Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie równania terenu budowy (ręczne plantowanie) dna skarp i rowów oraz profilowania poboczy na przebudowywanych przez OTL w Świebodzinie drogach leśnych w roku 2019 z podziałem na części

Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Poznańska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 823 434 , fax. 683 823 435
  • Data zamieszczenia: 2019-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin
    ul. Poznańska 10
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 683 823 434, fax. 683 823 435
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja Lasów

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie równania terenu budowy (ręczne plantowanie) dna skarp i rowów oraz profilowania poboczy na przebudowywanych przez OTL w Świebodzinie drogach leśnych w roku 2019 z podziałem na części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Roboty budowlane w zakresie równania terenu budowy (plantowania) dna skarp i rowów oraz profilowania poboczy na przebudowywanych drogach leśnych na terenie Nadleśnictw Torzym, Świebodzin, Cybinka, Krosno, Bytnica, Sulechów, Wolsztyn, Sława Śląska, Przytok, Babimost Wspólny Słownik Zamówień: 45110000–Roboty budowlane Zakres usług obejmuje: - ręczne plantowanie skarp i dna rowów humusem z dowozu wstępnie rozplantowanym mechanicznie przez Zamawiającego wraz z obsianiem w przewidywanej ilości około 58 176,00 m2, - ręczne profilowanie i zagęszczanie poboczy w przewidywanej ilości około 21 712,00 m2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnie o 50% wartości robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. Rozliczenie robót budowlanych nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg przedmiaru cenowego przedłożonego przez wykonawcę. Korekta zakresu robót wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach. Maksymalny termin płatności nie może być dłuższy niż 30 dni. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Część 2: Roboty budowlane w zakresie równania terenu budowy (plantowania) dna skarp i rowów oraz profilowania poboczy na przebudowywanych drogach leśnych na terenie Nadleśnictw Gubin, Brzózka, Lubsko, Krzystkowice, Nowa Sól, Żagań, Lipinki, Szprotawa, Wymiarki, Zielona Góra Wspólny Słownik Zamówień: 45110000–Roboty budowlane Zakres usług obejmuje: - ręczne plantowanie skarp i dna rowów humusem z dowozu wstępnie rozplantowanym mechanicznie przez Zamawiającego wraz z obsianiem w przewidywanej ilości około 76 330,00 m2, - ręczne plantowanie skarp i dna rowów gruntem rodzimym w przewidywanej ilości około 53 480,00 m2, - ręczne profilowanie i zagęszczanie poboczy w przewidywanej ilości około 15 475,00 m2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnie o 50% wartości robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. Rozliczenie robót budowlanych nastąpi na podstawie cen jednostkowych wg przedmiaru cenowego przedłożonego przez wykonawcę. Korekta zakresu robót wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na niezmienionych warunkach. Maksymalny termin płatności nie może być dłuższy niż 30 dni. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Uwagi dodatkowe do części I i II Zamawiający poniżej szczegółowo określa następujący zakres poszczególnych robót budowlanych w zakresie: I. PLANTOWANIE SKARP I DNA ROWÓW - GRUNT RODZIMY 1. Spulchnienie gruntu skarpy, dna i powierzchni za rowem. 2. Wyrównanie skarp i dna rowu (z rozbiciem brył, ścięciem nierówności, zasypaniem wgłębień i wygrabieniem) do projektowanych wartości. 3. Wyrównanie powierzchni za rowem z rozbiciem brył, ścięciem nierówności, zasypaniem wgłębień i wygrabieniem. II. PLANTOWANIE SKARP I DNA ROWÓW - HUMUS Z DOWOZU (WSTĘPNIE ROZPLANTOWANYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO) WRAZ Z OBSIANIEM TRAWĄ 1. Spulchnienie humusu na skarpie, dnie i powierzchni za rowem wraz z odrzuceniem poza obszar robót pozostałości po korzeniach, gałęzi, kamieni itp. 2. Doprowadzenie warstwy humusu do projektowej grubości (nadmiar humusu do odrzucenia poza rów), 3. Wyrównanie humusowanej powierzchni do projektowanych spadków, 4. Obsianie skarpy z uklepaniem lub uwałowaniem obsianej powierzchni, 5. Posprzątanie poboczy i nawierzchni drogi z ziemi użytej do humusowania. III. PROFILOWANIE I ZAGĘSZCZANIE POBOCZY 1. Rozplantowanie materiału i profilowanie pobocza zgodnie z wymaganiami projektu budowlanego. 2. Wywóz nadmiaru materiału w miejsce wskazane przez Zamawiającego 3. Zagęszczanie podłoża do wskaźnika zagęszczenia Is = 1,0. Informacje ogólne: 1. Zamawiający w terminie 2 dni przed rozpoczęciem prac wskaże Wykonawcy miejsce robót oraz poda zakres i termin wykonania poszczególnych zleceń. 2. Informacja o zakresie zlecenia zostanie przekazana pisemnie (wzór zlecenia zał. nr 4). 3. Zamawiający wskaże i protokolarnie przekaże teren, który zostanie określony w zleceniu. 4. Zamawiający zakłada możliwość realizacji kilku zadań w jednym czasie. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia więcej niż jednego zlecenia w tym samym czasie na więcej niż jedną drogę lub na tę sama drogę. 6. Zamawiający zastrzega sobie również prawo wyłącznego regulowania terminu każdorazowego zlecania robót budowlanych. 7. Zamawiający dostarczy na teren budowy nasiona traw do obsiania skarp w opakowaniach 20 kg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 7 000.00 złotych(słownie: siedem tysiące złotych 00/100) Dla zadania częściowego nr 2: 12 600.00 złotych (słownie: dwanaście tysiące sześćset złotych 00/100) 2. Wadium (odrębnie na daną część zamówienia) należy wnieść w terminie do dnia 06-05-2019 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO Bank Polski I oddział w Zielonej Górze nr: 56 1020 5402 0000 0702 0174 4515 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie precyzuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach