Przetargi.pl
Roboty budowlane w siedzibach Oddziału przy ul. Siemiradzkiego 5a, ul. Gajowej 6, ul. Św. Marcin 66/72 w Poznaniu, Wydział Technologii – Laboratorium Drogowe i jego teren ul. Hawelańska 12 oraz roboty remontowe w obiekcie socjalnym w Sianożętach ul. Ku Morzu 3

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60763 Poznań, ul. Siemiradzkiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 668 821 , fax. 061 8646314, 8660922
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
    ul. Siemiradzkiego
    60763 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 668 821, fax. 061 8646314, 8660922
    REGON: 1751157500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w siedzibach Oddziału przy ul. Siemiradzkiego 5a, ul. Gajowej 6, ul. Św. Marcin 66/72 w Poznaniu, Wydział Technologii – Laboratorium Drogowe i jego teren ul. Hawelańska 12 oraz roboty remontowe w obiekcie socjalnym w Sianożętach ul. Ku Morzu 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane w siedzibach Oddziału przy ul. Siemiradzkiego 5a, ul. Gajowej 6, ul. Św. Marcin 66/72 w Poznaniu, Wydział Technologii – Laboratorium Drogowe i jego teren ul. Hawelańska 12 oraz usługi remontowe w obiekcie socjalnym w Sianożętach ul. Ku Morzu 3 I. Prace remontowe prowadzone w zakresie: 1. instalacji wodociągowej, 2. instalacji kanalizacji sanitarnej, 3. instalacji centralnego ogrzewania, 4. glazury zewnętrznej i wewnętrznej, 5. kostki brukowej, płyt chodnikowych oraz wylewek betonowych, 6. naprawa schodów zewnętrznych, 7. malowanie, tynkowanie pomieszczeń oraz elewacji zewnętrznych, 8. naprawa dachu, rynien, 9. naprawa lub wymiana barierek tarasowych lub balkonowych, 10. naprawa wiaty grillowej, podestu i zadaszenia rampy, 11. inne prace zlecone przez Zamawiającego. Prace remontowe wykonywane będą na zlecenie Zamawiającego. Zlecenie takie może nastąpić ustnie, e-mailem lub w formie papierowej. Zlecenie będzie podstawą do opracowania przez Wykonawcę kosztorysu wstępnego. Zakup materiału leży po stronie Zamawiającego. Wykonawca naprawy dokonywać będzie z materiałów odebranych we własnym zakresie z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. II. Wymogi i uprawnienia jakie ma spełniać i posiadać wykonawca: 1. Wykonawca ma obowiązek znać przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i stosować je w czasie prowadzenia robót. 2. Wykonawca ma obowiązek znać i przestrzegać przepisów dotyczących ochrony przeciwpożarowej. 3. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania robót zgodnie z przepisami BHP. 4. Wykonawca winien we własnym zakresie i na własny koszt:  odbyć wymagane szkolenie z zakresu bhp,  uzyskać orzeczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy,  określonego niniejszą umową rodzaju,  przeszkolić się do obsługi konkretnych maszyn i uzyskać określone prawem uprawnienia do wykonywania powierzonej pracy. 5. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszystkie straty spowodowane pożarem wywołanym w efekcie realizacji usługi przez swoich pracowników. 6. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania prac własnymi narzędziami. 7. Zabrania się używania przez Wykonawcę uszkodzonych lub niesprawnych narzędzi i sprzętu ochronnego. 8. Wykonawca powinien posiadać aktualne uprawnienia do wykonania prac, których się podejmuje. 9. Standard wykonywanych usług powinien być zrealizowany zgodnie z najlepszą wiedzą i praktyką zawodową. 10. Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. III. Obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonawca prowadzić będzie zapisy w ewidencji faktycznie wykonanych prac potwierdzanych przez przedstawiciela Zamawiającego. 2. Wykonawca w czasie trwania robót zobowiązany jest do zabezpieczenia miejsca pracy przed osobami postronnymi. 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanej usługi. 4. Zamawiający wymaga aby osoby zatrudnione do realizacji przedmiotu umowy /§ 5 ust. 8-11/ były bezpośrednio zaangażowane w zakres robót wyszczególnionych w punkcie I Opisu Przedmiotu Zamówienia. 5. Zamawiający ustala, że wynagrodzenie będzie rozliczane wg stawki godzinowej jednego pracownika, zawartej w podpisanej umowie. Zamawiający ma obowiązek zapłaty faktury w terminie do 14 dni licząc od daty jej otrzymania. 6. Wykonawca będzie się rozliczać z wykonanych robót na podstawie obmiarowego kosztorysu powykonawczego w oparciu o katalog nakładów rzeczowych (KNR). 7. Wykonawca naprawy dokonywać będzie z materiałów odebranych we własnym zakresie z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 8. Rozliczenia odbywać się będą raz w miesiącu na podstawie faktur w których będzie zawarta nazwa zadania, ilość przepracowanych godzin oraz „kilometrówka” wykorzystana w celach odbioru materiału. 9. Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej. 10. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszystkich szkód powstałych z jego zaniedbania, niewłaściwego prowadzenia robót lub na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów obowiązujących na terenie obiektu Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.400,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące czterysta 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm). W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej jako Beneficjenta gwarancji należy wskazać: Skarb Państwa Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad z siedzibą w Warszawie, ul. Wronia 53. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego ul. Składowa 5, 61-888 Poznań, nr rachunku 57 1130 1088 0001 3088 4690 0002. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w punkcie 3. SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej złożonej przez konsorcjum, wykonawca zobowiązany będzie nie później niż w dniu podpisania umowy przedłożyć zamawiającemu umowę konsorcjum, stwierdzającą solidarną i niepodzielną odpowiedzialność za realizację Kontraktu, w której Partner Wiodący będzie upoważniony do podejmowania zobowiązań związanych z realizacją Umowy i otrzymywania instrukcji w imieniu i na rzecz każdego z partnerów. 2. W przypadku nie przedłożenia przez wykonawcę wymaganych dokumentów w terminie, o którym mowa w pkt 14.1., umowa nie zostanie zawarta z winy wykonawcy, a wniesione wadium ulegnie przepadkowi. 3. W przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający będzie mógł wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach