Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie rozbiórki istniejącej sali gimnastycznej oraz budowa sali gimnastycznej przy I LO w Rzeszowie wraz z zagospodarowaniem terenu

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
    Rynek 1
    35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
    REGON: 65061400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie rozbiórki istniejącej sali gimnastycznej oraz budowa sali gimnastycznej przy I LO w Rzeszowie wraz z zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie rozbiórki istniejącej sali gimnastycznej oraz budowa sali gimnastycznej przy I LO w Rzeszowie przy ul. 3-go Maja 15 na działce 1163/1 obr. 207 wraz z instalacjami wewnętrznym i urządzeniami, zagospodarowaniem terenu oraz przebudową i budową przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej, budową przyłączą wodociągowego i elektroenergetycznego. Zakres robót budowlanych: - rozbiórka istniejącego budynku sali gimnastycznej, - rozbiórka nawierzchni utwardzonych w tym utwardzeń w rejonie drzewa stanowiącego pomnik przyrody, - rozbiórka istniejących sieci zew. kolidujących z projektowanym budynkiem, - podczas wykonywania prac ziemnych należy zapewnić nadzór archeologiczny zgodnie z Decyzją nr 95/20 z dn. 11-03-2020 r. i Decyzją nr 275/2020 z dn. 7-08-2020 r. PWKZ. Po stronie Wykonawcy w ramach zamówienia leży pełnienie nadzoru archeologicznego po wcześniejszym uzyskaniu odrębnego pozwolenia konserwatora, - wycinka 2 drzew zgodnie z Decyzja Nr 260-z/2019 z dnia 13-11-2019 r., - budowa sali gimnastycznej, łącznika z istniejącym budynkiem szkoły oraz klatki schodowej. Część sali gimnastycznej jako budynek dwukondygnacyjny podpiwniczony. Łącznik z istniejąca szkoła trzykondygnacyjny podpiwniczony z klatką schodową, klatka schodowa wschodnia łącząca poziom piwnic i parteru. W poziomie parteru zaprojektowano strefę boisk z trybuną, pokoje nauczycielskie oraz sale zajęć, natomiast w poziomie piwnic szatnie z umywalniami, pomieszczenie siłowni oraz sala treningową. - budowa instalacji sanitarnych wewnętrznych w tym: kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej, hydrantowej, co, ciepła technologicznego, demontaż i wykonanie nowego węzła cieplnego, instalacji wentylacji mechanicznej, grawitacyjnej oraz chłodu, - budowa instalacji elektrycznych w tym: układu zasilania, instalacji z obwodami rozdzielczymi, instalacji oświetlenia podstawowego, ewakuacyjnego i awaryjnego, instalacji oddymiania, wyłączenia przeciwpożarowego, instalacji połączeń wyrównawczych, instalacji informatycznej i telekomunikacyjnej, odgromowej, fotowoltaicznej i monitoringu, - przebudowa i budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - budowa przyłączą wodociągowego, - budowa przyłącza elektroenergetycznego. W zakres robót budowlanych nie wchodzi przebudowa ciepłociągu zlokalizowanego na działce 1163/1 na terenie szkoły I LO objęta decyzją pozwolenia na budowę - Decyzja nr 667/2020 z dnia 21-09-2020 r. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich podstawowych i towarzyszących robót budowlanych, usług i dostaw, związanych z wykonaniem zamówienia na obiekt gotowy do użytkowania, opisanych w SIWZ, wynikających z obowiązujących przepisów prawa i opracowanej dokumentacji projektowej. Przedmiotowa działka zagospodarowana jest poprzez historyczny budynek liceum ogólnokształcącego objęty indywidualnym wpisem do rejestru zabytków decyzją WKZ A-1027 z dnia 08-09-1979 r., salę sportową przeznaczoną do rozbiórki oraz roślinność wysoką jaki i niską, w tym pomnik przyrody – dąb szypułkowy ustanowiony Zarządzeniem Nr 27/89 Wojewody Rzeszowskiego z dnia 22-06-1989 r. Ponadto działka leży na terenie układu urbanistycznego historycznego miasta Rzeszowa wpisanego do rejestru zabytków decyzja WKZ A-325 z dnia30-01-1969 r. Charakterystyczne parametry obiektu: Powierzchnia zabudowy: 889,62 m2 Powierzchnia użytkowa budynku: 1 570,71 m2 Kubatura: 8 020,51 m3 Wysokość: 9,90 m Zakres robót objęty został decyzją pozwolenia konserwatorskiego Decyzja nr 95/20 z dnia 11-03-2020 r., Decyzja nr 275/2020 z dn. 7-08-2020 r., decyzją pozwolenia na budowę Decyzja nr 667/2020 z dnia 21-09-2020 r., oraz zgłoszeniem robót z dnia 12-08-2020 r.- Zaświadczenie z dnia 24-08-2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50 000 PLN na zasadach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna). 3.Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawcy powołują się na zasoby innych podmiotów, zgodnie z art. 22a Pzp, 4. Kosztorys. Zamawiający zaleca sporządzenie kosztorysu w programie „Oferent” (dostępnym na stronie internetowej http://oferent.enfoglobe.pl/) lub w formacie umożliwiającym odczytanie oraz edycję w programie Microsoft Excel oraz złożenie kosztorysu ofertowego dodatkowo w postaci elektronicznej na płycie CD dołączonej do oferty. Złożenie kosztorysu w programie „Oferent” pozwoli Wykonawcom uniknąć błędów podczas sporządzania kosztorysu, polegających m.in.: na wskazaniu innych pozycji kosztorysowych, innych opisów pozycji kosztorysowych, innych podstaw wyceny, innych jednostek miar, innych ilości niż w przedmiarze, który stanowi podstawę wyceny, a tym samym umożliwi złożenie prawidłowego dokumentu zgodnie z wymaganiami SIWZ. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy kosztorysem ofertowym złożonym w postaci papierowej i w postaci elektronicznej, Zamawiający za wiążący uzna kosztorys złożony w postaci papierowej (w formie pisemnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach