodano: 2024-06-12 - Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni twardej na terenie miasta Marki
Dodano: 2024-06-11 - „Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki”
Dodano: 2024-05-27