Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 47 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4226 W SZEROKIM BORZE

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2015-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 47 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4226 W SZEROKIM BORZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont pokrycia dachowego z papy, wymiana instalacji odgromowej, stolarki okiennej i drzwiowej, posadzek pod terakotę, malowanie budynku nr 47 w Szerokim Borze na terenie JW 4226. Opis budynku nr 47 w Szerokim Borze Budynek parterowy, niepodpiwniczony, ściany murowane, konstrukcja dachu żelbetowa, poszycie dachu - kryty papą asfaltową na lepiku. Stolarka okienna drewniana. Stolarka drzwiowa drewniana i stalowa. Obiekt wyposażony w instalacje: centralnego ogrzewania, elektryczną, wodno-kanalizacyjną i odgromową. kubatura - 2250,00 m3, powierzchnia ogółem - 412,00 m2 powierzchnia objęta zakresem zadania - 412,00m2 OGÓLNY zakres prac: Roboty rozbiórkowe - dach: Rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych; Rozebranie rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich murów ogniowych, kołnierzy, pasów nadrynnowych, podrynnowych i elewacyjnych z blachy nie nadającej się do użytku. Naprawa murów ogniowych , kominów , tynków zewnętrznych: Uzupełnienie gładzi cementowej; Wykonanie izolacji z papy asfaltowej na sucho, pozioma - jedna warstwa - ogniomury; Odbicie tynków zewnętrznych; Wykonanie tynków zewnętrznych cementowych; Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi elewacji - tynki gładkie- kominy. Obróbki blacharskie: Wykonanie obróbek blacharskich - z blachy ocynkowanej; Dwukrotne malowanie farbą olejną powierzchni metal. pełnych szpachlowanych jednokrotnie - wentylatory dachowe. Rynny i rury spustowe: Montaż rynien dachowych półokrągłych o śr.15cm - z blachy ocynkowanej; Montaż rur spustowych okrągłych o śr.12cm - z blachy ocynkowanej; Miski odpływowe pod rury spustowe. Docieplenie stropodachu: Izolacja stropów i stropodachów pianką krylaminową grubości 10 cm lub granulatem z wełny mineralnej gr. 10 cm. Pokrycie dachu: Pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe. Okna: Demontaż i montaż krat okiennych; Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno - rozwierane dwudzielne (wymiary okien i typ szyb podano w załączonych rysunkach); Wymiana parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej; Dwukrotne malowanie farbą olejną krat z prętów prostych; Wykonanie i montaż rolet w oknach. Rolety z prowadnicami. Kolor rolet do uzgodnienia z Inwestorem. Docieplenie ścian zewnętrznych + malowanie + posadzka w podcieniu: Docieplenie ścian budynków płytami styropianowymi grubości 10 cm; faktura nakrapiana lub rustykalna nakładana ręcznie, grubość 2,0 mm na ścianach - przedsionki; Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi elewacji - beton - pozostałe ściany nie ocieplane; Wykonanie opaski betonowej przy budynku; Rozebranie posadzki z lastryka, wykonanie posadzki z kostki betonowej Roboty wewnętrzne: Rozebranie podłóg ślepych i legarów, zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych; Odkopanie ścian i wykonanie izolacji przeciwwilgociowej; Przygotowanie podłoża pod izolacje cieplną - podkład z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym, podkład betonowy; Ułożenie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z foli polietylenowej; Ułożenie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych o gr.10 cm; Wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej zatarte na gładko; Wykonanie posadzki z płytek o wymiarach 30 x 30 cm, układanych metodą kombinowaną - gres antypoślizgowy wraz z cokołem; Montaż listew przyściennych; Wymiana glazury; Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego o śr. 15 mm. Przygotowanie powierzchni pod malowanie. Malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów , olejnymi - lamperii ,rur, grzejników; Wykonanie lamperii na bazie żywicy syntetycznej z różnobarwnych kamieni o walorach tynku zmywalnego o uziarnieniu 1,5 mm; Montaż drzwi wewnętrznych PCV z obróbką obsadzenia - częściowo przeszklone, 1 szt zamków typu Gerda , samozamykacz; Wymiana drzwi płytowych wewnętrznych - kolor biały, wraz z ościeżnicami; Wymiana osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych; Montaż podgrzewacza wody( bojlera) elektrycznego o poj. 30l. ( nowy bojler dostarcza wykonawca); Wymiana rury ocynkowanej o śr. 15 mm; Montaż zaworów o śr. 15 mm - kulowych, zaworu bezpieczeństwa, wężyków elastycznych do podłączenia podgrzewacza wody oraz baterii zlewozmywakowej. Instalacja odgromowa: Demontaż przewodów uziemiających i odgromowych, złączy rynnowych, zacisków krzyżowych i uniwersalnych odstępowych instalacji odgromowej na dachu płaskim, złącz kontrolnych; Montaż wsporników przelotowych pośredniczących na ścianie z cegły ( uchwyt odgromowy do muru), zwodów poziomych naprężanych z pręta o śr.8 mm, łączenie pręta o śr. 8mm na dachu za pomocą złączy skręcanych uniwersalnych krzyżowych, montaż zwodów pionowych naprężanych z pręta o śr.8mm, złączy do rynny okapowej na dachu, okratowanie okien, kratek wentylacyjnych i pozostałych części metalowych w instalacji uziemiającej i odgromowej; Pierwszy pomiar instalacji odgromowej - ciągłość połączeń pomiar. Budki i grzybki wartownicze: Wykonanie i montaż budek wartowniczych; Wykonanie i montaż grzybków wartowniczych. Warunki realizacji zadania: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 04.03.2015r. do 10.03.2015r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Jerzym GONTOWSKIM tel. (87) 437 22 20, bądź z Panem Janem SULŻYCKIM tel. (87) 437 22 21. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku; trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ) uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanym przez Zamawiającego, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Rozliczenie złomu - wartość oferty należy pomniejszyć o wartość złomu; (ilość, cena jednostkowa oraz wartość złomu podana w przedmiarze robót). Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie Planu przekazywania w 2015 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych sporządzony przez IWspSZ, który sporządzony jest z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p. poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. Wykonawca w harmonogramie wykonania robót winien uwzględnić fakt, że obiekt jest użytkowany i dlatego tez zakres robót należy podzielić na dwa etapy: - I etap - roboty zewnętrzne;- II etap - roboty remontowe w pomieszczeniach. Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4226 w Szerokim Borze. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 4226 ds. Ochrony Informacji Niejawnych (Skład Szeroki Bór) jest, przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę do realizacji umowy obcokrajowców, wymagane jest pozwolenie wydane na zasadach określonych w Decyzji Nr 21MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy, złotych). Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 18.03.2015r. r. do godz.: 08.00. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP OO Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 18/2015 - roboty budowlane w budynku nr 47, na terenie JW. 4226 w Szerokim Borze Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl.http://www.bip.mon.gov.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach