Przetargi.pl
Roboty budowlane w budynku biurowym (administracyjnym) wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia magazynowego na pom. rekreacyjne.

Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie - Oddział w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26600 Radom, ul. Chorzowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 656 900 , fax. 483 654 970
  • Data zamieszczenia: 2016-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie - Oddział w Radomiu
    ul. Chorzowska
    26600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 656 900, fax. 483 654 970
    REGON: 1590053900025
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w budynku biurowym (administracyjnym) wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia magazynowego na pom. rekreacyjne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku biurowym (administracyjnym) wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia magazynowego na pom. rekreacyjne w Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu, przy ul. Chorzowskiej 16/18. 2.Szczegółowy zakres robót określają załączniki do SIWZ: 1)Dokumentacja techniczna (rysunki, rzuty) dla zadania: „Roboty budowlane w budynku biurowym (administracyjnym) wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia magazynowego na pom. rekreacyjne” – załącznik nr 6 2)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, która w szczególności zawiera zbiory wymagań w zakresie wykonania robót ogólnobudowlanych – załącznik nr 7 3)Przedmiary robót na roboty ogólnobudowlane stanowiące integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – załącznik nr 8 3.Przekazane wykonawcy przedmiary robót budowlanych są jedynie materiałem pomocniczym i należy je interpretować łącznie z pozostałą częścią dokumentacji projektowej przekazanej wykonawcom. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia w zakresie rzeczowo - ilościowym określonym w załączonej dokumentacji projektowej (stanowiącej załączniki nr 6-8 do SIWZ) 5.W dokumentacji projektowej przytoczono nazwy własne produktów i materiałów specjalistycznych, w celu ustalenia pożądanego standardu wykonania oraz określenia właściwości i wymogów technicznych założonych dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się zastosowanie równoważnych rozwiązań systemowych w oparciu o produkty i wyroby innych producentów pod warunkiem uzyskania co najmniej tych samych parametrów technicznych. Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy zastosować rozwiązania systemowe celem uzyskania pożądanego efektu końcowego oraz zachowania gwarancji dla zastosowanej technologii i materiałów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6.Umożliwia się wykonawcy wykonanie wizji lokalnej miejsca robót, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. 7.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od dnia protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu umowy. Uprawnienia z tytułu rękojmi wygasają w tym samym terminie, w którym wygasają roszczenia z tytułu gwarancji. 8.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych z materiałów wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na zasadach i warunkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2.Wadium w wysokości 4 000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące złotych i zero groszy) należy wnieść do dnia 14.11.2016r. do godz. 11:00. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr BGK O/Warszawa 04 1130 1017 0020 1233 9620 0004

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach