Gmina Ścinawa ogłasza przetarg
- Adres: 59-330 Ścinawa, Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 7400225, 76 7400245 , fax. 76 7400201
- Data zamieszczenia: 2018-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ścinawa
Rynek 17
59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie
tel. 76 7400225, 76 7400245, fax. 76 7400201
REGON: 39064756400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach Kontraktu. „Rewitalizacja Ścinawy poprzez rozwój terenów zieleni miejskiej” w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Ścinawy poprzez rozwój terenów zieleni miejskiej „ współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania Roboty budowlane w ramach Kontraktu. „Rewitalizacja Ścinawy poprzez rozwój terenów zieleni miejskiej” współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.), ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 459 z późn. zm.) i ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. Przedmiot zamówienia przeznaczony będzie do użytku przez osoby fizyczne, w tym pracowników zamawiającego, w związku z art. 29 ust. 5 i 6 PZP (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164, ze zm.) zobowiązuje się wykonawcę do projektowania i wykonywania robót budowlanych spełniając kryteria dostępności dla osób niepełnosprawnych, a projektowanie z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Zamawiający wymaga, aby wykonany projekt budowlany i pozostała dokumentacja sporządzana przez wykonawcę uwzględniała obowiązujące wymogi prawne w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Roboty – ilekroć mowa w umowie o Robotach należy przez to rozumieć wszystkie roboty tymczasowe i roboty stałe niezbędne do wykonania i zapewniające prawidłową oraz kompleksową realizację przedmiotu zamówienia (świadczenia) wynikającego z podpisanej Umowy wraz z dostawami i usługami koniecznymi do należytego wykonania świadczenia. Zamówienie – ilekroć w Kontrakcie mowa o zamówieniu należy przez to rozumieć odpłatną Umowę (Kontrakt) zawarty pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, którego przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane. Zakresy rzeczowe i ilościowe składające się na zamówienie podstawowe zostały wskazane odpowiednio zgodnie ze strukturą Kontraktu w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Opisie Przedmiotu Zamówienia i Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Za dokument wiodący stanowiący podstawę wyceny należy uważać Opis Przedmiotu Zamówienia. W ramach zamówienie należy przygotować dokumentację projektową budowlaną i wykonawczą wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami i decyzjami oraz pełnieniem nadzoru autorskiego. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane zgodnie z przygotowana dokumentacja projektową oraz zapewnić nadzór autorski i archeologiczny na całość zakresu robót. Zakres zamówienia kwalifikowany – zakres rzeczowy Kontraktu na który Zamawiający pozyskał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020. Zakres rzeczowy obejmuje: - wykonanie określonych wycinek zieleni - wykonanie nasadzeń nowej zieleni - wykonanie nawierzchni, dróg i ścieżek, - wykonanie małej architektury, - wykonanie oświetlenia. W ramach zadania zostaną urządzone tereny zieleni na obszarze Promenady i Parku Miejskiego, powstaną nowe tereny zieleni na obszarze: - Zieleniec dawny Cmentarz Ewangelicki - Skwer pomiędzy ul. Grunwaldzką i S. Batorego - Teren zieleńca ul. W. Jagiełły- T. Kościuszki - Skwer– pl. Zjednoczenia - zieleniec przed basenem, ul. Władysława Jagiełły - Królowej Jadwigi - Zieleń przyuliczna ul. A. Mickiewicza -Zieleń przyuliczna.-ul. Wołowska – Klasztorna z drogą do portu -Zieleń przyuliczna –ul. T. Kościuszki - Zieleń przyuliczna –ul. Władysława Jagiełły - Zieleń przyuliczna. –ul. Królowej Jadwigi - Zieleń przyuliczna. –ul. Zjednoczenia - Zieleń przyuliczna –ul. Lipowa - Zieleń przyuliczna –ul. Jana Pawła II W ramach zadania poddanych modernizacji zostanie 14,07 ha powierzchni całkowitej, w tym 11,4 ha powierzchni zielonej. Zobowiązuje się Wykonawcę do sprawdzania na każdym etapie inwestycji i zachowania następujących zasad: 1) dodatkowa powierzchnia biologicznie czynna w wyniku realizacji projektu – musi wynosić min. 5,70 ha 2) łączna powierzchnia terenów zieleni objętych projektem/pracami w ramach projektu musi wynosić min. 14,07 ha 3) teren pokryty zielenią dla zadania wynosić musi minimum 70% powierzchni realizacji projektu - Na terenie inwestycji występują kolizje z istniejącą infrastrukturą techniczną tzn. istniejącą siecią wodociągową, siecią teletechniczną i siecią energetyczną. Możliwe wystąpienie sieci niezinwentaryzowanych. W/w sieci przewiduje się zabezpieczyć lub przebudować zgodnie z uzyskanymi warunkami technicznymi wydanymi przez właścicieli sieci. Na terenie inwestycji należy wykonać roboty na działkach nie będących we władaniu inwestora (działki drogowe, ciek wodny). Należy uzyskać niezbędne warunki techniczne, uzgodnienia i decyzje. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 150 000,00 złotych (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: 52 8669 0001 2035 0351 9390 0005 4. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginalny dokument gwarancyjny powinien być złożony luźno, w jednej kopercie z ofertą. Kserokopię złożonego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy trwale spiąć z ofertą. 5. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem), 3) kwotę gwarancji(poręczenia), 4) termin ważności gwarancji(poręczenia), 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MODERNIZACJA MOSTKÓW W ZDROJOWEJ CZĘŚCI MIASTA
Dodano: 2024-07-19 - Srebrna Góra, Twierdza - Fort Wysoka Skała (II poł. XVIII w.) Prace ratunkowe murów fosbrei i fosy wschodniej – etap III.
Dodano: 2024-07-17 - Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont z przebudową budynku biurowego przy ul. Hubskiej 7 we Wrocławiu – ETAP 1 BIURA
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-07-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków” w Ośrodku jazdy Konnej w Rakowie Wielkim
Dodano: 2024-07-15 - Rewitalizacja obszarów miejskich Gminy Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-07-12 - Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu
Dodano: 2024-07-11