Miejska Przychodnia "Lecznicza" ogłasza przetarg
- Adres: 93-173 Łódź, ul. Lecznicza 6
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-42 2565100 , fax. 0-42 2565182
- Data zamieszczenia: 2009-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejska Przychodnia "Lecznicza"
ul. Lecznicza 6 6
93-173 Łódź, woj. łódzkie
tel. 0-42 2565100, fax. 0-42 2565182
REGON: 47293923700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mplecznicza.lekarz.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w Miejskiej Przychodni Lecznicza -ilość zadań 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1 - Wyposażenie dróg ewakuacyjnych w oświetlenie ewakuacyjne Zadanie 2 - Demontaż boazerii Zadanie 3 - Montaż okablowania do systemu sygnalizacji pożarowej i systemu oddymiania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości : Zadanie 1 - 1 000,00 zł (słownie : jeden tysiąc złotych 00/100). Zadanie 2 - 2 000,00 zł (słownie : dwa tysiące złotych . Zadanie 3 - 3 000,00 zł ( słownie trzy tysiące złotych Razem 6 000,00 zł (słownie : sześć tysięcy złotych Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.04 r. Prawo zamówień publicznych (Dz . U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2) Spełnią dodatkowe wymogi wskazane w SIWZ, 3) Złożą dokumenty wymagane przez Zamawiającego określone w SIWZ. 2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty - spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy Wypełniony i podpisany formularz ceny ofertowej stanowiący załącznik nr 1 ze wskazaniem dla którego zadania Wykonawca składa ofertę. Wypełnione i podpisane kosztorysy ofertowe stanowiące załączniki nr 1.1 , 1.2 i 1.3. dla zadania na które składają ofertę. Wypełnione i podpisane (oświadczenie wykonawcy) o spełnieniu warunków z art.22 Prawa Zamówień Publicznych stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie (oświadczenie wykonawcy), że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.24 Ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Oferta winna być podpisana przez uprawnionego ych przedstawicie-la przedstawicieli Wykonawcy. W przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo wystawione przez osobę y uprawnioną e występującą w imieniu Wykonawcy, zgodnie z załączonymi do oferty dokumentami rejestrowymi ,zawierające rodzaj i zakres czynności prawnych, do których pełnomocnik jest upoważniony z uwzględnieniem wymagań określonych w SIWZ. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub odpisu notarialnego. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy - wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością) - załącznik nr 4. 10. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w przypadku, gdy wskazana powyżej osoba to osoba, którą Wykonawca będzie dysponował, zobowiązany jest przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia. Zalecany przez Zamawiającego wzór stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 11. Oświadczenie o ustanowieniu kierownika budowy w zakresie robót budowlanych- - załącznik nr 5 12. Oświadczenie kierownika budowy w zakresie prac elektrycznych - załącznik nr 5a 13. Oświadczenie Wykonawcy o odbyciu wizji lokalnej - załącznik nr 6 14. Dowód uiszczenia wadium dla danej części zamówienia oraz inne dokumenty określone w SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mplecznicza.lekarz.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg na terenie gminy Szczerców tj.: Grudna dz. nr 252, Firlej-Zbyszek droga nr G2
Dodano: 2016-06-20 - Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania zestawu hydroforowego w budynku A Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 104
Dodano: 2016-05-17 - Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Szczerców
Dodano: 2016-02-12 - ZP/103/2015 NA Drobne roboty elektryczne w zakresie usuwania awarii oraz bieżących napraw i konserwacji w budynkach i lokalach komunalnych stanowiących zasoby AZK Łódź Bałuty w podziale na 3 CZĘŚCI
Dodano: 2015-11-24 - Wykonanie instalacji elektrycznej w zasobach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz.
Dodano: 2015-11-05 - Remont instalacji elektrycznej na potrzeby bloku operacyjnego i oddziału intensywnej terapii budynku szpitala - etap 1
Dodano: 2015-10-20 - Przetarg nieograniczony na wykonanie rozbudowy oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rząśnia
Dodano: 2015-10-14 - Budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu w Koźlu
Dodano: 2015-10-09 - Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznych w gminnych lokalach mieszkalnych administrowanych przez AZK Łódź - Śródmieście w podziale na 3 części
Dodano: 2015-09-24 - Wykonanie robót budowlanych w podziale na zadania: Zadanie nr 1: Zakup i montaż instalacji niskoprądowych na parterze budynku Prokuratury Okręgowej w Sieradzu przy ul. Piłsudskiego 4, zawierających instalacje: SWiN (sygnalizacji włamań i napadu), LAN (sieć komputerowa / telefoniczna); SAP ( sygnalizacja alarmu pożaru). Zadanie nr 2 Remont pomieszczeń Prokuratury Okręgowej w Sieradzu na parterze budynku, którego celem jest adaptacja wnętrz dla potrzeb Prokuratury Rejonowej w Sieradzu - II etap
Dodano: 2015-09-07