Przetargi.pl
Wykonanie zadania pn. Historyczne otoczenie zabytkowego wiaduktu nad „Zieloną Strzałą” w Zielonej Górze

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, Zjednoczenia
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 353-67-04, , fax. 68 353-36-84
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    Zjednoczenia 110
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 353-67-04, , fax. 68 353-36-84
    REGON: 36826809700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gm.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania pn. Historyczne otoczenie zabytkowego wiaduktu nad „Zieloną Strzałą” w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego 2019 pn.: „Historyczne otoczenie zabytkowego wiaduktu nad „Zieloną Strzałą”, działka nr 11, obręb ewidencyjny 27 przy ul. Armii Krajowej w Zielonej Górze. Teren objęty inwestycją położony jest w Zielonej Górze na działce nr 11 w obrębie ewidencyjnym 27, wzdłuż ciągu pieszo-rowerowego „Zielona Strzała”. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych: - Budowa torowiska o dł. 120,0 m złożonego z odzyskanych elementów torów (elementy używane); - Budowa muru oporowego z gazonów betonowych (dł. 123,0 mb) wraz z siedziskami i koszami na śmieci; - Demontaż fragmentu (dł. 131,0 mb i szer. 115,0 cm) istniejącego ciągu pieszego wraz z miejscem do odpoczynku (łączna powierzchnia ciągu pieszego i miejsca do odpoczynku to ok. 157,0 m2); - Demontaż (usunięcie) fragmentu torowiska zlokalizowanego w terenie; - Wykonanie ciągu pieszego po drugiej stronie ścieżki rowerowej (dł. 130,0 mb i szer. 150,0 cm) wraz z miejscem do odpoczynku (powierzchnia miejsca do odpoczynku 8,75 m2); - Wykonanie miejsca do odpoczynku wyposażonego w 2 (dwie) ławki, 2 (dwa) stojaki dla rowerów oraz 1 (jeden) kosz na śmieci. Projektowane zagospodarowanie terenu ma stanowić przestrzeń ekspozycyjną dla urządzeń, maszyn i pojazdów związanych z kolejnictwem. Elementy te mają być ustawiane na projektowanym torowisku. Szyny wraz z podbudową nie uwzględniają możliwości poruszania się po nich. Torowisko należy traktować jako postument do eksponowania elementów muzealnych Parku Kolei Szprotawskiej. 2. Zestawienie powierzchni terenu: - Powierzchnia działki nr 11: 6992,70 m2 - Powierzchnia terenu objętego opracowaniem: 3785,00 m2 Teren objęty opracowaniem nie jest wpisany do rejestru zabytków oraz nie znajduje się w obszarze ścisłej ochrony konserwatorskiej. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określony jest w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych (STWIOR). 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040) wszystkie osoby wykonujące czynności objęte przedmiotem zamówienia, polegające na zagospodarowaniu terenu – zgodnie z projektem. Zamawiający zastrzega możliwość kontroli (sam lub przez inne osoby) pracowników wykonujących ww. czynności na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający ma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób wymienionych w oświadczeniu dotyczącym zatrudnienia na umowę o pracę. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu oświadczenie wraz z wykazem osób o których mowa powyżej najpóźniej w dniu podpisania umowy. 4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (§ 12.1.j)). 5. Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia w częściach. Zasady i warunki płatności częściowych zawarte są we wzorze umowy. 6. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45234000-6 Roboty budowlane w zakresie budowy kolei i systemów transportu 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45233226-9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości: - 5.000,00 złotych (pięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenie, składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną; 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, aktualne na dzień składania oferty. 4) Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 12.5.3) SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego. 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, 650, 1637 i 1669) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Powyższe oświadczenie wykonawca przekaże zamawiającemu bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach