Przetargi.pl
„Dostosowanie klatek schodowych do obowiązujących przepisów p.poż." Wykonanie Decyzji nr 10/2017 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 159 100 , fax. 343 159 160
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 6
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 343 159 100, fax. 343 159 160
    REGON: 15139907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatmyszkowski.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostosowanie klatek schodowych do obowiązujących przepisów p.poż." Wykonanie Decyzji nr 10/2017 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu klatek schodowych, w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Pułaskiego 6 w Myszkowie, do obowiązujących przepisów p.poż. w celu wykonania Decyzji nr 10/2017 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Myszkowie z dnia 30.06.2017 r. 2. Roboty budowlane obejmują m.in.: prace rozbiórkowe, prace montażowe i wykończeniowe w tym w szczególności: okładziny podłogowe, schodowe z płytek z kamieni sztucznych, cokoliki przyścienne, balustrady schodowe, dostawę i montaż klapy p-poż, obsadzenie ościeżnic stalowych, montaż drzwi aluminiowych, montaż drzwi płaszczowych, montaż uszczelek dymnych na drzwiach, budowa ścianek działowych - obudowa szachtu oddymiającego, wykonanie tynków i inne. Uwaga: Kolorystyka wymienianych elementów montażowych oraz wykończeniowych do uzgodnienia z Zamawiającym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został przez Zamawiającego za pomocą: 1) Przedmiaru robót, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ 3) Wzoru umowy stanowiącego, stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ 4. Zamawiający przed złożeniem oferty zaleca wizję lokalną obiektu. 5. Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych. 6. Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie budowlanym - ciąg komunikacyjny. Wykonawca zobowiązany jest do takiego zorganizowania i zabezpieczenia prac, aby nie zakłócać działalności prowadzonej w obiekcie i zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających lub przybywających do obiektu oraz ich mienia. Sposób zorganizowania i zabezpieczenia prac należy uzgodnić z Zamawiającym. 7. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Myszkowie tj.: Poniedziałek, Środa, Czwartek: 7:30 - 15:30 Wtorek: 7:30 - 17:00 Piątek: 7:30 - 14:00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego – potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VI pkt3 ust.3.1. (oprócz oświadczenia, o którym mowa w ust.1.2. Rozdziału VII SIWZ) w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt1 ustawy. 4.1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ; 4.2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie robót lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach