Przetargi.pl
Roboty budowlane w DPS Pelplin w 2019 roku

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 83-130 Pelplin, ul. Szpitalna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 536 12 18, , fax. 58 536 39 43
  • Data zamieszczenia: 2019-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Szpitalna 2
    83-130 Pelplin, woj. pomorskie
    tel. 58 536 12 18, , fax. 58 536 39 43
    REGON: 29609300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w DPS Pelplin w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres zamówienia wchodzą modernizacyjne roboty budowlane, w tym m.in.: 1. Modernizację szatni na pokój z łazienką i pokój socjalny 2. Modernizację pomieszczenia magazynowego na szatnię dla personelu 3. Modernizację tarasu nad pomieszczeniem stołówki 4. Modernizację dachu pawilonu II. W ramach zadania przewiduje się następujące roboty: 1. Modernizacja szatni na pokój z łazienką i pokój socjalny W ramach zadania zaplanowano wykorzystanie pomieszczenia szatni na pokój z łazienką oraz pokój socjalny. Należy wykonać: przesklepienia nad planowanymi otworami drzwiowym, zerwanie posadzki z tworzywa sztucznego, ręczna rozbiórkę posadzek betonowych, wykonanie nowych posadzek, wykonanie ścianek z płyt gipsowo-kartonowych, wykonanie naświetla pomiędzy dwoma pokojami, wykonanie robót malarskich, założenie ościeżnic drewnianych oraz drzwi płytowych, wykonanie robót malarskich, wykonanie okładzin ściennych i podłogowych w pomieszczeniu łazienki, wykonanie podłóg z wykładzin rulonowych zgrzewanych, wykonanie instalacji c.o. z tworzyw sztucznych, wymiana grzejników płytowych, montaż urządzeń sanitarnych, montaż osprzętu dla osób niepełnosprawnych, założenie oświetlenia typu LED. 2. Modernizacja pomieszczania magazynowego na szatnie dla personelu W ramach zadania należy wykonać: ręczną rozbiórkę posadzek betonowych, wykonanie nowych posadzek, wykonanie ścianek z płyt gipsowo-kartonowych, wykonanie naświetla pomiędzy dwoma pokojami, wykonanie robót remontowych malarskich, założenie ościeżnic drewnianych oraz drzwi płytowych, montaż drzwi przesuwnych, założenie wykonanie robót malarskich, wykonanie okładzin ściennych i podłogowych w pomieszczeniu łazienki, wykonanie podłóg z wykładzin rulonowych zgrzewanych, wykonanie instalacji c.o. z tworzyw sztucznych, wymiana grzejników płytowych, montaż urządzeń sanitarnych, założenie oświetlenia w szatni typu Led oprawy 30x30 10szt (w tym 1 szt oprawy 30x30 do łazienki). We wszystkich pomieszczeniach (pkt.1,2) wykonać gładzie. W robotach malarskich stosować farby fabrycznie mieszane, wysokiej jakości – kolory do uzgodnienia z zamawiającym. Płytki glazurowane na ścianach i podłogach- klasy I, w średnich cenach. Urządzenia sanitarne- zgodnie ze wskazaniami przedmiaru, dobrej klasy. Wykładziny na podłogach o dużej odporności na ścieranie. 3. Modernizacja tarasów nad pomieszczeniami stołówki. Zakres prac obejmuje: demontaż balustrad balkonowych, rozebranie podłóg z desek na tarasie, wykonanie nowych izolacji przeciwwilgociowych, wykonanie nowych posadzek betonowych, wykonanie nowych posadzek z desek modrzewiowych oraz cokolika z klepki. Licowanie parapetów płytkami klinkierowymi. Montaż balustrad panelowych. Taras przejściowy i taras górny balkonowy: rozebranie podłóg białych, rozebranie opierzeni, rynien i rur spustowych. Wykonanie izolacji bitumicznych, ułożenie posadzek z desek modrzewiowych oraz cokołów z klepki. Naprawa i malowanie tynków. Montaż opierzeń, rynien i rur spustowych. Montaż balustrad panelowych. 4. Modernizacja dachu pawilonu II. Rozbiórka opierzeni blacharskich, rynien i rur spustowych, wykonanie napraw kominów, wykonanie nowych obróbek blacharskich, pokrycie wstępne dachu papą termozgrzewalną, wykonanie pokrycia dachu blachodachówka powlekana.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211310-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie określa się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach