Przetargi.pl
Modernizacja (przebudowa) pomieszczeń pracowni terapeutycznych w Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie. Modernizacja pomieszczeń piwnicy

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 83130 Pelplin, ul. Szpitalna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 536 12 18 , fax. 58 536 39 43
  • Data zamieszczenia: 2018-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Szpitalna 2
    83130 Pelplin, woj. pomorskie
    tel. 58 536 12 18, fax. 58 536 39 43
    REGON: 29609300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja (przebudowa) pomieszczeń pracowni terapeutycznych w Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie. Modernizacja pomieszczeń piwnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Planowane zamierzenie ma na celu powiększenie pomieszczeń pracowni terapeutycznych zlokalizowanych w piwnicy budynku głównego oraz wygospodarowanie pomieszczenia WC dla pensjonariuszy. Pracownie terapeutyczne obejmują terapię poprzez prace plastyczne, manualne (wikliniarstwo, szycie, dzierganie, haftowanie) itp. Zakres prac budowlanych obejmuje : - wykonanie podciągów stalowych w ścianach nośnych piwnicy - wykonanie otworów w ścianach w celu powiększenia pomieszczenia - wykonanie dodatkowego wejścia do pomieszczenia - wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych - obniżenie poziomu posadzki w pomieszczeniu powiększającym salę terapeutyczną - wykonanie remontu pomieszczenia ( skucie starych tynków, wykonanie nowych) - wykonanie podłóg w pomieszczeniu - ułożenie terakoty i glazury w pomieszczeniu WC - wykonanie robót instalacyjnych w pomieszczeniach. Podciągi- stalowe z dwuteownika 220 i 180 Przemurówki ścian- gazobeton 24 cm. Posadzki- izolacja przeciwwilgociowa 2xpapa na lepiku, posadzka betonowa B15 grubości 15 cm, wykończenie podłóg gres 2 cm. Tynki-cementowo-wapienne Okładziny ścian w WC- glazura Okładziny podłóg – w WC terakota, w pomieszczeniu pracowni – gres. Stolarka drzwiowa – wejście do pomieszczenia pracowni – aluminiowe przeszklone - do WC płycinowe z nawiewem Wentylacja – istniejąca , montaż kratek wentylacyjnych W łazienkach- montaż urządzeń sanitarnych i pochwytów dla niepełnosprawnych. Instalacje w pomieszczeniach: elektryczna, wod.-kan. i c.o. – jako rozbudowa istniejących instalacji. W/w zakres robót współfinansowany będzie ze środków PFRON. Dodatkowo przewidziane są roboty remontowe w piwnicy określone odrębnym przedmiarem- roboty te będą finansowane tylko ze środków własnych Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211310-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości:3 000 złotych, słownie: trzy tysiące. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)w pieniądzu 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Dom Pomocy Społecznej w Pelplinie 55834500060000976820000009. z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Modernizacja (przebudowa) pomieszczeń pracowni terapeutycznych w Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie. Remont pomieszczeń w piwnicy. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych - zał. nr 11 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art.86 ust.5 ustawy PZP przekaże zamawiającemu oswiadczenie o przynalezności do grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach