Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Czechowska 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5327031 , fax. 081 5324947
- Data zamieszczenia: 2012-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Lublinie
ul. Czechowska 4 4
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5327031, fax. 081 5324947
REGON: 43006796500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/rdlp_lublin
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne-Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w pomieszczeniach biurowych wraz z wykonaniem klimatyzacji na dwóch kondygnacjach ( I i II piętro) w budynku biurowym RDLP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w pomieszczeniach biurowych wraz z wykonaniem klimatyzacji na dwóch kondygnacjach (I i II piętro) budynku biurowego RDLP w Lublinie przy ulicy Czechowskiej 4. 2. Roboty objęte niniejszym postępowaniem polegają na: 1) Wykonaniu robót budowlanych: a) pokoje I piętro. Rozebranie ścianki działowej między pokojami nr 103 i 104 aby powiększyć pokój 103. Wykonanie ścianki działowej z płyt G-K (w miejscu miedzy oknami pokoju 104) na rusztach metalowych z wyciszeniem wełną mineralną. Powstałe pomieszczenie o numerze 104 będzie pełniło funkcję techniczną (kserograf i drukarka centralna). Demontaż ościeżnic i drzwi do pokoi na I piętrze i wstawienie nowych ościeżnic i drzwi wejściowych. Malowanie drzwi wejściowych antywłamaniowych (1 szt. pok.113) na wzór drzwi wymienianych. Cyklinowanie posadzek z deszczułek oraz malowanie lakierem. Reperacja tynków na ścianach, malowanie ścian i sufitów. Wymiana listew przyściennych. Malowanie obustronne stolarki okiennej. Wymiana kratek wentylacyjnych. b) korytarz I piętro Wykonanie sufitu podwieszanego z zamontowaniem oświetlenia (rastry). Demontaż listew odbojowych ze ścian. Reperacja tynków na ścianach. Malowanie ścian korytarza. Demontaż istniejącego oświetlenia oraz montaż opraw oświetleniowych w sufitach podwieszanych. Montaż gniazd instalacyjnych wtykowych. c) pokoje II piętro. Demontaż ościeżnic i drzwi do pokoi na II piętrze i wstawienie nowych ościeżnic i drzwi wejściowych oraz do łazienki damskiej i zmywalni. Likwidacja opaski wokół okienka kasowego i likwidacja okienka. Malowanie drzwi wejściowych antywłamaniowych (szt.1 pok.215) na wzór drzwi wymienianych. Cyklinowanie posadzek z deszczułek oraz malowanie lakierem. Reperacja tynków na ścianach, malowanie ścian i sufitów. Wymiana listew przyściennych. Malowanie obustronne stolarki okiennej. Wymiana kratek wentylacyjnych. d) łazienka damska II piętro. Roboty rozbiórkowe ścianek działowych. Wykonanie ścianek działowych w innym miejscu z płyt G-K na ruszcie metalowym. Montaż naświetli między kabinami. Montaż drzwi do kabin. Montaż żaluzji listwowych do pomieszczenia gospodarczego. Montaż parapetów. Licowanie ścian płytkami glazurowanymi. Wklejenie lustra nad umywalkami. Ułożenie posadzki z płytek kamionkowych (Gres). Reperacja starych tynków na ścianach i suficie. Malowanie ścian i sufitów. Malowanie stolarki okiennej dwustronnie. Montaż misek ustępowych ze spłuczką. Montaż bidetu wraz z baterią. Montaż umywalek wraz z bateriami. Montaż grzejnika stalowego w kabinie W.C. Montaż urządzeń do podgrzewania wody dla umywalek i bidetu. Wykonanie oświetlenia w sufitach podwieszanych oraz instalacji gniazd wtykowych. e)korytarz II piętro. Wykonanie sufitu podwieszanego z zamontowaniem oświetlenia typu (rastry). Demontaż listew odbojowych ze ścian. Reperacja tynków na ścianach. Malowanie ścian korytarza. Demontaż istniejącego oświetlenia oraz montaż opraw oświetleniowych w sufitach podwieszanych. Montaż gniazd wtykowych. f)klatka schodowa boczna g)malowanie klatki głównej. Rozbiórka listew odbojowych. Przygotowanie powierzchni z poszpachlowaniem nierówności. Malowanie ścian i sufitów. Malowanie elementów metalowych (kraty i balustrady z prętów prostych). Malowanie stolarki okiennej dwukrotnie. h)przeniesienie rozdzielnicy TK II piętro. Demontaż istniejącej tablicy rozdzielczej z równoczesną zabudową nowej tablicy TK na ścianie w holu. 2) Instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach na I i II piętrze budynku biurowego. Parametry techniczne urządzeń klimatyzacyjnych. a)Jednostki wewnętrzne Jednostki wewnętrzne pracują w recyrkulacji, zapewniając odpowiednią temperaturę w pomieszczeniach poprzez regulację ilości czynnika chłodniczego - freonu. Regulacja temperatury odbywa się poprzez sterowniki montowane bezpośrednio w pomieszczeniu. W każdym pomieszczeniu wyposażonym w klimatyzatory projektuje się jeden zdalny sterownik bezprzewodowy. Lokalizację sterowników należy uzgodnić w trakcie montażu bezpośrednio na budowie. Wielkości i typy jednostek dla poszczególnych pomieszczeń podano w części zestawień tabelarycznych oraz opisano na rzutach pomieszczeń. Ewentualną zmianę lokalizacji klimatyzatorów należy ustalić z projektantem w trybie nadzoru autorskiego. b)Jednostki zewnętrzne Dla klimatyzatorów systemu VRF zlokalizowanych w pomieszczeniach biurowych dobrano jednostki zewnętrzne. Jednostki zewnętrzne dobrano dla klimatyzatorów pracujących w wersji chłodząco-grzejącej, co pozwoli dogrzewać pomieszczenia w okresach przejściowych. Jednostki zewnętrzne będą zlokalizowane na dachu budynku. 3. Szczegółowy zakres robót opisany jest w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że to poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz.730 i 732, nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 nr 96). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: numer rachunku 10203000451110000000524210. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie upływu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego 4. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w pokoju nr 215 w siedzibie zamawiającego (kasa) lub załączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu, zaś kopię dołączyć do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja sali sportowej przy Gimnazjum w Bychawie
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia ZM 34/230/2016 jest Przebudowa i remont Przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej nr 2 przy ul. M.C. Skłodowskiej 10 w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Puławach ul. Bema 1, 24-100 Puławy.
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane polegające na naprawie budynku nr 2 w m. Rajskie
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane polegające na remoncie elewacji budynku nr 3 w kompleksie wojskowym w Jarosławiu przy ul. 3 Maja 80
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane polegające na wymianie nawierzchni dróg i placów w kompleksie wojskowym przy Al. Racławickich w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku nr 4 w kompleksie wojskowym w Jarosławiu przy ul. 3 Głębokiej 4
Dodano: 2016-07-26 - Robota budowlana w zakresie remontu budynku nr 26 (koszarowy) w kompleksie wojskowym przy ul. Piłsudskiego 36 w Zamościu.
Dodano: 2016-07-26 - Remont budynku nr 11 w kompleksie wojskowym w Jarosławiu przy ul. 3 Maja 80
Dodano: 2016-07-22 - Remont pomieszczeń w siedzibach Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Lublinie i Chełmie
Dodano: 2016-07-20 - Remont stacji transformatorowych wraz z dokumentacją techniczną w kompleksach wojskowych w Lublinie bud. nr 99 przy Al. Racławickich 44 i w Klikawie bud. nr 4 oraz kompensacja mocy biernej w Roskoszy bud. nr 13
Dodano: 2016-07-15