Przetargi.pl
Roboty budowlane w budynku Publicznego Przedszkola nr 1 w Prudniku

Gmina Prudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 066 200 , fax. 774 066 228
  • Data zamieszczenia: 2019-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prudnik
    ul. Kościuszki 3
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 774 066 200, fax. 774 066 228
    REGON: 52652900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prudnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w budynku Publicznego Przedszkola nr 1 w Prudniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Publicznego Przedszkola nr 1 w Prudniku przy ul. Mickiewicza 5. Zakres robót: 1) w ramach zadania pn: „Termomodernizacja Publicznego Przedszkola nr 1” – Etap I – roboty wewnętrzne: - wymiana instalacji c.o. (wraz z wymianą grzejników, montażem zaworów termostatycznych); - wymiana instalacji elektrycznych (wraz z montażem w tym wymiana osprzętu i opraw oświetleniowych na energooszczędne); - wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru, wykonanie instalacji oddymiania, wykonanie na drogach ewakuacyjnych oświetlenia ewakuacyjnego; - wydzielenie klatki schodowej zgodnie z przepisami p.poż: w tym montaż przegród, drzwi ognioodpornych, klapy oddymiającej; - wykonanie gładzi i malowanie pomieszczeń, - wykonanie brakujących kanałów wentylacji grawitacyjnej. 2) w ramach zadania pn: „Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z armaturą oraz posadzek w Publicznym Przedszkolu nr 1 im. Jana Brzechwy w Prudniku”: - wymiana wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz c.w.u. w budynku przedszkola; - aranżację łazienek i toalet w tym: wykonanie ścianek działowych sanitariatów z HPL; wymiana armatury i przyborów sanitarnych, okładzin ściennych oraz wykładzin podłogowych z płytek ceramicznych, dostawa montaż akcesoriów dla toalet; - wymiana okładzin ściennych w pomieszczeniach zaplecza kuchennego; - wymianę posadzek w obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy dołączyć: a) pisemne zobowiązanie do udostępnienia doświadczenia, zdolności zawodowej lub finansowej (jeżeli dotyczy), b) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach