Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W OBIEKCIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W CZERŃCZYCACH

Gmina Ziębice ogłasza przetarg

  • Adres: 57-220 Ziębice, ul. Przemysłowa 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8163870 , fax. 074 8191212
  • Data zamieszczenia: 2014-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ziębice
    ul. Przemysłowa 10 10
    57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8163870, fax. 074 8191212
    REGON: 89071847800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W OBIEKCIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W CZERŃCZYCACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Remont obiektu świetlicy wiejskiej w zakresie dostosowania budynku do potrzeb lokalnej społeczności wiejskiej oraz do prowadzenia działalności kulturalnej i innej mieszkańców wsi Czerńczyce, 2. Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa dachu i położenie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej oraz wymiana obróbek blacharskich. Ocieplenie stropu pomieszczenia świetlicy i obniżenie sufitu, modernizacja pomieszczeń sanitarnych poprzez wydzielenie i wykonanie wc dla pań, dla panów oraz wc dla osób niepełnosprawnych. Wymiana instalacji odprowadzenia ścieków i zbiornika szamba. Modernizacja kotłowni polegająca na wymianie kotła co na paliwo stałe na kocioł nowy, wymiana przewodów i osprzętu co wraz z grzejnikami, wymiana drzwi wejściowych po pomieszczenia świetlicy. Wykonanie biegu wewnętrznych schodów wejściowych na balkon. ułożenie posadzki z terrakoty, cyklinowanie i malowanie parkietu. Roboty murarskie i naprawa tynków , malowanie ścian i sufitów. 3. Wykonawca zobowiązany jest do : 1) Wykonania czynności będących przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją budowlano - wykonawczą posiadaną przez Zamawiającego; 2) Wykonania czynności zgodnie z aktualnym poziomem wymagań technicznych dla obiektów użyteczności publicznej, należytą starannością, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa; 3) Prowadzenia czynności przy dołożeniu wszelkich możliwych starań mających na celu maksymalne zabezpieczenie uciążliwości dla podmiotów sąsiednich oraz osób znajdujących się w pobliżu prowadzonych robót budowlanych; 4) Zabezpieczenia miejsca wykonywanych czynności odpowiednimi barierami i oznakowaniem zgodnie z prawem budowlanym i bhp; 5) Załadunku i wywiezienia na wyznaczone miejsce składowania gruzu i innych materiałów rozbiórkowych wraz z uporządkowaniem terenu; 6) Zapewnienia pracownikom wykonującym czynności na czas pracy zaplecza socjalnego wraz z urządzeniami w.c.; Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki: Przedmiar robót - załącznik nr 10 do SIWZ Projekt budowlany - załącznik nr 11 do SIWZ Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego. 4. Gwarancja: Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót, natomiast na użyte materiały i urządzenia zgodnie z gwarancją producenta. 1) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego, natomiast na użyte materiały zgodnie z gwarancją producenta. 2) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu karty gwarancyjnej na materiały i urządzenia użyte do budowy. 3) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad i usterek w terminie 7 dni licząc od daty pisemnego (listem lub faksem) powiadomienia przez Zamawiającego. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas naprawy. 4) Wady, które wystąpiły w okresie gwarancyjnym nie zawinione przez Zamawiającego, Wykonawca usunie w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia. 5) Zamawiający ma prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 6) Wykonawca odpowiada za wady w wykonaniu przedmiotu umowy również po okresie rękojmi, jeżeli Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o wadzie przed upływem okresu rękojmi. 7) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie 14 dni od daty wyznaczonej przez Zamawiającego na ich usunięcie, to Zamawiający może zlecić usunięcie wad stronie trzeciej na koszt Wykonawcy. W tym przypadku koszty usuwania wad będą pokrywane w pierwszej kolejności z zatrzymanej kwoty będącej zabezpieczeniem należytego wykonania umowy. 8) Okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas potrzebny na usunięcie wad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych ) 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn.zm). 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a) w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie Nr 36 9588 0004 0000 5555 2000 0050. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Zaleca się w tytule przelewu wpisać -Wadium na zabezpieczenie oferty Wykonawcy (podać nazwę wykonawcy), dotyczącej przetargu (podać nazwę zadania) b) w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty jako osobny dokument nie wpięty do oferty i złożyć w jednej kopercie z ofertą (w sposób umożliwiający zwrot wadium) . Dokument powinien określać: -Zamawiającego - poprzez wskazanie zamawiającego jako podmiotu uprawnionego do wykonywania uprawnień wynikających z gwarancji, -charakter gwarancji - poprzez stwierdzenie, że określona kwota pieniężna stanowi zabezpieczenie niezbędne do wzięcia udziału przez Wykonawcę X w konkretnym postępowaniu o udzielenie określonego zamówienia publicznego, -bezwarunkowe, nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy, -termin obowiązywania gwarancji, poręczenia nie krótszy niż termin związania ofertą. -Gwarancja lub poręczenie złożone przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia muszą w swej treści zawierać zapis z którego wynika, iż wadium jest wnoszone w imieniu całego podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. 3) nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 4) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt 9 5) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppkt. 4 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8) jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11) okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą wadium na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert. 12) z postępowania wyklucza się wykonawców którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziebice.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach