Przetargi.pl
Roboty budowlane w budynku Przedszkola nr 35 przy ul. Spółdzielców 17 w Bielsku-Białej, polegające na termomodernizacji obiektu wraz z wymianą instalacji wewnętrznych oraz dostosowaniem klatki schodowej i dróg ewakuacyjnych do przepisów ppoż.

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    pl. Ratuszowy 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4971 851, fax. -
    REGON: 07218174100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.bielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w budynku Przedszkola nr 35 przy ul. Spółdzielców 17 w Bielsku-Białej, polegające na termomodernizacji obiektu wraz z wymianą instalacji wewnętrznych oraz dostosowaniem klatki schodowej i dróg ewakuacyjnych do przepisów ppoż.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Przedszkola nr 35 przy ul. Spółdzielców 17 w Bielsku-Białej, polegające na termomodernizacji obiektu wraz z wymianą instalacji wewnętrznych oraz dostosowaniem klatki schodowej i dróg ewakuacyjnych do przepisów ppoż., a w szczególności: W aspekcie termomodernizacji: - prace przygotowawcze, zabezpieczające oraz demontażowe, - roboty rozbiórkowe, - roboty konstrukcyjne oraz ogólnobudowlane (przebicia w ścianach, zamurowania, wykonanie schodów do zaplecza kuchennego), - dostosowanie istniejącej instalacji elektrycznej do wykonywanych robót, - wykonanie instalacji oświetlenia architektonicznego elewacji z instalacją piorunochronną, - wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, - docieplenie przegród zewnętrznych z częściową wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, - wymianę drenażu opaskowego, - uporządkowanie terenu robót (najpóźniej w dniu odbioru końcowego). W aspekcie wymiany instalacji wewnętrznych oraz dostosowaniem klatki schodowej i dróg ewakuacyjnych do przepisów ppoż. - prace przygotowawcze, zabezpieczające oraz demontażowe, - roboty rozbiórkowe, - roboty konstrukcyjne oraz ogólnobudowlane (przebicia w ścianach, zamurowania, wykonanie nadproży, przebudowa klatki schodowej), - roboty wykończeniowe: posadzek, ścian i sufitów, - wymianę instalacji wody użytkowej oraz kanalizacji, - wymianę instalacji hydrantowej i gazowej wraz z kotłem gazowym do przygotowania CWU, - dostosowanie istniejącej instalacji elektrycznej do wykonywanych robót, - wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, - częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - uporządkowanie terenu robót (najpóźniej w dniu odbioru końcowego). 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj.: - prace przygotowawcze i zabezpieczające, - prace rozbiórkowe i demontażowe, - prace związane z wykonaniem zewnętrznej izolacji przeciwwilgociowej i termicznej, - prace związane z wykonywaniem podłóg, - prace związane z robotami konstrukcyjnymi, - prace związane z wykonaniem izolacji dachu, - prace murarskie, tynkarskie, malarskie, - prace wykończeniowe, - prace montażowe, - prace instalacyjne, - prace związane z robotami ziemnymi, ręcznymi, - prace odwodnieniowe, - prace porządkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie art. 45 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium, 2. Zgodnie art. 45 ust. 3 ustawy Pzp, wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Zgodnie art. 45 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości nie większej niż 3% wartości zamówienia, tj. w wysokości: 2 000,00 zł . tj. warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium na rzecz Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta. 2.Kosztorys(-y) ofertowy(-e) (w oryginale), zawierające co najmniej: opis pozycji, ilość robót wraz z jednostką, cenę jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej, wartość pozycji oraz cenę ogółem, sporządzone w oparciu o niniejszą SIWZ wraz z załącznikami obejmujące wycenę poszczególnych elementów zamówienia z wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności rg, kp, zysk). Ceny jednostkowe pozycji kosztorysowych (netto) mają zawierać robociznę, materiał z kosztami zakupu, sprzęt, koszty pośrednie i zysk”. 3.Oświadczenie dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale), . 4.Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 5.Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 6. Dokumenty (w oryginale bądź potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii, w języku polskim) opisujące techniczne parametry zaoferowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych (np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, inne dokumenty) podanych w tabeli Wykaz materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych na formularzu Oferta s, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że zaproponowane materiały, urządzenia i rozwiązania spełniają wymagania i parametry określone przez Zamawiającego – w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych, będą one stanowy załączniki do oferty. 7. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp –Zgodnienie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w/w oświadczenie w terminie 3 (trzech) dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach