Przetargi.pl
Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa ciągów komunikacyjnych, dobudowa klatki schodowej i szybu windy osobowej dla osób niepełnosprawnych w budynku ZSO nr 2 przy ul. Czeladzkiej w Sosnowcu

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2960600 , fax. 32 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2014-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20 20
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 2960600, fax. 32 296 06 05
    REGON: 27625548200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa ciągów komunikacyjnych, dobudowa klatki schodowej i szybu windy osobowej dla osób niepełnosprawnych w budynku ZSO nr 2 przy ul. Czeladzkiej w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa ciągów komunikacyjnych, dobudowa klatki schodowej i szybu windy osobowej dla osób niepełnosprawnych w budynku ZSO nr 2 przy ul. Czeladzkiej w Sosnowcu. 2. Opis stanu istniejącego. Budynek szkolny przy ul. Czeladzkiej 58 w Sosnowcu powstał w latach osiemdziesiątych XX wieku. Jest to obiekt wielosegmentowy z wyodrębnioną częścią ogólną, dydaktyczną, sportową i segmentami przedszkola. Będące przedmiotem zamówienia roboty budowlane dotyczą dwóch nw. segmentów budynku: -segment C3 - łącznik pomiędzy częścią dydaktyczną a ogólną, podpiwniczony, trzykondygnacyjny o konstrukcji stalowej z elementami żelbetowymi i murowanymi; -segment 1 - dydaktyczny, niepodpiwniczony, trzykondygnacyjny o konstrukcji prefabrykowanej. Powierzchnie pomieszczeń: -parter - korytarz i schody - ok. 60,24 m2 -I piętro - korytarz i schody - ok. 60,40 m2 -II piętro - korytarz i schody - ok. 61,32 m2 Razem: ok. 181,96 m2. 3. Szczegółowy zakres zamówienia. W wyniku realizacji zamówienia nastąpi przebudowa komunikacji w budynku szkolnym w nw. zakresie: -przebudowa korytarzy na trzech kondygnacjach w segmencie budynku szkolnego od strony ul. Czeladzkiej; -rozbudowa budynku szkolnego o klatkę schodową - komunikacja dla trzech kondygnacji o powierzchni zabudowy ok. 54,39 m2 oraz szyb windy osobowej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych o powierzchni zabudowy ok. 4,97 m2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: - roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe istniejących schodów i fragmentów stropów stalowo - żelbetowych w segmencie C3 i żelbetowych w segmencie 1; - wykonanie fundamentów; - wykonanie izolacji szczelin dylatacyjnych konstrukcyjnych; - wykonanie ścian murowanych z bloczków betonowych i cegły; - wykonanie tynków zewnętrznych (elewacja) ok. 230,03 m2; - docieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką - mokrą; - roboty zadaszeniowe; - wykonanie schodów wewnętrznych; - wykonanie stolarki drzwiowej i okiennej; - wymiana zniszczonych tynków ścian i sufitów; - gipsowanie ścian i sufitów; - malowanie ścian; - wykonanie gładzi gipsowych; - wykonanie instalacji elektrycznej; - dostawę i montaż windy hydraulicznej osobowej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych o nw. parametrach: -udźwig - 630 kg -ilość pasażerów - 8 osób -prędkość jazdy - 0,5 m/s -wysokość podnoszenia - 7,00 m -liczba przystanków - 3 -liczba dojść - 3 -napęd - hydrauliczny. 4. Szczegółowy zakres robót określają nw. dokumenty: -Projekt budowlano - wykonawczy, -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, -Przedmiary robót. 5. Z uwagi na konieczność sprecyzowania poszczególnych elementów architektoniczno-budowlanych i instalacyjnych oraz określenia ich parametrów technicznych, wzajemnych relacji i połączeń, jak również rozwiązań jednostkowych, w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia zawarto nazwy i wskazania materiałów i wykonawców dla poszczególnych elementów. Zgodnie z zapisami art. 31 ustawy, dokumentacja projektowa jest równocześnie opisem przedmiotu zamówienia na roboty budowlane. Zawarte w opisie nazwy materiałów budowlanych poza danymi technicznymi określają żądane standardy jakościowe oraz estetykę elementów i materiałów. Zastosowanie elementu równoważnego jest dopuszczalne w przypadku spełnienia wszystkich ww. warunków określonych w dokumentacji projektowej, jak również przy spełnieniu warunku art. 30 ust 5 ustawy. Opis techniczny należy rozpatrywać jako integralną cześć dokumentacji projektowej, w której skład wchodzi część rysunkowa i część opisowa. Z uwagi na przewidywany okres realizacji robót budowlanych i zmieniającą się ofertę dostawców poszczególnych systemów i rozwiązań technologicznych zastosowanych w dokumentacji projektowej, Zamawiający zastrzega sobie prawo konieczności uzgadniania na etapie realizacji rodzaju materiałów i rozwiązań technologicznych zaproponowanych przez Wykonawcę w miejsce ewentualnie wycofanych rozwiązań określonych w dokumentacji. Każdorazowo Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgodę Zamawiającego na zastosowanie rozwiązań zamiennych, które muszą co najmniej spełniać kryteria techniczne i parametry estetyczne określone w dokumentacji projektowej zgodnie z zapisami ustawy oraz ustawy Prawo budowlane. Konieczne obliczenia i projekty związane z równoważnymi rozwiązaniami Wykonawca dokona na własny koszt. Określone w dokumentacji projektowej typy materiałów podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych w dokumentacji projektowej standardów technicznych. 6. Wyłoniony w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409, ze zmianami), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, ze zmianami) oraz zgodnie z innymi przepisami szczegółowymi, normami i zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi dla robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100. 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: ING Bank Śląski S.A. Centrum Bankowości Korporacyjnej, Częstochowa Al. NMP 34 nr rachunku: 97 1050 1142 1000 0008 0000 1208 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale złożyć do Wydziału Finansowego Urzędu Miasta Sosnowiec, Al. Zwycięstwa 20, pok. nr 310 (II piętro). Do oferty Wykonawca winien załączyć potwierdzenie Wydziału Finansowego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, o wniesieniu wadium. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert pieniądze zostaną uznane na rachunku Zamawiającego, wskazanym w pkt. III.1)3. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę, nie jest warunkiem wystarczającym do uznania przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5.Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 6. Zatrzymanie wadium wraz z odsetkami nastąpi w przypadku wystąpienia sytuacji opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach