Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-950 Olsztyn, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 52 54 100, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59 A
10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 52 54 100, , fax. -
REGON: 00102291400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w zakresie prac dekarsko-blacharskich w wybranych jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie prac dekarsko-blacharskich w wybranych jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie, zlokalizowanych w miejscowościach o których mowa w ust. 2. 2. Zamówienie podzielono na 2 (dwie) części: 1) Część I zamówienia – Naprawa pokrycia dachowego budynku Urzędu Skarbowego w Iławie przy ul. Wojska Polskiego 26. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres asortymentu tej części zamówienia określają Załączniki nr 1.1.-1.8 do SIWZ, postanowienia zawarte we wzorze Umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ oraz niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze Umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający przedstawia w wersji pdf plany pochodzące z projektu budowlanego branży architektonicznej, opracowanego w czerwcu 2003 r. przez Studio Form Architektonicznych PANTEL Tomasz Lella w Olsztynie ul. Rybaki 40, dotyczące parametrów powierzchni przeznaczonej do remontu, tj. fragmenty rzutów i przekroje: - Załącznik nr 1.2 do SIWZ - Przekrój dachu dolnego i tarasu, - Załącznik nr 1.3 do SIWZ - Przekrój dachu górnego, - Załącznik nr 1.4 do SIWZ - Rzut dachu dolnego, - Załącznik nr 1.5 do SIWZ - Rzut dachu tarasu, - Załącznik nr 1.6 do SIWZ - Rzut dachu górnego. 2) Część II zamówienia – Kompleksowy remont dachu budynku Urzędu Skarbowego w Nowym Mieście Lubawskim przy ul. Działyńskich 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres asortymentu tej części zamówienia określają Załączniki nr 2.1-2.8 do SIWZ, postanowienia zawarte we wzorze umowy - Załącznik nr 9 do SIWZ oraz niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Załącznik nr 9 do SIWZ). Zamówienie będzie realizowane zgodnie z: 1) zgodą na prowadzenie robót budowlanych – decyzja nr 158/2018 z dnia 21.05.2018r. wydane przez Starostę Nowomiejskiego ul. Rynek 1 13-300 Nowe Miasto Lubawskie AB.6740.1.147.2018 (Załącznik nr 2.7 do SIWZ), 2) pozwoleniem nr 33/2019 z dnia 28.01.2019 r. wydanym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Olsztynie Delegatura w Elblągu ul. Świętego Dycha 19, 82-300 Elbląg (Załącznik nr 2.8 do SIWZ), 3) dokumentacją projektowo-techniczną pn. „Remont dachu istniejącego budynku Urzędu Skarbowego w Nowym Mieście Lubawskim” wykonaną przez Pracownię Projektową Rafał Chudzikowski 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, Nawra Ustronie 68, w tym: a) projekt budowlany: architektoniczno – konstrukcyjny, projekt branży elektrycznej wraz z informacją dot. BIOZ oraz opinią techniczną przyczyn ugięcia się poszycia dachowego (Załącznik nr 2.2 do SIWZ), b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża budowlana (Załącznik nr 2.3 do SIWZ), c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych branża elektryczna (Załącznik nr 2.4 do SIWZ), d) przedmiar – roboty budowlane (Załącznik nr 2.5 do SIWZ), e) przedmiar – roboty elektryczne (Załącznik nr 2.6 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz ofertowy (na część I i II zamówienia) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - w formie oryginału. Złożona oferta powinna zawierać: - na część I zamówienia - Formularz ofertowy (Załącznik nr 3 do SIWZ) wraz z Załącznikiem stanowiącym Szczegółowy kosztorys ofertowy (sporządzony na podstawie Załącznika nr 1.8 do SIWZ - Kosztorys nakładczy). - na część II zamówienia - Formularz ofertowy (Załącznik nr 3 do SIWZ). 2) W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółek cywilnych), oświadczenie o którym mowa w ust.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych, w art. 22a ustawy Pzp (wykorzystuje potencjał podmiotu trzeciego), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w ust. 1 dotyczące tych podmiotów, a także przedstawia Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W zobowiązaniu Zamawiający zaleca określić: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Termomodernizacja budynków A i B w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania”.
Dodano: 2024-03-27 - "Adaptacja budynków na terenie byłej stadniny koni- Budowa Środowiskowego Domu Samopomocy i świetlicy środowiskowej” w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-03-27 - Wykonanie modernizacji ogrodzenia boiska pomiędzy kompleksem nr 251 (teren byłej Jednostki Wojskowej) a Uniwersytetem Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie.
Dodano: 2024-03-25 - NADBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ I ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU KULTURY FIZYCZNEJ NA REMIZĘ OSP W KINKAJMACH.
Dodano: 2024-02-26 - Budowa placu zabaw na działce numer 153/5 obręb 1 miasta Olsztynek
Dodano: 2024-02-26 - Przebudowa budynku Powiatowego Domu Pomocy Społecznej przy ul.Królewieckiej 35 w Braniewie – dostosowanie budynku do wymagań przepisów przeciwpożarowych”-postępowanie Nr 1
Dodano: 2024-02-23 - "Przebudowa odcinka ul. Wiśniowej w Barczewie w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg"
Dodano: 2024-02-20 - Przebudowa i uruchomienie Wiejskiego Targu
Dodano: 2024-02-09 - Remont kamiennych murów oporowych ul. Zamkowa
Dodano: 2024-02-08 - Przebudowa drogi gminnej nr 205081N ul. Konarskiego w Giżycku
Dodano: 2024-01-29