Przetargi.pl
„Roboty budowlane w tym wymiana stolarki drzwiowej w budynku Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Sosnowcu, ul. Jagiellońska 2”

Dom Pomocy Społecznej Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Jagiellońska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 923 239 , fax. 322 923 239
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 2
    ul. Jagiellońska 2
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 322 923 239, fax. 322 923 239
    REGON: 66524800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnr2.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Roboty budowlane w tym wymiana stolarki drzwiowej w budynku Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Sosnowcu, ul. Jagiellońska 2”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont schodów zewnętrznych oraz wymiana 10 sztuk drzwi; wraz z wykonaniem prac towarzyszących; na II piętrze budynku DPS nr 2 ul. Jagiellońska 2, 41-200 Sosnowiec . Zgodnie z załączonymi przedmiarami i materiałami oraz STWiORB. Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie: 40 dni od dnia przekazania terenu robót. Wykonawca rozpocznie roboty nie później niż 1 dzień po przekazaniu terenu robót. Teren robót zostanie przekazany Wykonawcy w terminie do 10 dni od daty zawarcia Umowy. Szczegółowy przedmiot został określony w załączniku nr 8. Zamawiający zastrzega aby Wykonawca przed realizacją zamówienia dokonał wizji lokalnej w celu sprawdzenia kolorystyki istniejącej W DPS nr 2 stolarki drzwiowej , klamek i zamków: (zamki z zamykaniem jednostronnie zewnętrznym wraz z klamkami i szyldami, drzwi wewnątrz zamykane tylko poprzez przekręcenie pokrętłem). 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ,w tym materiały jakie należy zastosować przy realizacji zamówienia zostały określone w : 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) Przedmiarze robót z zestawieniem materiałów stanowiących załączniki do „Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia”- określanej w dalszej części niniejszego dokumentu skrótem SIWZ. 2. Zakres robót określa : Przedmiar robót z zestawieniem materiałów robót, który jest załącznikiem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Do SIWZ załączona jest również Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych . Zgodnie z art. 37 oraz art. 42 ustawy Pzp SIWZ dostępna jest na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej nr 2, ww.dps2sosnowiec.nbip.pl. 3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji robót podczas normalnego funkcjonowania obiektu będącego obiektem użyteczności publicznej przez odpowiednią organizację prac w sposób zgodny z warunkami bezpieczeństwa i higieny pracy. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (oryginał) wraz z załączonym kosztorysem ofertowym, 2. Oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 i 4 do SIWZ wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (oryginały); 3. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (oryginał); 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach