Przetargi.pl
Roboty budowlane, remontowe w budynku Wydziału Zarządzania UŁ przy ul. Matejki22/26 w Łodzi

Uniwersytet Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 90-136 Łódź, ul. Narutowicza 68
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 635 43 54 , fax. 42 635 43 26
  • Data zamieszczenia: 2016-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Łódzki
    ul. Narutowicza 68 68
    90-136 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 635 43 54, fax. 42 635 43 26
    REGON: 00000128700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane, remontowe w budynku Wydziału Zarządzania UŁ przy ul. Matejki22/26 w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są następujące roboty budowlane remontowe w budynku Wydziału Zarządzania UŁ przy ul. Matejki22/26 w Łodzi pogrupowane w pakietach: PAKIET I Dostawa i montaż drzwi stalowych p.poż EI60 dwuskrzydłowych, dymoszczelnych na korytarzach w budynku Wydziału Zarządzania: wym: 258x250 (Ip - 1 szt. ,parter - 1 szt.) wym: 230x250 (IIIp - 1 szt., Ip - 1 szt) Zakres prac: 1. Demontaż i wywózka starych drzwi stalowych 2. Dostawa i montaż nowych drzwi 3. Drobne prace budowlane w rejonie osadzenia drzwi - naprawa i uzupełnienie tynków mozaikowych na ścianach, naprawa i doprowadzenie do stanu pierwotnego posadzek i sufitów PAKIET II 1. Remont korytarzy dydaktycznych na II i III piętrze polegający na zerwaniu starej wykładziny Artoleum skuciu całości lub sfrezowaniu do żądanej wysokości warstwy wylewki posadzkowej, wykonaniu nowej warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej i położeniu płytek ceramicznych wraz z cokolikiem. Dostosowanie kolorystyki podłóg, do już istniejących w holu i w korytarzu na parterze gdzie zostały ułożone płytki gresowe np: Graniti Fiandre, kolekcja Pietre Secolari, typ - Biancone Mat. lub Villeroy Boch kolekcja Bernina kolor beż (satyna) grafit (poler) lub równoważne . Układ płytek wg. załącznika nr 1- jasne płytki w wykończeniu satyna, ciemne w wykończeniu poler. Warunkiem koniecznym jest zachowanie bezprogowego połączenia remontowanych podłóg, z podłogami w salach wykładowych i pozostałych korytarzach. 2. Zabezpieczenie folią ścian, sufitów i stolarki drzwiowej od pyłu z demontażu posadzki. PAKIET III Remont pokoi Dziekanatu o numerach; 14,15,16,17,18,19 polegający na; rozmontowaniu i wyniesieniu mebli, wymianie istniejącej zniszczonej wykładziny podłogowej oraz malowaniu ścian i sufitów wraz z przygotowaniem powierzchni i naprawą drobnych pęknięć; wymianie stolarki drzwiowej do pokoi; nr 15;16;17; oraz naprawie pękniętej ściany(zszywanie prętami) w pok. nr 19. Po zakończonych pracach należy ponownie wnieść i zamontować meble stanowiące wyposażenie pokoi. PAKIET IV Wymiana drzwi zewnętrznych na korytarz do pok. nr 10;11;6; i auli A-1 i A-3 Stolarka drzwiowa drewniana zgodna z PN-72/B-92000 okucia zgodne z PN-75/B-94000 ościeżnice płyty mdf Typy zastosowanych drzwi: wewnętrzne: rozwieralne, pełne, wyposażone w zamki; współczynnik przenikania ciepła U=1 W(m2K) współczynnik izolacyjności akustycznej 20 dB Zakres prac: 1. Wymiana drzwi o rozmiarze ,,90do pokoi o numerach; 10; 11; 2. Wymiana drzwi o rozmiarze ,,90+50do pomieszczeń: sala nr 6; aula A-1; aula A-3 3. Drobne roboty budowlane naprawy np. tynku mozaikowego, malowania i cokolika, oraz innych okładzin ścian w rejonie osadzania drzwi. Prace należy realizować zgodnie z przedmiarami robót załącznik nr 5 oraz specyfikacjami technicznymi. 3.1.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: na roboty budowlane minimum 5 lat gwarancji, Oferta z gwarancją krótszą niż określona powyżej zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2, prawo zamówień publicznych 3.1.1. Prace należy realizować zgodnie z dokumentacją projektową. Podstawą do sporządzenia oferty są następujące dokumenty: - Specyfikacja techniczna wykonania Pakiet (1- 4) - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - Kosztorysy nakładcze wg załącznika nr 5 do SIWZ * Uwaga: Przedmiary stanowią jedynie funkcję pomocniczą Wykonawcy winni sprawdzać na bieżąco zawartość umieszczonego na ww. stronie internetowej folderu w celu sprawdzenia czy zawiera on ewentualne czynności dokonane przez Zamawiającego, o których mowa powyżej. Za zapoznanie się z całością udostępnionych na stronie internetowej dokumentów odpowiada Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania musi wnieść wadium przetargowe w wysokości 7 100,00 zł (słownie zł: siedem tysięcy sto złotych 00/100gr. ). Jednakże całość wadium Wykonawca zobowiązany jest wpłacić w przypadku, gdy składa ofertę na wszystkie części przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 5 do SIWZ - kosztorys nakładczy . Jeżeli Wykonawca składa ofertę na tylko jedną część przedmiotu zamówienia opisanego wyżej, wówczas jest on zobowiązany do wpłaty wadium jedynie za część, na którą składa on ofertę. Kwoty wadium do poszczególnych części zamówienia zostały określone w załączniku nr 8 do niniejszej SIWZ. Wpłacona przez wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez zamawiającego. Wpłacona przez Wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez Zamawiającego. Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być złożone w formie oryginału w siedzibie zamawiającego (oddzielnie od oferty) - Biuro Inwestycji i Nieruchomości UŁ, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź, pok.220 w godz. 7.30 - 15.30. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego. Nr konta Uniwersytetu Łódzkiego: mBank 86 1140 1108 0000 5867 7100 2001 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z art.46 ust.3 ustawy - prawo zamówień publicznych, zamawiający w wyznaczonym terminie będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. UWAGA: 1) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 21.03.2016r , do godz. 10:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach