Przetargi.pl
Roboty budowlane w kompleksie wojskowym przy ul. Skrzatów 2 w Krakowie.

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Rząska, ul. Krakowska 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://35wog.wp.mil.pl/pl/index.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w kompleksie wojskowym przy ul. Skrzatów 2 w Krakowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w kompleksie wojskowym przy ul. Skrzatów 2 w Krakowie. 3.2 Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części: • Część nr 1: „Remont dachu, elewacji i pomieszczeń w budynku nr 22 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Skrzatów 2 w Krakowie”. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń, dachu, elewacji budynku nr 22 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Skrzatów 2 w Krakowie. Realizacja prac remontowych będzie odbywała się na czynnym obiekcie, prace będą prowadzone w dni robocze w godzinach od godz. 7:30 do 15:30 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY: a) Przedmiar robót:  PR – dach – budowlany  PR – dach – elektryczny  PR – elewacja  PR – dach – budowlany  PR – dach – elektryczny  PR – dach – sanitarny b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót:  STWIORB – remont pomieszczeń  STWIORB – remont dachu  STWIORB – remont elewacji c) Projekt:  Remont pomieszczeń  Remont elewacji  Remont dachu • Część nr 2: „Remont instalacji LCN w budynku na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Skrzatów 2 w Krakowie”. Przedmiotem zamówienia jest instalacji LCN w budynku na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Skrzatów 2 w Krakowie. Realizacja prac remontowych będzie odbywała się na czynnym obiekcie, prace będą prowadzone w dni robocze w godzinach od godz. 7:30 do 15:30 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY: a) Przedmiar robót:  PR – Branża elektryczna b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót:  STWIORB c) Projekt: Projekt dostępny do wglądu wyłącznie w siedzibie Zamawiającego, po ustaleniu terminu wglądu do ww. projektu pod nr tel. 26 113 30 05, w godzinach urzędowania Zamawiającego – do dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert tj. 02 lipca 2018 r. 3.3 Szczegółowy zakres robót został zawarty w „Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót” dla części nr 1 i nr 2 – stanowiącej zał. nr 10A i 10B do SIWZ, „Przedmiarze robót” dla części nr 1 i nr 2 – stanowiącym zał. nr 9A i 9B do SIWZ oraz „Projekcie” dla części nr 1 – stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. 3.4 Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2017, poz.2101). 3.5. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. 3.6. Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał w poszczególnych pozycjach Zamawiający. 3.7. Dopuszcza się zastosowanie materiału, sprzętu o parametrach równoważnych bądź wyższych w stosunku do wskazanego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiału lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego i stanowić będą podstawę decyzji o akceptacji zaoferowanych materiałów lub urządzeń lub odrzuceniu oferty. 3.8 Roboty, które nie są uwzględnione w przedmiarach robót, a wynikają z projektu budowlanego należą do zakresu przedmiotowych prac budowlanych. Uwaga! Wykonawca na własny koszt zabezpiecza kontenery socjalne i sanitarne dla swoich pracowników. Zamawiający wskaże miejsce ich tymczasowej lokalizacji oraz wskaże miejsca poboru energii elektrycznej, doprowadzenia wody zimnej i odprowadzenia ścieków. 3.9 Wykonawca udzieli Zamawiającemu „Gwarancji dobrego wykonania” – („Gwarancji dobrego wykonania” – zał. nr 10 do umowy) na okres zgodnie z wyborem wskazanym w drugim kryterium (SIWZ część nr I pkt 14).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:  Dla części nr 1: – 25 000,00 zł (słownie zł: dwadzieścia pięć tysięcy)  Dla części nr 2: – 3 000,00 zł (słownie zł: trzy tysiące)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYŁĄCZNIE DLA CZĘŚCI NR 2: a) ważnej koncesji MSW/MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997r. O ochronie osób i mienia wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych upoważniającej do realizacji zadań w zakresie zabezpieczenia technicznego (Dz. U. z 2017 r. poz. 2213 t.j.); b) ważnego zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych zgodnie z art. 19, art. 20 ust. 1 w związku z art. 2 pkt 14 (kierownika jednostki organizacyjnej) ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2018r. poz.412); Na etapie składania ofert Wykonawca w JO dla części nr 2 (zał. nr 2B do SIWZ) oświadcza, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu dot. uprawnień. Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust 2 Pzp. ww. dokumenty potwierdzające spełnienie ww. warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1) nw. dokumenty:  Jednolite oświadczenie dla części nr 1 i/lub nr 2 (zał. nr 2A i/lub nr 2B);  Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymogami określonymi w „Założeniach wyjściowych do kosztorysowania” –zał. nr 11 do SIWZ oraz według przedmiaru robót dla części nr 1 i nr 2, załączonych przez Zamawiającego do dokumentacji przetargowej (zał. nr 9A, 9B);  „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 3) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach