Przetargi.pl
Dostawa odczynników i sprzętu do diagnostyki laboratoryjnej wraz z odpłatną dzierżawą analizatorów dla SP ZOZ w Poddębicach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 678 36 22 , fax. 043 678 20 21
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach
    ul. Mickiewicza 16 16
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 043 678 36 22, fax. 043 678 20 21
    REGON: 00030841300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-poddebice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników i sprzętu do diagnostyki laboratoryjnej wraz z odpłatną dzierżawą analizatorów dla SP ZOZ w Poddębicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i sprzętu do diagnostyki laboratoryjnej wraz z odpłatną dzierżawą analizatorów dla SP ZOZ w Poddębicach szczegółowo określona w Załączniku Nr 2 Formularzu asortymentowo - cenowym. Kod CPV: 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1, 38.43.45.20-7. 3.2 Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży odczynników na zasadach określonych w przetargu i umowie. 3.3 Wykonawca zobowiązany jest do dzierżawy analizatorów na zasadach określonych w przetargu i umowie. 3.4 Odczynniki muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i do używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2004 r., Nr 93, poz. 896, z późn. zm.). 3.5 Wraz z pierwszą dostawą Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kart charakterystyki dla odczynników, w tym szkodliwych. 3.6 Dostawy Odczynników będą realizowane sukcesywnie w okresie 36 miesięcy, według cząstkowych zamówień asortymentowo - ilościowych, składanych w formie pisemnej, za pośrednictwem faxu przez Pracownika Działu Diagnostyki Laboratoryjnej SP ZOZ w Poddębicach, za potwierdzeniem transmisji. 3.7 Dzierżawiony na okres 36 miesięcy analizator biochemiczny i hematologiczny dostarczony zostanie w okresie maksymalnie 4 tygodni od podpisania umowy. 3.8 Zamawiający zastrzega sobie prawo do nabycia mniejszych ilości odczynników, niż podano w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Formularzu asortymentowo - cenowym. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne inne roszczenia, poza roszczeniem o zapłatę za towar już dostarczony. 3.9 Dostawy będące przedmiotem zamówienia realizowane będą w terminie 4 dni kalendarzowe, licząc od dnia złożenia zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej SP ZOZ w Poddębicach w godzinach od 8:00 do 14:30. 3.10 Zamawiający wprowadził parametry analizatora biochemicznego oceniane dodatkowo według punktacji określonej w Załączniku nr 9 do SIWZ. 3.11 Ewentualne reklamacje dostaw z tytułu jakości lub ilości dostarczonego towaru składane będą Wykonawcy za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji niezwłocznie po ich stwierdzeniu. 3.12 Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 24 h od chwili złożenia reklamacji, a w przypadku braku odpowiedzi, reklamację uważać się będzie w całości uznaną przez Wykonawcę. 3.13 W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych od chwili złożenia reklamacji wymienić towar na wolny od wad bądź uzupełnić braki ilościowe na własny koszt i we własnym zakresie. 3.14 Jeżeli w czasie wykonywania dostawy Wykonawca będzie zlecał czynności związane z dostawą przedmiotu zamówienia innym podmiotom tj. podwykonawcom, zobowiązany jest wpisać zakres tych czynności w Załączniku Nr 5 do SIWZ. 3.15 Zamawiający dopuszcza możliwość zamieszczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i cenowym tylko tych pakietów na które składa ofertę. 3.16 W związku z tym, że na podstawie ustawy o zakładach opieki zdrowotnej Zamawiający jest zobowiązany do stosowania ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2004 nr 93 poz. 896 z późn. zm.), która nakłada obowiązek przestrzegania instrukcji używania analizatora dostarczonego przez Wytwórcę, cały zaoferowany asortyment musi być zgodny z instrukcją obsługi analizatora (Rozdział 2; art. 4; ust. 4 ww. ustawy). 3.17 W celu zapewnienia bezawaryjnej pracy analizatora Wykonawca musi zapewnić obsługę autoryzowanego serwisu analizatora lub innego serwisu o uprawnieniach potwierdzonych oświadczeniem od producenta analizatora o odbytych szkoleniach na posiadanym przez zamawiającego analizatorze. 3.18 W przypadku awarii analizatora wynikającej ze stosowania odczynników złej jakości dostarczonych przez Wykonawcę, będzie on zobowiązany do pokrycia kosztów serwisu i wymiany oryginalnych części. 3.19 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie następi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. 3.20 Dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej towaru, oraz zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentowych pod warunkiem nie przekroczenia kwoty brutto umowy. 3.21 Do składanej oferty Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia posiada : - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w formie certyfikat wyrobu medycznego CE lub deklaracji zgodności - dotyczy Pakietów nr 1, 8, 9, 10 i 17;.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS u lub KRUS-u potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). W tym zakresie (odnośnik b, c i d) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie - Załącznik Nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w przedmiotowym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS u lub KRUS-u potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Parafowany wzór umowy na dostawę odczynników - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 8.4. Parafowany wzór umowy na dzierżawę analizatorów - Załącznik Nr 4 do SIWZ (dotyczy Pakietu Nr 1 i Pakietu Nr 2). 8.5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - Załącznik Nr 5 do SIWZ. 8.6. Wykaz 2 dostaw - Załącznik Nr 7 do SIWZ. 8.7. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - Załącznik Nr 6 do SIWZ. 8.8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy). Inne dokumenty wymagane SIWZ: 8.9. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 8.10. Formularz asortymentowo - cenowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 8.11. Oświadczenie, że oferowany asortyment spełnia wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) na co Wykonawca posiada wszystkie aktualne dokumenty, które w każdej chwili na żądanie Zamawiającego przedłoży do wglądu - Załącznik Nr 8. 8.12. Parametry oceniane dla analizatora biochemicznego - Załącznik nr 9 do SIWZ (dotyczy Pakietu nr 1) 8.13. Foldery, ulotki, instrukcje, katalogi w języku polskim dotyczące sprzętu dzierżawy i potwierdzające wymagane parametry zawarte w Załączniku Nr 2 SIWZ. 8.14. Do składanej oferty Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia posiada : - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w formie certyfikat wyrobu medycznego CE lub deklaracji zgodności - dotyczy Pakietów nr 1, 8, 9, 10 i 17; Informacja o zawartości oferty: Ofertę stanowi: - Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, - Formularz asortymentowo - cenowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Dokumenty składane z ofertą: - Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 8.1-8.8 i 8.11-8.12 SIWZ, - Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ), - Formularz asortymentowo - cenowy (Załącznik Nr 2 do SIWZ), - Foldery, ulotki, instrukcje, katalogi w języku polskim dotyczące sprzętu dzierżawy i potwierdzające wymagane parametry zawarte w Załączniku Nr 2 SIWZ. - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w formie certyfikat wyrobu medycznego CE lub deklaracji zgodności - dotyczy Pakietów nr 1, 8, 9, 10 i 17; Zamawiający informuje: Ofertę oraz oświadczenia należy sporządzić na załączonych drukach, lub na własnych z identyczną treścią i przedłożyć w oryginale. Wykonawcy, którzy wraz z ofertą składają dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji mają obowiązek ich oznakowania i oddzielenia od części jawnej złożonej oferty. Wykonawcy nie mogą zastrzec informacji o których jest mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli ofertę i załączniki podpisuje osoba inna niż wynika to ze złożonych dokumentów wówczas musi być wraz z ofertą złożony oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopia potwierdzona za zgodność przez jedną z niżej wymienionych osób : - notariusza, - lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego /ewidencyjnego/wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tym dokumencie pod rygorem odrzucenia oferty jako nieodpowiadającej treści SIWZ. Treść dokumentu stanowiącego pełnomocnictwo musi zawierać zapis do jakich czynności osoba ta ma uprawnienie i okres obowiązywania pełnomocnictwa. Dokumenty wymienione w pkt. 8 SIWZ mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę do reprezentowania podmiotu - wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnioną osobę do reprezentowania podmiotu - wykonawcę. Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 8.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Dokumenty określone w pkt 1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument o którym mowa w pkt. 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów określonych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, dokumenty te powinny być wystawione w terminach określonych w pkt 2. Podmioty występujące wspólnie: W przypadku, gdy wykonawcą są podmioty występujące wspólnie muszą załączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie) na mocy którego wspólnicy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym lub reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym i zawarciu umowy (dotyczy również spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, zamiast tego dokumentu może być załączona umowa spółki). Ponadto dokument ten musi zawierać nazwę podmiotów wspólnych i wskazanie zakresu działania każdego z nich. Do dnia podpisania umowy z zamawiającym podmioty występujące wspólnie, których oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, muszą podpisać umowę (dla spółek cywilnych może to być umowa spółki). Nie może ona być zawarta na czas krótszy niż okres realizacji umowy z zamawiającym. Zamiast powyższego dokumentu zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą umowy o wspólnej działalności. Umowa ta będzie załącznikiem do umowy z zamawiającym. Każdy z podmiotów występujących wspólnie ma obowiązek złożyć dokumenty określone w SIWZ w pkt. 8.1, 8.2 i 8.5. Pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 8 SIWZ wykonawcy składają wspólnie i muszą one wykazywać wspólne spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy podać dane dotyczące podmiotu wspólnego, a nie pełnomocnika (lidera).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-poddebice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach