Przetargi.pl
„Remont budynku przy ul. Ciągówka 16 oraz dachu wraz z wymianą pokrycia na budynku klasztornym Zgromadzenia Służebnic Najświętszego Serca Jezusowego w Zakopanem”.

Gmina Miasto Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zakopane
    Kościuszki 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    REGON: 000654948
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont budynku przy ul. Ciągówka 16 oraz dachu wraz z wymianą pokrycia na budynku klasztornym Zgromadzenia Służebnic Najświętszego Serca Jezusowego w Zakopanem”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1Remont budynku przy u;. Ciągłówka 16 w Zakopanem w ramach zadania inwestycyjnego„Remont budynku przy ul. Ciągłówka 16 oraz dachu wraz z wymianą pokrycia na budynkuklasztornym Zgromadzenia Służebnic Najświętszego Serca Jezusowego w Zakopanem”Część 2Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia na budynkuklasztornym Zgromadzenia Służebnic Najświętszego Serca Jezusowego w Zakopanemw ramach zadania inwestycyjnego „Remont budynku przy ul. Ciągówka 16 oraz dachu wrazz wymianą pokrycia na budynku klasztornym Zgromadzenia Służebnic Najświętszego SercaJezusowego w Zakopanem”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lubzawodowej, jeżeli wykaże, że:1) w zakresie doświadczenia zawodowego:w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali:część 1 i 2 – co najmniej 2 roboty w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy/remontu dachu na budynkach mieszkalnych lub użyteczności publicznej, potwierdzonedowodami1 określającymi, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,1, 2 dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzeczktórego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jestw stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.2) w zakresie potencjału kadrowego:dysponuje lub będzie dysponował:część 1 i 2 - osobami, posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie (w przypadku gdyograniczone uprawnienia umożliwiają kierowanie robotami w zakresie objętymprzedmiotem zamówienia) w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub osobęposiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wydanymina podstawie wcześniejszych przepisów, nie zawierających w swej treści wyłączeńuniemożliwiających kierowanie robotami budowlanymi objętymi zamówieniem. Osobykierujące robotami budowlanymi w momencie podjęcia funkcji muszą posiadać aktualnywpis do izby samorządu zawodowego, który będzie kontynuowany przez cały okreskierowania robotamiczęść 1 i 2 - zapewnią kierowanie (w specjalności konstrukcyjno-budowlanej)zleconymi robotami przez osoby posiadające kwalifikacje w zakresie prowadzenia inadzorowania pracami przy zabytkach nieruchomych,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach